Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThief: Film się wydarzy

Papkin sobota, 5 marca 2016, 9:05 Film, serial, animacja
Thief
Thief

Patrząc jednak na sylwetki jego twórców - nie jest to dobra wiadomość.

Jak donosi Hollywood Reporter, za skrypt będą odpowiadać Adam Mason i Simon Boyes ("Krzesło Diabła", "Rzeka Krwi"), panowie znani głównie z produkcji niskobudżetowej grozy. Produkcją zajmie się z kolei zlokalizowana w Los Angeles firma Straight Up Films (bardzo przeciętny western "Jane Got a Gun" z Natalie Portman i niezbyt udana "Transcendencja" z Johnnym Deppem).

Niestety - poza informacją, że obraz ma trzymać ducha gier i że akcja będzie się toczyć w "świecie dark fantasy, w którym mistrz złodziejstwa stara się przywrócić wolność, zawłaszczoną przez władającego magią tyrana" o obrazie nie wiadomo nic.

Cóż - nie skończy się gorzej niż filmowy Hitman #2, prawda? Prawda!?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 7 marca 2016, 22:03   AndrewRayan

To już nawet ja, jestem w stanie nakręcić lepszego Thiefa, niż oni. I ta fabuła, która nie ma nic wspólnego z ani jedną częścią gry. Mają 3 ciekawe opcje, a wybierają zrobienie szrota.

sobota, 5 marca 2016, 22:16   Ganjalf

Kiedyś nawet sobie myślałem, że mogłoby być fajnie gdyby Thief doczekał się ekranizacji. Po przeczytaniu tego info... http:i.imgur.com/LBsDv8L.png

sobota, 5 marca 2016, 22:04   TES

Skoro Garrett ma "przywrócić wolność" to z góry prorokuje, że ten film nie będzie miał nic wspólnego z grą.

sobota, 5 marca 2016, 20:23   Masters110

Co kto woli. Mnie się tam nowy Hitman podobał, chociaż miał kilka naciągniętych wątków. Jane got a gun też. Więc ja twierdzę, że to może być dobra produkcja.

sobota, 5 marca 2016, 18:27   otton

@voythas17 - od zawsze się stawia. Znaki "!?" oraz "?!" są poprawnym elementem polskiej interpunkcji. Kolejność znaków zmienia nieco znaczenie - na zasadzie "?!" to pytanie z wykrzyknieniem, a "!?" to wykrzyknienie pozbawione pewności ze strony osoby mówiącej.

sobota, 5 marca 2016, 16:34   Skiba1

Generalnie ekranizacje gier są słabe. Przykładów jest wiele, a powód trywialny. Większość gier ma miałką fabułę, a próba przeniesienia jej na ekran zazwyczaj kończy się smutnie. Podejrzewam też, że reżyser sam często nie wie co ma z tym zrobić. Dostaje konkretną markę do zekranizowania z zaleceniem, że ma przyciągnąć tłumy. Gracze są zazwyczaj zawiedzeni bo nie tego oczekiwali, pozostali niezbyt wiedzą o co chodzi lub odrzuca ich wspomniana wyżej słaba fabuła.

sobota, 5 marca 2016, 16:20   voythas17

Panie redaktorze Papkin, od kiedy przed znakiem zapytania stawia się wykrzyknik? Bardzo razi w oczy, a powinno być już w nawyku :)

sobota, 5 marca 2016, 14:48   otton

Ta, mogliby zrobić Garetta strzelającego ze swojego sztucznego oka laserem...

sobota, 5 marca 2016, 14:37   aRo

Co tam skradanie? Pościgi, wybuchy! Skoro z Hitmanem się dało, to czemu nie z Thiefem?

sobota, 5 marca 2016, 12:25   otton

Cóż, po ostatniej części Thiefa spodziewam się wszystkiego... Btw dlaczego wycięliście wczorajszego newsa o Potterze? Nigdzie go nie widać...

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Nowy Thief? "Zapomnijcie!"

News
wtorek, 16 maja 2017

nowy-thief-zapomnijcie Developerzy nie mają dobrych wieści...

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z