Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Premiera Mighty No. 9 okazuje się katastrofą na kosmiczną skalę

Cross wtorek, 21 czerwca 2016, 12:22 News
Mighty No. 9
Mighty No. 9

Gra na każdej platformie ma inne problemy, a jej sponsorzy na Kickstarterze otrzymują nieustannie złe lub niesprawne kody.

O rany, gdzie by tu zacząć? Po kolei:

  • Jeśli przegapiłeś kickstarterową ankietę z pytaniem o potwierdzenie, na którą platfomę chcesz grę, otrzymasz ją domyślnie na Steamie. Najwyraźniej nikt nie zarejestrował, jakie konsole każdy sponsor Mighty No. 9 wybierał pierwotnie, przez co wielu zbiórkowiczów skończyło z wersją na niewłaściwą platformę.
  • Setki osób wspierających grę na Kickstarterze skarży się, że ich kody z grą na PS3/PS4 nie działają. Jedyna notka twórców, jaką można znaleźć na ten temat, znajduje się w aktualizacjach na stronie zbiórki – w jednej z nich zakopane jest zdanie, że kody mogą się zaaktywować z opóźnieniem. Wygląda więc na to, że kupując grę otrzymasz ją szybciej, niż wspierając ją lata wcześniej.
  • Zarówno wersja na PS4, jak i na XBO mają problemy z płynnością.
  • Słabsze Wii U dorzuca do tego jeszcze kwestie długich loadingów i irytującego input laga.
  • GLITCHE!
  • Wersja na Xboksa 360 została opóźniona o kilka dni ze względu na błąd, który wyskoczył podczas certyfikacji.
  • Avast protestuje przeciwko ściąganiu pecetowej wersji gry, znajdując w plikach malware.
  • Rozesłano fanom niewłaściwe kody z DLC – zamiast Raya oraz Retro Hero gracze otrzymują dwie kopie kodu na Retro Hero DLC.
  • Wersje na Maca i Linuksa ukażą się z opóźnieniem. Wygląda na to, że potrzebują więcej testów. Kto by pomyślał?
  • Choć oczywiście ciężko rozróżnić zawistne próby dolewania oliwy do ognia od prawdziwych problemów, na sieci często można trafić na raporty o zacinaniu się gry, platformy, czy nawet Steama na przedziwne sposoby.
  • Twórca zareagował na powszechną krytykę słowami "Być może nie jest to perfekcyjna gra, ale... lepsze to niż nic." [UPDATE: Okazało się, że to komentarz tłumacza. Sam Keiji Inafune przyjął na siebie odpowiedzialność za problemy gry.]


Dla tych, którzy nie wiedzą, czemu wokół Mighty No. 9 jest od jakiegoś czasu tyle skandali, krótka opowieść w trzech obrazkach.

Szkic koncepcyjny z Kickstartera:

Wczesna wersja gry:

Produkt, który trafił dziś na cyfrowe półki:

Kto by pomyślał, że w kwestii downgrade'ów indie klon Mega Mana zawstydzi nawet Ubisoft. I kto by pomyślał, że twórca Mega Mana zepsuje grę, którą nawet garażowe studia potrafią odwzorować bez problemu (patrz Rosenkreuzstilette Freudenstachel).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 22 czerwca 2016, 18:54   MaciekMaksyn
@logman Szkoda tylko, że finalna wersja ma brzydszy HUD i wygląda gorzej niż alfa ;v
wtorek, 21 czerwca 2016, 21:01   logman
Nie wiem o co ludziom chodzi przecież wyraźnie pisze że wszystkie assety to placeholdery. W finalnej wersji podmienili na właściwe ;).
wtorek, 21 czerwca 2016, 19:58   Victarion
z Mega to ja tylko znam Death.
wtorek, 21 czerwca 2016, 18:24   Marc0s
Majty okazały się za duże dla noszącego i po prostu opadły na sam dół. A nam pozostały tylko wspomnienia o starym dobrym Megaman-ie.
wtorek, 21 czerwca 2016, 17:49   MaciekMaksyn
@Victarion To gra o złamanych obietnicach i znikomych nadziejach o nowego, dobrego Megaman'a.
wtorek, 21 czerwca 2016, 17:39   Victarion
Co to za gra o Majtach ?
wtorek, 21 czerwca 2016, 16:06   MaciekMaksyn
@Saguarre Teraz pracują nad Red Ash (ktoś to pamięta jeszcze?). Więc przyda im się. Bardzo.
wtorek, 21 czerwca 2016, 15:28   Saguarre
Życzę twórcom powodzenia w pracy nad przyszłymi projektami. Bardzo dużo powodzenia, i jeszcze szczęścia.
wtorek, 21 czerwca 2016, 14:05   ssdwa
Jak dobrze, że jeszcze nie kupiłem :)
wtorek, 21 czerwca 2016, 13:47   Makintosh
Zamówiłem i samemu sprawdzę. Co prawda wersję pudełkową, ale... ciekawe co z tego wyniknie ;)

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

O grach będących interaktywnymi komiksami słyszymy już od dawna, do tej pory rzadko jednak traktowano ten pomysł tak dosłownie, jak w produkcji Atomic Wolf.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
1

Kilka dni temu wybrałam się do Londynu na zamknięty pokaz Ori and the Will of the Wisps. Nie mogłam się już doczekać, aż będę Wam mogła zdradzić, czym sequel różni się od Ori and the Blind Forest, ale w końcu mi wolno!

Komentarzy:
3

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z