15
27.07.2016, 09:43Lektura na 2 minuty

Overwatch – Ana coraz lepsza, McCree znów przerobiony

Telenowela pod tytułem "Blizzard łata McCree" trwa nadal.


Cross

Dzisiejsza łatka do Overwatcha na PC – poza poprawą błędu ze znikającymi modelami postaciami i rozwiązaniem problemów z interfejsem na kartach ATI – skupia się na dwóch postaciach. Fani niedawno dodanej Any mają powody do świętowania – jej szybkostrzelność wzrosła o 20%, magazynek zwiększył pojemność z 8 do 10 pocisków, a do tego zniknął błąd, przez który ofiary jej usypiającej strzałki budziły się natychmiast po odniesieniu obrażeń (teraz wstają przez pół sekundy). Poprawki mają sprawić, że starsza pani będzie nie tylko potężniejsza, ale i znacznie milsza w obsłudze.

Z kolei McCree po raz enty doczekał się łatki modyfikującej jego styl gry. Nie jest już prawie-że-snajperem, a zadawane przez niego obrażenia spadają o 10 metrów wcześniej, niż dotychczas (przy czym Blizzard zaznacza, że i tak jest to zasięg większy, niż przy premierze). Twórcy postanowili wynagrodzić to większą skutecznością kombinacji granat błyskowy + szybkie opróżnienie magazynka. Odtąd możemy strzelać już 0,35 sekundy po flashbangu (zamiast 0,5), a szybkostrzelność ognia alternatywnego wzrosła o 15%. Buff wydaje się mały, ale powinien znacznie poprawić skuteczność głównej sztuczki cyberkowboja. 

A teraz trzymam kciuki, by ta zmiana rzeczywiście pomogła i żeby McCree przestał co łatkę latać po liście najlepszych postaci w górę i w dół, w górę i w dół, jak na rodeo. (I przypominam każdemu, kto zapoznał się z poradnikiem do Overwatcha z obecnego numeru, że od jego napisania Zenyatta i McCree znacznie poprawili swoją skuteczność).


Redaktor
Cross
Wpisów2216

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze