Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMass Effect: Andromeda - na ile klatek możemy liczyć?

Papkin piątek, 9 września 2016, 10:52 News

Zarówno na PS4, jak i na PS4 Pro, gra będzie trzymać tę samą liczbę fps-ów.

Grymas pani na screenie jest najzupełniej uzasadniony.

Co prawda zaprezentowany podczas PlayStation Meeting hulał w 4K, ale choć wersje przeznaczone na konsole Sony ma dzielić rozdzielczość, to obie będą działać w sztywnych 30 klatkach na sekundę. Tak przynajmniej twierdzi w wywiadzie dla Gamespotu Fabrice Condominas, producent gry.

Tytuł ukaże się w pierwszym kwartale 2017. Więcej szczegółów na jego temat (z pewnością kolejny gameplay. Czy także dokładną datę premiery) powinniśmy poznać podczas nadchodzącego N7 Day (tj. 7 listopada)

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 13 września 2016, 15:28   Aldon
@armituriaveria
To jeśli Ty nie widzisz różnicy między 30 a 60 fpsami to raczej Ty powinieneś się wybrać do okulisty i to nie na zadawanie pytań a badania ;) Wystarczy wpisać w google 30 vs 60 fps i masz ogrom przykładów, możesz oglądać do woli i porównywać
wtorek, 13 września 2016, 13:03   armituriaveria
Czytam artykuł, czytam komentarze i nie wierze ... 60 klatek 120 klatek...ludzie i tak wiecej jak 30 oko ludzkie nie wyłapuje. 25 to takie minimum. Jeżeli wam się wydaje że widzicie wiecej niż 30 to idź każdy do okulisty to wam ten okulista powie jaka jest realna granica. A dywagacja nt gry której jeszcze niema ...boszzz.
poniedziałek, 12 września 2016, 23:25   Itachi
Dla mnie przyjemne jest granie w 60fpsach, inaczej się irytuję i mam wrażenie, że postać wykonuje polecenia z większym opóźnieniem niż powinna.
SerwusX Kalejdoskopowego wiecznego Sharingana. ;)
poniedziałek, 12 września 2016, 10:56   Aldon
Też kiedyś uważałem, że nie ma wielkiej różnicy między 30 a 60 fps, ale prawda taka, że byłem głupi. Jest spora różnica, a do tego przyjemniej się gra, jakoś wolnej się oczy męczą. A tekst "ludzkie oko nie widzi wiecej niz 0.5 fps " mnie rozwalił :D
poniedziałek, 12 września 2016, 3:56   SerwusX
@Shirayuki
Poza tym Itachi i tak widzi więcej - w końcu ma Sharingana.
niedziela, 11 września 2016, 20:21   hezzu
Shirayuki fps to ilość klatek na sekunde. 0.5 fps to 1 klatka na 2 sekundy co ludzkie oko napewno zauważy. nawet oglądanie obrazu poniżej 15 klatek jest uciążliwe a dodatkowe 30-40 klatek więcej daje zauważalną rużnicę
niedziela, 11 września 2016, 20:08   Shirayuki
Itachi i tak ludzkie oko nie widzi wiecej niz 0.5 fps
niedziela, 11 września 2016, 16:26   Itachi
HAHAHAHAHAHAHA! I po co nowy sprzęt w takim razie jak nie potraficie osiągnąć zadowalających 60fpsów dla gier akcji? Każdy kto twierdzi, że nie trzeba więcej niż 30fpsów w grach jest chyba inwalidą umysłowym, albo broni beznadziejnej sprawy. Kupił sprzęt, który już na start rozczarowuje i nie chce się przyznać do tego. Mam nadzieję, że sztucznie nie zablokują fpsów, nie chce mi się grzebać w konfigu.
Tymczasem wracam do modowania Fallout4, pozdrowienia dla sony i jego fanów. ;)
niedziela, 11 września 2016, 10:00   Kuchar
Jakoś nie wierzę w te 30 fpsów. Zwłaszcza na PS4 które już kilkukrotnie mnie o tym boleśnie przekonało. Wraz z tą generacją przesiadłem się z PC na PS4 i... jak najszybciej planuję wrócić na pecety. Tyle nerwów ile mi zaserwowało PS4 nie zjadłem nigdy przy PCtach. Braki płynności, dodatkowo płatne multi, notoryczne problemy z siecią PS (albo nie działa, albo zrywa połączenia, albo pobiera 124 Kb/s - no ludzie!), ceny nowych gier. Sytuację trochę ratują ceny używek i exy, ale to zdecydowanie za mało!
sobota, 10 września 2016, 21:21   krogan
co mi robi różnica lepsza jakoś obrazy. obraz jak obraz a skończy się jak zwykle ludzie zapłacą za coś co już dawno powinno być wykorzystywane a leżało gdzieś w banku, żeby to wykorzystać w odpowiednim momencie. więc ludzi pomyśle po co mi konsola z lepszą jakością obrazu jak poprzednia daje radę.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z