Piranha Bytes zdradza szczegóły nowej gry
Twórcy Gothica zdradzili nieco szczegółów na temat gry, którą zajęli się po tym, jak czwarta część Gothica przeszła w ręce innych developerów.
Gra - zatytułowana roboczo RPB, od "RPG" i "Piranha Bytes" - nie będzie się rozgrywać w klasycznym świecie fantasy. Rzuci gracza na fikcyjną średniowieczną wyspę, której kolejne obszary otwierane będą przed nim w sposób liniowy (RPB podzielona będzie na rozdziały). Dostępne będą zaróno lokacje pod gołym niebem, jak i podziemia.
Niemcy kładą duży nacisk na animację walki - im więcej punktów inwestowanych będzie w umiejętności z nią związane, tym lepiej wyglądać będą ataki gracza. Bohater będzie musiał jeść, pić i spać. Pomimo rezygnacji z orków, elfów i całej hołoty z krain fantasy, w grze pojawiać się ma w jakiejś postaci magia (to, że da się zgrabnie połączyć magię i średniowieczny realizm, udowodnił m.in. Sapkowski w swej trylogii). Styl graficzny RPB ma być "brudny".
Więcej konkretów o grze zamieszczono w dziale FAQ na stronie producenta. Również po polsku!
Czytaj dalej
Gram od ponad 30 lat (zaczynałem na Atari 130 XE, które wciąż mam na biurku), najchętniej sięgam po produkcje z silnym pierwiastkiem akcji, a najbardziej cenię te, które wciągają opowieściami i szarpią za emocje. W wolnych chwilach uprawiam na gitarze metal, czytam, oglądam (za) dużo seriali i odpędzam kijem Football Managery, w których topiłem kiedyś mnóstwo godzin.