Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITQuake Champions: Dlaczego właściwie gra pojawi się tylko na pecetach?

Papkin piątek, 1 lipca 2016, 9:42 News
PC

Gdyż #PCMasterRace.

Jak tłumaczył podczas E3 Tim Willits z id Software: nowa odsłona Quake'a pojawi się wyłącznie na pecetach, bo tylko ta platforma jest w stanie zagwarantować stosowną liczbą fpsów. Projektant rozwinął tę kwestię podczas rozmowy z Gamespotem:

Z Quake Live odkryliśmy, że przejście z 30 do 60 klatek na sekundę to ogromna sprawa, a nawet przeskok z 60 do 120 to zauważalna różnica (...) Większość z nas, nawet ja, nie potrafi dostrzec różnicy. Ale są gracze, którzy nie są do końca ludźmi. I nie możemy wyjść im naprzeciw i powiedzieć, że nie robimy gry dla nich, że gra nie będzie działać tak niedorzecznie szybko. Bo jeśli stracimy prosów, znajdziemy się w kłopotach.

Dla Willitsa to dostateczny powód, by zamknąć Champions w pecetowym getcie. Jak dodaje, jego studio "nie czyni wymówek i nie ma ograniczeń".

Nie wiadomo, kiedy Quake Champions zadebiutuje, acz pewnym jest, że produkcja (przynajmniej przez pewien czas) dostępna będzie wyłącznie na pecetach. Jednocześnie projektant twierdzi, że studio "nie zamyka przed konsolami drzwi" i że premierę poprzedzą intensywne betatesty, których celem będzie właściwe zbalansowanie tytułu.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 3 lipca 2016, 18:57   Demilisz
http:www.gamespot.com/articles/why-its-so-important-quake-champions-runs-at-120hz/1100-6441378/ - najwyraźniej Gamespot błędnie interpretuje własne wywiady :)
niedziela, 3 lipca 2016, 15:47   Saczuan
@Selekt Zarzuciłeś redaktorowi że kłamie w swoim newsie więc proszę https:www.rockpapershotgun.com/2016/06/13/quake-champions-pc-multiplayer/ Link do artykułu o tym samym...jak Ty wyszukujesz informacji?
niedziela, 3 lipca 2016, 13:30   GGrzebyk
dymają developerzy bo nie chce im się poświęcić więcej czasu na odpowiedni port. Jakoś w przypadku GTA 5 czy nawet NFS(2015)PC udało się to zrobić idealnie wystarczyło zaczekać. A już takie GTA4 do tej pory takie gtx1080 w SLI nie są w stanie dać 60FPs przy max ustawieniach.
niedziela, 3 lipca 2016, 11:27   Selekt
z okazjonalnymi bądź akceptowalnymi spadkami... albo wydajemy grę na poziomie poprzedniej generacji w 60 fps. Na PC czegoś takiego już nie ma. Albo jest spartolona robota developera albo dodane zamulacze Nvidii do portów z konsol które windują kolejne ,,generacje,, kart graficznych. Ocknąłem się po przesiadce z 5850 na 7950. Gra ta sama, kilka lat różnicy między kartami a spadki jak były tak zostały. Sprzedałem kartę i kupiłem PS3... mniejsza rozdzielczość, mniej fps ale bez dymania + EXY!!!
niedziela, 3 lipca 2016, 11:18   Selekt
@silver Mi chodziło raczej o to że gry mają spadki ale są one w granicach akceptowalnych. Np. Teraz gram w Real Racing 3 na moim tablecie Samsung Galaxy Tab S2. Widać że są ostre spadki szczególnie na starcie ale nie ma żadnego problemu z grą. Autorzy nie wydaliby z kolei takiej gry gdyby na starcie była loteria spowodowana takimi spadkami. Okej mogliby obniżyć grafikę ale wtedy kiedy ona działa w 95% prawidłowo wyglądałaby słabo. Na konsolach są kompromisy. Robimy świetną graficznie grę ale...
niedziela, 3 lipca 2016, 9:04   silvver
@Selekt mają problemy z fps. Mam PSV, PS3, PS4 i są problemy z fps. Przy exclusive na daną platformę problem jest najmniejszy, ale jak pozycja na parę platform to zdarzają się spadki fps. Nawet głupi port z PSV potrafi ciąć niemiłosiernie na PS4 - patrz SAO Hollow Fragments. Wystarczy, że wpiszesz w google PS4 fps drops i już masz trochę tematów
niedziela, 3 lipca 2016, 1:03   Selekt
Ok jako że tytuł newsa wydał mi się dziwny i zajechało PC Majstrem leczącym kompleksy sięgnąłem do źródła tych ,,rewelacji,,. Timm Wllits nigdzie nie powiedział że gra nie wyjdzie na konsolach z powodu jakichś ograniczeń FPS. Albo autor newsa sam zmanipulował wypowiedź albo skopiował te brednie bez sprawdzenia źródła. Ogółem widać poziom graczy na CDA że łykają takie brednie. Już logiką można wywnioskować że to są głupoty gdy 2 ostatnie gry IDS były w 60 fps na konsolach. Poziom newsa... odrzut z faktu.
sobota, 2 lipca 2016, 17:28   Demilisz
@LukMaj - ta gra jest kierowana do tych, którym te klatki robią różnicę. Nawiasem mówiąc odkąd brak wersji konsolowej gry to przestępstwo i trzeba się z tego tłumaczyć?
sobota, 2 lipca 2016, 14:40   LukMaj
Wiekszosc gier w swoim zyciu przeszedlem przy 15 fps bo zawsze mialem za slaby komputer. Quake 3 na Voodoo 1 nie chodzil mi tez wyjatkowo plynnie a gralem. Watpie zeby wszyscy na PC uruchamiali ta gre na sprzecie ktory uciagnie 60 klatek/sek, najwyzej zmniejsza sobie detale. Niech to samo zrobia na konsolach i problem z glowy.
Tak na prawde na PS4 nowy Doom na pewno nie trzyma sztywnych 60fps bo widzialem ze co jakis czas brakuje Vsynca. Niech zrobia wybor 60 klatek i slabe tekstury i 30 z lepszymi
sobota, 2 lipca 2016, 12:14   CzlowiekKukurydza
@Selekt Grafika, grafiką, ale im nie chodzi o to, że te 60 czy 120 FPS ma być cały czas. Nie jak stoisz w miejscu i patrzysz w podłogę, ale też jak walisz FFA w dwunastu na arenie 3 na 3 metry. Na konsolach też masz w których jest 'odblokowany licznik klatek' czy jak to się tam zwie, a są to często exclusivy, więc nie ma co się wdawać w masterrejsowe gadanie. A w czasach PS2 nie było nędznej multiplatformowości tylko porty, więc każdy sprzęt zwykle dostawał grę która wykorzystywała jego potencjał w 100%.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Quake Champions: Twórcy zrezygnują z loot boksów [WIDEO]

News
czwartek, 6 grudnia 2018

quake-champions-tworcy-zrezygnuja-z-loot-boksow-wideo Koniec z losowością. Gracz odblokuje elementy, które rzeczywiście go interesują.

Komentarzy:
12

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Zanim rzucimy
naszą wewnętrzną bestię 
w wir nadprzestrzeni.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z