Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Premiera Mighty No. 9 okazuje się katastrofą na kosmiczną skalę

Cross wtorek, 21 czerwca 2016, 12:22 News
Mighty No. 9
Mighty No. 9

Gra na każdej platformie ma inne problemy, a jej sponsorzy na Kickstarterze otrzymują nieustannie złe lub niesprawne kody.

O rany, gdzie by tu zacząć? Po kolei:

  • Jeśli przegapiłeś kickstarterową ankietę z pytaniem o potwierdzenie, na którą platfomę chcesz grę, otrzymasz ją domyślnie na Steamie. Najwyraźniej nikt nie zarejestrował, jakie konsole każdy sponsor Mighty No. 9 wybierał pierwotnie, przez co wielu zbiórkowiczów skończyło z wersją na niewłaściwą platformę.
  • Setki osób wspierających grę na Kickstarterze skarży się, że ich kody z grą na PS3/PS4 nie działają. Jedyna notka twórców, jaką można znaleźć na ten temat, znajduje się w aktualizacjach na stronie zbiórki – w jednej z nich zakopane jest zdanie, że kody mogą się zaaktywować z opóźnieniem. Wygląda więc na to, że kupując grę otrzymasz ją szybciej, niż wspierając ją lata wcześniej.
  • Zarówno wersja na PS4, jak i na XBO mają problemy z płynnością.
  • Słabsze Wii U dorzuca do tego jeszcze kwestie długich loadingów i irytującego input laga.
  • GLITCHE!
  • Wersja na Xboksa 360 została opóźniona o kilka dni ze względu na błąd, który wyskoczył podczas certyfikacji.
  • Avast protestuje przeciwko ściąganiu pecetowej wersji gry, znajdując w plikach malware.
  • Rozesłano fanom niewłaściwe kody z DLC – zamiast Raya oraz Retro Hero gracze otrzymują dwie kopie kodu na Retro Hero DLC.
  • Wersje na Maca i Linuksa ukażą się z opóźnieniem. Wygląda na to, że potrzebują więcej testów. Kto by pomyślał?
  • Choć oczywiście ciężko rozróżnić zawistne próby dolewania oliwy do ognia od prawdziwych problemów, na sieci często można trafić na raporty o zacinaniu się gry, platformy, czy nawet Steama na przedziwne sposoby.
  • Twórca zareagował na powszechną krytykę słowami "Być może nie jest to perfekcyjna gra, ale... lepsze to niż nic." [UPDATE: Okazało się, że to komentarz tłumacza. Sam Keiji Inafune przyjął na siebie odpowiedzialność za problemy gry.]


Dla tych, którzy nie wiedzą, czemu wokół Mighty No. 9 jest od jakiegoś czasu tyle skandali, krótka opowieść w trzech obrazkach.

Szkic koncepcyjny z Kickstartera:

Wczesna wersja gry:

Produkt, który trafił dziś na cyfrowe półki:

Kto by pomyślał, że w kwestii downgrade'ów indie klon Mega Mana zawstydzi nawet Ubisoft. I kto by pomyślał, że twórca Mega Mana zepsuje grę, którą nawet garażowe studia potrafią odwzorować bez problemu (patrz Rosenkreuzstilette Freudenstachel).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 22 czerwca 2016, 18:54   MaciekMaksyn
@logman Szkoda tylko, że finalna wersja ma brzydszy HUD i wygląda gorzej niż alfa ;v
wtorek, 21 czerwca 2016, 21:01   logman
Nie wiem o co ludziom chodzi przecież wyraźnie pisze że wszystkie assety to placeholdery. W finalnej wersji podmienili na właściwe ;).
wtorek, 21 czerwca 2016, 19:58   Victarion
z Mega to ja tylko znam Death.
wtorek, 21 czerwca 2016, 18:24   Marc0s
Majty okazały się za duże dla noszącego i po prostu opadły na sam dół. A nam pozostały tylko wspomnienia o starym dobrym Megaman-ie.
wtorek, 21 czerwca 2016, 17:49   MaciekMaksyn
@Victarion To gra o złamanych obietnicach i znikomych nadziejach o nowego, dobrego Megaman'a.
wtorek, 21 czerwca 2016, 17:39   Victarion
Co to za gra o Majtach ?
wtorek, 21 czerwca 2016, 16:06   MaciekMaksyn
@Saguarre Teraz pracują nad Red Ash (ktoś to pamięta jeszcze?). Więc przyda im się. Bardzo.
wtorek, 21 czerwca 2016, 15:28   Saguarre
Życzę twórcom powodzenia w pracy nad przyszłymi projektami. Bardzo dużo powodzenia, i jeszcze szczęścia.
wtorek, 21 czerwca 2016, 14:05   ssdwa
Jak dobrze, że jeszcze nie kupiłem :)
wtorek, 21 czerwca 2016, 13:47   Makintosh
Zamówiłem i samemu sprawdzę. Co prawda wersję pudełkową, ale... ciekawe co z tego wyniknie ;)

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
5

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
0

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z