Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITXbox One S: ...a nie, jednak nie będzie mocniejszy

spikain środa, 15 czerwca 2016, 14:36 News

Pamiętacie, jak w poprzednim newsie napisałem, że dostajemy od Microsoftu sprzeczne informacje? To był pikuś.

Z tamtego newsa wynikało, że Xbox One S będzie odtwarzać niektóre gry płynniej lub w większej rozdzielczości. Teraz Albert Penello i Phil Spencer jednogłośnie temu zaprzeczają, mówiąc, że dodatkowa moc w XBOS służy do HDR i 4K, a nie do poprawienia, że tak powiem, performensu.

No, to ja już nie wiem.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 18 czerwca 2016, 16:09   mrowczak
@Mercury001 truth has been told... :)
sobota, 18 czerwca 2016, 0:09   Mercury001
Nie ma co pisać, sprzeczać się lub walczyć na argumenty. Obecna generacja konsol to porażka. Tak, po męsku - PORAŻKA. Face-lifting to kolejna porażka, na miarę telewizorów 720p HD READY (omg...). Czekam na kolejną, nie przejściową, generację konsol. Czyli 1080p pełną gębą, a szczękę zbieram z parkietu :-)
czwartek, 16 czerwca 2016, 14:42   Krax
sprawdź sobie rise son of rome albo dead rising 3. to są gry portowane które mają zbliżone API do PC. To że grafika jest gorsza niż na wcześniejszym etapie produkcji wynika z faktu iż platforma pc nie jest nieograniczona pod względem mocy(a tak się niektórym wydaje). Jeśli gra będzie miała zbyt duże wymagania to się nie sprzeda i nie osiągnie założeń projektowych. po prostu minimalne ustawienia muszą klientowi dać 30fps.
czwartek, 16 czerwca 2016, 14:32   Krax
Gdy produkt jest już gotowy sprawdza się jego zgodność z założeniami i przeprowadza niezbędne korekty. Jest to tak zwana optymalizacja. Na Tym etapie produkt jest korygowany i dopasowywany do docelowej platformy( zazwyczaj pc ). i zazwyczaj w tym momencie developer zleca wykonanie wersji dla konkretnego systemu innego niż platforma podstawowa. Nie możliwości przeprowadzenia tego procesu jednocześnie dla wersji PC i np. PS4. Mamy tu zupełnie inne założenia oraz różnice w API.
czwartek, 16 czerwca 2016, 14:23   Krax
Po prostu zanim rozpocznie się proces wytwarzania oprogramowania powstają jego założenia projektowe i produkt który ich nie spełnia jest produktem wadliwym. Ponieważ gra(lub inne oprogramowanie) powstaje przez określony czas(około 3 la) to producent musi przewidzieć realia rynku w momencie premiery. Nie tylko graficzne możliwości ewentualnej konkurencji ale także możliwości sprzętowe grupy docelowej. Ponieważ progres ten jest nie liniowy nie jest to rzecz łatwa.
czwartek, 16 czerwca 2016, 14:17   Krax
AkarZaephyr wg ciebie to że nieda się zmienić sterowania jest spowodowane portowanie gry z konsoli? jakbyś Niewiedział to xbox one obsługuje klawiaturę...
może poczytaj zanim się wypowiesz next time, ok? być może kochasz gry ale nie masz bladego pojęcia jak powstają. trzeba się zastanowić na czym polega optymalizacja. O. to proces KOŃCOWY dopasowywania produktu do docelowej platformy(osobno dla każdego systemu).
Tak btw to z reguły portuje ktoś zupełnie inny zespół albo zupełnie inny developer
czwartek, 16 czerwca 2016, 13:32   AkarZaephyr
Wystarczy przykład Wiedźmina 3 czy Fallouta 4, gdzie przez długi czas nie dało się nawet zmienić WASD na ESDF bez kaszanienia tego co się robi w grze - i to ma być dowód na portowanie wersji PC na konsole? Nie sądzę. A skoro deweloperzy nie mają nawet czasu żeby porządnie zaimplementować obsługę M+K, myślisz że będą się babrać ze wspieraniem możliwości PC i najnowszego DX?
czwartek, 16 czerwca 2016, 13:30   AkarZaephyr
@Aargh - Jak mogą niczego nie dyktować? Żadne studio nie robi osobno wersji dla konsol, a osobno dla PC, siłą rzeczy więc ograniczenia wynikające z możliwości konsol wpłyną na kształt silnika gry, a w rezultacie i na wygląd wersji PC. Dowodów na to, że to konsolowe wersje są portowane na PC (a nie na odwrót), jest sporo - wystarczy wspomnieć niechlujne porty które superowo wspierają pad, a po macoszemu traktują kombo M+K, nie umożliwiając nawet zmiany klawiszy, albo na stałe przypisują do nich funkcje.
czwartek, 16 czerwca 2016, 11:21   AkarZaephyr
@krax - rynek PC rozwija się tempem dyktowanym przez rynek PC, to prawda.
Ale wygląd gier już jest spowalniany przez konsole i temu nie zaprzeczysz - żadne studio nie będzie dedykowało specjalnie czasu na 3 razy lepiej wyglądającą wersję PC bo to dodatkowe koszty i czas, które są mocno pilnowane przez wydawcę. Dlatego gry na PS4/XB1 niespecjalnie różnią się graficznie od finalnej wersji PC, mimo że ta ma do dyspozycji kilkukrotnie mocniejszy hardware niż konsole.
czwartek, 16 czerwca 2016, 9:17   Krax
a dowód gry multiplatformowe ukazujące się na 360 musiały działać na konsoli 5x słabszej niż xbox one...teraz mamy one i ps4 gry na pc wcale niewyglądają lepiej niż te które pokazywały się w 2013. Rynek pc rozwija się tempem dyktowanym przez graczy pc. korinogaro zanim napiszesz jakąs grę to może zapoznaj się z tematem tworzenia oprogramowania (w tym przypadku gier) i zobacz jak to wygląda... apotem zastanawiaj się czemu wieśman3(albo produkcje ubi) wyglądał inaczej niż w trakcie produkcji.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: Dostałem w prezencie kubek z Van Goghem. Po tygodniu odpadło mu uszko.

Komentarzy:
0

TripWire nie stara się za wszelką cenę stworzyć realistycznego symulatora. Zamiast tego stawia na niczym nieskrępowaną zabawę w rekiniego króla mórz – wciąż nieoszlifowaną na brzegach, ale i tak dającą sporo frajdy.

Komentarzy:
0

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
4

Żadna z poniższych gier nie ma z najlepszymi przyjaciółmi człowieka (fight me!) nic wspólnego, ale korzystając z okazji, zapraszam na koci stream charytatywny – dziś ok. 20.00 na twitch.tv/9kier.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z