Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITOverwatch – Ana coraz lepsza, McCree znów przerobiony

Cross środa, 27 lipca 2016, 9:43 News

Telenowela pod tytułem "Blizzard łata McCree" trwa nadal.

Dzisiejsza łatka do Overwatcha na PC – poza poprawą błędu ze znikającymi modelami postaciami i rozwiązaniem problemów z interfejsem na kartach ATI – skupia się na dwóch postaciach. Fani niedawno dodanej Any mają powody do świętowania – jej szybkostrzelność wzrosła o 20%, magazynek zwiększył pojemność z 8 do 10 pocisków, a do tego zniknął błąd, przez który ofiary jej usypiającej strzałki budziły się natychmiast po odniesieniu obrażeń (teraz wstają przez pół sekundy). Poprawki mają sprawić, że starsza pani będzie nie tylko potężniejsza, ale i znacznie milsza w obsłudze.

Z kolei McCree po raz enty doczekał się łatki modyfikującej jego styl gry. Nie jest już prawie-że-snajperem, a zadawane przez niego obrażenia spadają o 10 metrów wcześniej, niż dotychczas (przy czym Blizzard zaznacza, że i tak jest to zasięg większy, niż przy premierze). Twórcy postanowili wynagrodzić to większą skutecznością kombinacji granat błyskowy + szybkie opróżnienie magazynka. Odtąd możemy strzelać już 0,35 sekundy po flashbangu (zamiast 0,5), a szybkostrzelność ognia alternatywnego wzrosła o 15%. Buff wydaje się mały, ale powinien znacznie poprawić skuteczność głównej sztuczki cyberkowboja. 

A teraz trzymam kciuki, by ta zmiana rzeczywiście pomogła i żeby McCree przestał co łatkę latać po liście najlepszych postaci w górę i w dół, w górę i w dół, jak na rodeo. (I przypominam każdemu, kto zapoznał się z poradnikiem do Overwatcha z obecnego numeru, że od jego napisania Zenyatta i McCree znacznie poprawili swoją skuteczność).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 27 lipca 2016, 23:29   Michal9208
@Sheade RS jest popularny? Całe 11 tysięcy graczy na Steam w tym momencie (lepszy wynik ma np Terraria czy Euro Truck Simulator 2). Z tego co wiem Overwatch też ma wiele eventów i również jest w ESL, a biorąc pod uwagę ilu ludzi gra w oba tytuły to można powiedzieć, że RS prawienikogo. Ja się cieszę, że Cd-Action pisze o Overwatchu, a Ty zawsze możesz poczytać o RS gdzie indziej, a nie wylewać swoje żale w miejscu do tego nieprzeznaczonym.
środa, 27 lipca 2016, 18:16   Sheade
Nieistotne co było, obecnie Rainbow Six jest bardzo popularny, dopracowany i jest elementem e-sportu, ma swoją ligę w ESL i są organizowane różne eventy z tego powodu (min. na IEM ostatnim). Co czyni grę wartą wspominania. Jednakże dla CD Action, to bez znaczenia, bo liczy się licznik odwiedzić, więc będą pisać o tym, że w Overwatchu zmienił się ekran tytuowy... dowalając jakiś "chwytliwy" nagłówek, by popłynąć na fali klikalnośći. To jest profesjonalny portal z newsami ;)
środa, 27 lipca 2016, 18:08   Sheade
@kiogu1 - pomyliłeś otwartą betę z premierą. Ale to przeszłość i to dawno, już w 3 tygodnie po premierze większość problemów zażegnali, obecnie gra jest niesamowicie pracowana. Overwatch, też nie obył się bez problemów. Pozatym nie powinno się porównywać gier jakie były, tylko jakie są. W końcu to tytuły multiplayerowe - stworzone by żyły długo.
środa, 27 lipca 2016, 17:00   Ogoorek1
@zigor1 Racja, staranie się odpowiedzieć na reakcje graczy i balansowanie postaci jest żałosne. /s
środa, 27 lipca 2016, 16:41   mitrix81
Ta gra to i tak OverSracz i basta.
środa, 27 lipca 2016, 16:40   Raddenson11
@zigor1 Nie, to tego niestety nie pokazuje... Nie wiem, jak mogłoby to pokazywać...
środa, 27 lipca 2016, 16:13   kiogu1
początkujących. Za to hardcorowi gracze z obu gier potrafią robić niesamowite rzeczy.
środa, 27 lipca 2016, 16:12   kiogu1
Sheade Chyba zapomniałeś jak wyglądała szósta tęcza w dniu premiery. PO prostu nie dało się grać. Ludzi wywalało, serwery padały, Lag z kosmosu. Gra w której najistotniejszy jest multi, w której multi nie działa. To plus brak jakiejkolwiek sensownej kampanii skreśliły ten tytuł. Podobno ostatnio jest lepiej, ale większość egzemplarzy sprzedaje się przy premierze.No i overwach, jak zauważyłeś jest prostsze a przez to - może trafić do większej ilości ludzi. Łatwiej w to wejść i jest bardziej przyjazna dla
środa, 27 lipca 2016, 16:11   zigor1
To tylko pokazuje jak Overwatch i jego twórca są żałośni.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
16

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z