Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTHE LEGEND OF ZELDA: BREATH OF THE WILD

spikain wtorek, 14 czerwca 2016, 18:06 News

Interakcja z otoczeniem, wspinanie się po skałach, ogromne przestrzenie, zbieranie surowców, crafting, przepiękna zieleń... dubbing! I tyle innych rzeczy, które pomijam, żebyście już mogli obejrzeć ten trailer.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 15 czerwca 2016, 16:23   SHADOW00713
Ta gra wygląda świetnie jak na zeldę ale grze czegoś brakuje przez co wydaje mi się "martwa".
środa, 15 czerwca 2016, 15:07   Evil Tim
Link nie ma swojej czapki i jest praworęczny. 0/10 litteraly unplayable
środa, 15 czerwca 2016, 15:04   RASTAFANGAMES
Graficznie wyglada fajnie,lecz sam trailer jakoś nie powala...jakby czegoś brakowało :(
środa, 15 czerwca 2016, 12:36   R4G3ST3K
Boję się, że coś w tej grze zgubili. Wszystko tu jest za wcześnie, mam wrażenie że dungeony już nie będą potrzebne jak wszystko znajdziemy w otwartym świecie. Przeszkadza mi też minimapa i pasek zdrowia przeciwników. Brak tych rzeczy budował klimat. Kupię na pewno, najlepiej w dniu premiery, ale boję się co z tego będzie :/
środa, 15 czerwca 2016, 9:28   misterDVader
Nie chcę być TĄ OSOBĄ, ale coś kanciaste te palmy, wyglądają jak z jakiegoś Spyro. Ogólnie wszystko to jakieś takie... zbyt geometryczne.
środa, 15 czerwca 2016, 8:38   Zbignieff
Coś jest ze mną nie tak. Zawsze lubiłem Zeldy, nawet często uznawaną za słabą Twilight Princess, ale ten trailer nie rusza mnie w najmniejszym stopniu. Ładnie wygląda (jak na WiiU), ale to wszystko. Elementy MonHunowe zdają się być znacznie gorzej zrealizowane niż w MH, podobnie jak to, co zapożyczono z SotC. Walki i animacje generalnie też nic nie urywają.

Może po premierze będzie się to lepiej prezentować.
wtorek, 14 czerwca 2016, 22:23   Tzar
"Interakcja z otoczeniem, wspinanie się po skałach, ogromne przestrzenie, zbieranie surowców, crafting, przepiękna zieleń... dubbing!" - o, to w końcu Nintendo dogoniło resztę świata? :P
wtorek, 14 czerwca 2016, 22:19   AnubisInk
@Kolo5141
Bardzo trafna uwaga :)
wtorek, 14 czerwca 2016, 21:50   SzymTzg
Nie mam słów. Prawie się popłakałem na zwiastunie. Zobaczyłem zbyt dużo gameplayu. Ale chcę jeszcze.
wtorek, 14 czerwca 2016, 21:38   Kolo5141
Sony ma teraz takie gry, że przy każdym nowym trailerze albo gameplayu myślałem, że to jest Last of Us xD

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z