Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThe Walking Dead: Michonne - jest pierwszy (duży!) fragment rozgrywki [WIDEO]

Papkin poniedziałek, 15 lutego 2016, 8:53 News

Twórcy spin-offa Tales of the Walking Wolf: Story Mode, chcą Wam pokazać, że warto wciskać na padzie "A". Kto się skusi?

Przypomnijmy, że pierwszy epizod trzyodcinkowej mini-serii Michonne ukaże się już 23.02. Czego się spodziewać? Tego co zwykle - iluzorycznych wyborów, rozgrywki warzonej od zbyt wielu lat wedle zbyt znajomej receptury i masy QTE. No i - potencjalnie - fabularnego paliwa, które uzasadni prymitywizm zabawy.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 16 lutego 2016, 10:56   Darku22

...podane robisz to jest źle, robisz to jest dobrze, coś jak komentarze w Fallout 4, "TAK, NIE, (sarkazm) TAK, ŻEGNAJ" The walking dead, pokazuje prawdziwy świat i emocje, czasem nie ma dobrego wyjścia i po prostu los bawi się człowiekiem, pokazuję, że jeden człowiek albo mała dziewczynka jest tylko trybikiem, który jest nic nie znaczącą kropeczką w zalanym przez zombie i złych ludzi świecie. Opowieści nie zawsze kończą się dobrze, nie zawsze też to co się dzieje zalezy od nas.

wtorek, 16 lutego 2016, 10:53   Darku22

... nawet doprowadziłeś do ich śmierci, ta postać odzwierciedla nasze sumienie, podsumowywuje całą naszą przygodę i nasze decyzje. Gra tak jak napisał Dyzio19, bawi się nami wytyka nam błędy znowu atakuje nasze sumienie. Pokazuję tragizm całej historii, że świat stał się koszmarem i nie da się być krystalicznie dobrym, tłumaczy nam, że uporządkowany świat się skończył, a z ludzie wychodzą najgorsze instynkty. Całość można ocenić jako arcydzieło, ale nie każdy to dostrzega, dla niektórych musi być prosto..

wtorek, 16 lutego 2016, 10:49   Darku22

@pawi202 Polecam grę przejść raz jeszcze, ten człowiek nie porywa Clementine tylko dlatego, że okradliśmy/nie okradliśmy jego samochodu, na to składa się bardzo wiele rzeczy. Po pierwsze jest człowiek jest chory psychicznie, cierpi po utracie rodziny i szuka w Clementine swojej rodziny, wytka Ci mnóstwo rzeczy, które zrobiłeś przez cały sezon, : choćby spowodowanie, że Clementine zjadła ludzkie mięso, że pozwoliłeś zabić nieprzytomnego człowieka, że zostawiłeś paru członków drużyny na pewną śmierć, a czasem

wtorek, 16 lutego 2016, 2:05   pawi202

@Darku12 To własnie w takich momentach ta gra powinna rozwinąć skrzydła. Pozornie błaha decyzja z początku gry okazuje się kluczowa, a przynajmniej bardzo ważna w kontekście zakończenia. A tu okazuje się, że nieważne jest to co zrobisz, i tak stanie sie to czego chcieli scenarzyści od sameczgo początku. Trochę to słabe. Głownie przez takie iluzoryczne wybory odpuściłem drugi sezon. Ale muszę przyznać,że do momentu zakończenia pierwszego sezonu gierka była genialna.

wtorek, 16 lutego 2016, 2:01   pawi202

@Darku12 Nie do końca o to mi chodziło. Miałem na myśli przede wszystkim scenę, w której na końcu sezonu rozmawiamy w hotelu z facetem, który porwał Clementine. Wszystko co robił było spowodowane ograbieniem jego auta na końcu drugiego epizodu. Tylko,że... Jako jedyny postanowiłem nic z niego nie brać. Chociaż patrzyłem na głodną Clementine, nie ruszyłem nic, bo wiedziałem, że to do kogoś należy. A tu na końcu sezonu facet do mnie z pretensjami, że jego to nie interesuje bo moja ekipa to wzięła.

wtorek, 16 lutego 2016, 1:38   Auron25

Miodna animacja... Który mamy rok? O, już 2016.

poniedziałek, 15 lutego 2016, 18:34   Moooras

Raczej Tales of the walking jurassic Batman among us: Story mode.

poniedziałek, 15 lutego 2016, 17:53   JerichoHorn

@egon244 Prawda, widać sesja komuś dobrze nie poszła :P

poniedziałek, 15 lutego 2016, 16:04   egon244

Czy tylko mi się wydaje czy ostatnio newsy na temat czegokolwiek na tej stornie są tak przepełnione jadem i ironią, że aż trudno je czytać?

poniedziałek, 15 lutego 2016, 15:16   Rickerto

Tak, skusi się, nie musisz tak bić we mnie ironią.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W programie na ten tydzień znalazły się dwa tytuły krótkometrażowe i jeden zdecydowanie nieprzeznaczony dla tych, którzy mają mało czasu. Ale ponoć wart każdej godziny.

Komentarzy:
8

To historia bardzo inteligentnego i zdolnego człowieka, który w trzy lata zdobył i stracił fortunę. To opowieść o człowieku, który w latach 80. XX wieku wprowadził komputer pod strzechy, a dziś nie ma i nie chce mieć komputera.

Komentarzy:
15

Oryginalny pomysł, szczypta talentu, kilka(naście) miesięcy wytężonej pracy – przepis na sukces może się wydawać nieskomplikowany. Co jednak robić, gdy premiera za nami, a słupki sprzedażowe ani drgną?

Komentarzy:
3

Myśl na dziś: Niektóre pomyłki sprawiają zbyt wielką radochę, by popełniać je tylko raz.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z