Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDOOM – Prędkość, bronie i demony [WIDEO]

Cross środa, 11 maja 2016, 18:07 News
Doom
Doom

Nowy zwiastun trybu dla jednego gracza w nadchodzącym Doomie skupia się na pukawkach (są), potworach (jest ich całkiem wiele) oraz prędkości (hmm).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 12 maja 2016, 10:31   marcusfenix345
Filmik byłby lepszy, gdyby nie było w nim tyle razy ryjów twórców. Tak nie chciało mi się go oglądać.
czwartek, 12 maja 2016, 9:36   Ridzu
Widzę, że niektórzy mają jakiś problem z porównywaniem gry do Halo. To może odświeżę nieco historię z przed laty. DooM powstał przed Halo i to Halo zapożyczyło sobie kilka rzeczy z DooM, międzyinnymi pan Master Chief wygląda teraz tak a nie inaczej. Więc jak chceta tak gadać to DooM Marine jest Ojcem Master Chiefa.
czwartek, 12 maja 2016, 0:00   GodGift
Co do Rage'a gra nawet byla spoko, szkoda ze sie skonczyla w momencie kiedy myslalem ze przeszedlem dopiero prolog :D
A doom nabierze dynamiki jak hardkorowi moderzy podkreca tempo i podmienia dzwieki broni na te z Doom'a 1 & 2 =] No i muzyke tez na porzadne cover'y klasycznych kawalkow (tak jak na przyklad to zrobili w remake'u ROTT'a z muzyka)
środa, 11 maja 2016, 23:14   Rodito
Nie wiem dlaczego ale te niektóre ujęcia/filmiki wyglądają dla mnie jak testy z benchmarków :/ sztucznie i dziwnie :/
środa, 11 maja 2016, 22:28   Shin0bi
Przypomniało mi się, jak zaraz po ograniu Prince of Persia Dwa Trony włączyłem PoP Zapomniane Piaski i zastanawiałem się co jest nie tak (oprócz zniekształconego ryja głównego bohatera). Dopiero po kilku minutach zorientowałem się, że postać chodzi, atakuje etc. z 10 razy wolniej :')
środa, 11 maja 2016, 22:17   nortalf
że finisher też aktywuje się jednym klawiszem.
środa, 11 maja 2016, 22:17   nortalf
@CzlowiekKukurydza piszę na podstawie tego co było powiedziane w nagraniu. To o czym piszesz miało by sens, zważywszy na to, że w Doom są bossowie, i głupio umożliwić zabicie ich jednym atakiem wręcz. Z drugiej strony co jeśli znajdziesz się w bliskiej odległości od bossa z niewyczerpanym zdrowiem? Założyłem, że dla nich przygotowano niezabijające finishery.
@AaronBlake broń biała w fpsach przważnie ogranicza się do naciśnięcia jednego klawisza, więc nie widzę różnicy między tym, a finisherem, zakładając..
środa, 11 maja 2016, 20:51   CzlowiekKukurydza
@nortalf A czy przypadkiem te fatality nie są możliwe dopiero gdy przeciwnikowi życie spadnie poniżej pewnego pułapu jak to miało miejsce, np. w pierwszym Darksiders?
środa, 11 maja 2016, 20:45   AaronBlake
@nortalf
Może coś co nie byłoby oskryptowaną animacją? Według mnie takie finishery odbierają mi jako graczowi kontrolę i sprawiają że coś fajnego robionego przeze mnie nie już takie nie jest. Broń wyspecjalizowaną do walki wręcz, lub chociaż te odepchnięcie które nie zabierałoby mi kontroli nad postacią.I wiem że znowu piszę o Shadow Warrior, ale patrząc na to a na to co pokazało Flying Wild Hog, to Doom wygląda znacznie gorzej. Ba, wygląda gorzej od pierwszego SW, przynajmniej jeśli chodzi o gameplay.
środa, 11 maja 2016, 20:45   CzlowiekKukurydza
Jak dla mnie to 6+/10, oczywiście nie biorąc pod uwagę multi które jest tragiczne. Poczekam jak cena spadnie poniż 60zł to może kupię.
@Imachuemanch Rage jest całkiem dobre. Nie ma co narzekać.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z