Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITTwórcy The Division przyznają, że konsole "hamują" wersję pecetową

Cross poniedziałek, 8 lutego 2016, 12:09 News
PC
The Division
The Division

Pełne wykorzystanie mocy pecetów byłoby zdaniem deweloperów "trochę nieuczciwe".

Pisaliśmy już, że konsole pozwolą na grzebanie w opcjach graficznych a la PC - twórcy przyznali jednak jednocześnie, że konsole nieco "hamują" wersję pecetową. Cytując ich słowa z nagrania dla Team Epiphany:

To, co nas cieszy w The Division, to że PC zawsze był dla nas osobną platformą. Musimy hamować trochę pecetową wersję ze względu na konsole - byłoby nieuczciwe, gdyby jakość obu wersji znacząco się od siebie różniła. Ale dobrze było mieć specjalny build tej gry dla pecetów.

There you go. Nie jest to oczywiście dla was sygnał, by wyjąć w komentarzach widły i pochodnie - nie ma sensu. Niestety, taką mentalność ma praktycznie każdy developer AAA. Developerzy zresztą zaraz po tych słowach usiłowali się usprawiedliwić:

Naprawdę cieszę się, że popchęliśmy pecetowy build tak daleko - jest tu znacznie więcej opcji dostosowanych do potrzeb gracza, niż na konsolach.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 10 lutego 2016, 9:40   lordkiller

A wydawanie gniota FIFY na PC lata temu i zupelnie innej gry pod tym samym tytulem na konsole bylo uczciwe ... b** please ... spalic te NEXT geny ... i dolewac paliwa aby nie zgasly. Tak sie konczy rumakowanie na rynku z jak najnizsza cena w dobie telewizorow 4k i grami ktore ledwo ida 30fps w 720p.... masakra.

wtorek, 9 lutego 2016, 19:52   otton

A jakość z konsoli (obcięta rozdziałka i przeważnie 30 klatek) można mieć na kompie w cenie konsoli. Dobrze, są Batmany i inne buble, ale jednak dalej płynne gry są w większości.

wtorek, 9 lutego 2016, 19:50   otton

Nope. Na tym dwa razy droższym sprzęcie są dwie często pomijane różnice, a bardziej istotne od lepszych efektów graficznych. 60 klatek i co najmniej 1080p. To jednak wymaga dodatkowej mocy, której konsolom brakuje

wtorek, 9 lutego 2016, 18:52   Rootzky

Co z tego, że zrównają grafikę do konsoli, jak i tak potrzeba najnowszego geforca do płynnego grania. Bo nie dość, że gra nie może wyglądać lepiej niż na konsoli, to jeszcze sprzęt musi być dwa razy droższy, aby ludzie konsole zaczęli kupować. Taka polityka.

wtorek, 9 lutego 2016, 18:40   Selekt

WiktorJ93 Właściwie to mógłbyś wymienić tylko exclusivy i dla większości ten argument wystarczy. Ja straciłem mnóstwo nerwów przez ciągłą pogoń za grafiką i najlepszą wydajnością. O pieniądzach nie wspominam. Gry zaczęły już przez to mnie nużyć aż odkryłem na nowo czym jest zabawa przy serii Uncharted. A nie zagrać w The Last of Us to zbrodnia ;)

wtorek, 9 lutego 2016, 13:40   WiktorJ93

PC stacjonarny zawsze będzie lepszy od konsol. Na PC lepsza grafika, możliwość klawiatury+myszki, tańsze gry o połowę.
Na konsole tylko ekskluzywne tytuły - takich co nie ma na komputery. Na konsole często dają bonusy a na PC nie aż tak... Na konsolach są tytuły i serie, które mogłyby być na PC, mogę wiele wymienić...
Za pewne to pewni producenci konsol na S i M stosują politykę anty-pecetową jak było to chyba kiedyś przy grze o hakowaniu, wszystko dla kasy i panowania! Konsolowcom mówimy stanowczo nie!

wtorek, 9 lutego 2016, 11:34   THERON23

0:47-1:07 xD https:www.youtube.com/watch?v=G_xHueP7bQ0

wtorek, 9 lutego 2016, 11:00   remix85

To już się kiedyś wydarzyło, a dokładniej w maju ubiegłego roku przy premierze pewnej gry, której pierwsza litera to W, jeszcze raz ktoś powie że konsole nie wstrzymują rozwoju gier to umrze w katorgach.

wtorek, 9 lutego 2016, 10:24   otton

Wygadywanie bzdur. Prawdziwy powód jest taki, że tworzenie osobnego buildu na PC po prostu kosztuje dodatkowo i wydłuża okres produkcji. Twórcy Wiedźmina 3 chociaż potrafią to szczerze przyznać w wywiadzie. Szkoda, że innym brakuje cywilnej odwagi i pociskają pierdoły. Co byłoby niesprawiedliwe...

wtorek, 9 lutego 2016, 10:14   Khalim

Gdyby nie ta pogoń za ultra-realistyczną grafiką nie byłoby problemu. Nie powiem, miło się patrzy, gdy gra nie kuje w oczy ale bez przesady. Dla mnie liczy się to, żeby gra była zoptymalizowana - żeby nie musieć kupować co dwa lata nowej karty graficznej.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

The Division 2: Mnóstwo screenów z miejskiej dżungli [GALERIA]

News
wtorek, 12 czerwca 2018

the-division-2-mnostwo-screenow-z-miejskiej-dzungligaleria Jak przystało na dżunglę nie brak tu rasowych drapieżników.

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Każda z tych gier na różne sposoby przypomina mi lata 90.

Komentarzy:
3

50 lat temu człowiek stanął na Księżycu. Wydarzenie bez wątpienia historyczne, o którym wie każdy. Choć gdyby zapytać przeciętnego Kowalskiego jakie to ma dzisiaj znaczenie w jego życiu, to odpowiedź brzmiałaby zapewne „…hm, żadne” (*). A ilu z was wie o tym, że rok wcześniej zdarzyło się coś o czym mało kto wie, a wydarzenie to pchnęło naszą cywilizację na zupełnie nowe tory?

Komentarzy:
14

Myśl na dziś: Od małego rodzice nas uczą, by nie ufać nieznajomym. Nie ufać znajomym uczymy się sami, często za późno.

Komentarzy:
0

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z