Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Gears of War: Które Gearsy były najlepsze? Dlaczego jest w nich multi?

Papkin środa, 25 maja 2016, 10:42 News
Cliff Bleszinski
Cliff Bleszinski

Głos zabrał...

CLIFF BLESZINSKI

(sam zainteresowany byłby zachwycony faktem, że zapisujemy jego personalia tak wielkimi literami).

Wasz ulubiony dupek udzielił właśnie wywiadu IGN-owi. A że mało kto ma o serii tak wielkie pojęcie (CliffyB kierował produkcją oryginalnej trylogii), warto wsłuchać się w jego słowa. Na pytanie "którą część sagi uważa za najlepszą?" developer udzielił następującej odpowiedzi:

Ludzie często twierdzą, że pierwsze GoW było najlepsze. Ale ja wybrałbym trzecią odsłonę, bo tam wszystko dopieściliśmy, mieliśmy dedykowane serwery i w ogóle wszystko. Stworzyliśmy masę sposobów na rozgrywkę, zróżnicowane postacie, zaprosiliśmy do walk kobiety... i to było cool!

Ponadto projektant zdradził, że jego studio niemal wycięło moduł multiplayer. Powód? "Intensywna presja" ze strony Microsoftu, który życzył sobie, żeby gra ukazała się w sezonie świątecznym. A ze względu na obowiązki związane z promocją (buildy na E3, gameplaye) zespół (któremu przyświecało ponoć motto "zrób mapę, która mogłaby się znaleźć w Counter Strike'u) miał duże problemy z implementacją trybu dla wielu graczy.

(W tym miejscu powinno paść prowokujące do dyskusji pytanie "którą część Gearsów uważacie za najlepszą?". Ale jest to tanie zagranie, także może się szanujmy?).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 25 maja 2016, 15:54   SantaChief12
@Nezi23 - True dat
środa, 25 maja 2016, 15:07   Nezi23
Ach... stary dobry Cliff, facet którego gry zawsze ratowały tylko aspekty techniczne z którymi on sam nie miał za dużo wspólnego, ale z jakiegoś powodu jest zawsze cytowany gdy krytykuje nowe produkcje które jakością biją jego gry na głowę. Taki amerykański David Cage.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Gears 5: Potencjalna data premiery i okładka [PLOTKA]

News
poniedziałek, 13 maja 2019

gears-5-potencjalna-data-premiery-i-okladka-plotka Podziękowania należy kierować w kierunku tajwańskiej agencji przydzielającej klasyfikacje wiekowe.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Myśl na dziś: Jestem tak stary, że dla mnie DDR to dawne niemieckie socjalistyczne państwo, a nie rodzaj pamięci RAM.

Komentarzy:
4

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
6

Trochę zwłok, trochę k6, czyli standardowy tydzień w tej branży.

Komentarzy:
2

Choć chyba każdy kiedyś miał styczność z pinballem, to wiedza na temat jego historii, ewolucji, zasad działania itd. wcale powszechna nie jest. Czas to naprawić.

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z