Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMetal Gear Solid V: Zobaczcie, jak wygląda proteza ręki inspirowana Big Bossem [WIDEO]

Bastian czwartek, 19 maja 2016, 19:16 News

Konami zaprojektowało protezę ręki dla poszkodowanego fana najnowszego tytułu Kojimy. I trzeba przyznać: wygląda naprawdę świetnie. Nieco gorzej jednak z jej funkcjonalnością.

Projektowana przez cztery miesiące przez Sophie De Oliveira proteza została stworzona dla Jamesa Younga, który stracił rękę i nogę, kiedy wpadł pod pociąg. Film BBC pokazuje cały proces: od projektu, przez przymiarki protezy przez Jamesa, aż po prezentację jej przechodniom. Według twórców, mechaniczna ręka warta jest 70 tysięcy funtów brytyjskich.

Po jej założeniu James nie był zbytnio zadowolony – proteza miała bardzo ograniczone możliwości ruchu i sama wykonywała niektóre gesty. Później ręka ponownie trafiła na warsztat i ostatecznie sprawuje się już nieco lepiej. Warto obejrzeć do końca!

Przestrzegam od razu: w filmie występują małe spoilery z najnowszego MGS-a.

Część pierwsza:

 

Część druga:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 20 maja 2016, 22:16   korinogaro
Zamiast zapłacić (i to sporo mniej) za komercyjny i dopracowany model ręki i najwyżej go przemalować/dorobić zdejmowalną 'skorupę' która upodabniałaby ją do oryginału z gry to odwalili takie coś. 'Genialne'. Niby chęci się liczą ale...
piątek, 20 maja 2016, 14:45   lastmanstanding
podpisuje się... niby wszystko szczytne i pomagają, ale nie wygląda to smacznie, chodzi mi o atmosferę i działanie ręki
piątek, 20 maja 2016, 13:36   Thorongil83
Ta ręka wydaje mi się dla niego za ciężka, choć to dla gościa nowość więc może musi się przyzwyczaić do jej ciężaru... druga sprawa, jak ktoś już tu wspomniał, pokazywano już chyba bardziej zaawansowane i przyjaźniejsze konstrukcje.
piątek, 20 maja 2016, 11:57   Marcus93
Niestety muszę się zgodzić z @LukMaj :/ Z wyjątkiem zginania palców i świecenia, ta ręka nie robi za dużo, a świat swego czasu pokazywał już bardziej zaawansowane prototypy, które były w stanie wykonywać więcej czynności.
piątek, 20 maja 2016, 9:02   LukMaj
Tak cos za bardzo nie widac zeby to w ogole dzialalo. W sumie to chyba tylko swieci i jest.
czwartek, 19 maja 2016, 20:45   MasterKondi
Ale jednak mogli się bardziej skupić na pomocy niż na reklamie.

O autorze

Bastian

Podobne newsy

Metal Gear Solid: Scenariusz filmu został przekazany wytwórni [WIDEO]

News
poniedziałek, 16 lipca 2018

metal-gear-solid-scenariusz-filmu-zostal-przekazany-wytworni-wideo Wciąż nie oznacza to jednak, że film na pewno powstanie.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z