Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDOOM: Znamy datę premiery i zawartość kolekcjonerki [WIDEO]

Papkin czwartek, 4 lutego 2016, 16:39 News

Mamy też kolejny zwiastun.

Reboot klasyka id, krytykowany zarówno przez redakcyjną opcję niemiecką, jak i redakcyjną opcję japońską, ukaże się już 13 maja (w wersjach na pecety, PS4 i XBO).

Jako że data premiery jest rychła, właśnie ruszyły preordery. Każdy, kto pokusi się o zamówienie gry jeszcze przed premierą, otrzyma dostęp do DLC Demon Multiplayer Pack, dodatkowy pancerz oraz Hack Modules (cokolwiek to jest).

Za raptem 120 dolarów można natomiast nabyć kolekcjonerkę, w której skład wejdą (poza samą grą) metalowy box oraz trzydziestocentymetrowa figurka Revenanta (na obracanej podstawce).

Wysypowi informacji towarzyszy zwiastun, który próbuje uzasadnić, że te kilkusekundowe finishery to jednak nie taka zła opcja jest.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 7 lutego 2016, 13:09   THERON23

Podsumowując, czarno widzę przyszłość gier komputerowych. Jak dalej pójdzie, że dla coraz większej liczby osób grających, która i tak już jest ogromna (napływ każuali w ciągu ostatnich 10 lat bo granie stało się modne, łatwe i wypchane rozemocjonowanymi fabułami) będzie w grach najważniejsza fabuła to gry za jakiś czas zamienią się w interaktywne filmy komputerowe i nic po za tym. Zmierzch gier po prostu, szkoda.

niedziela, 7 lutego 2016, 13:06   THERON23

Gra się np. 1h dziennie gra trwa 30h to pykasz w nią 30 dni, problem? Trzeba byłoby mieć jakieś adhd albo być nadal w gimnzajum, żeby mieć jakąś presję z strony kolegów czy coś, że muszę grać w to teraz zaraz i skończyć w weekend i się pochwalić "Ja już przeszedłem". Ja przechodziłem Borderlandsa GOTY przez 3 miechy, fabuła i grafika badziewie kosmiczne, ale gameplay był niezły. Nagrywasz przerywniki frapsem? Nie mam pytań.

niedziela, 7 lutego 2016, 13:05   THERON23

@mishiu Nawet za pierwszym przejściem gry to mechanizmy rozgrywki powinny wciągać gracza. Zawsze mnie bawi i jednocześnie wkurza jak ktoś piszę, że nie ma czasu na granie czy powtarzanie gier. A co masz kolejkę liczącą dziesięć tysięcy pozycji i ktoś stoi nad tobą z pistoletem i każę ci brać kolejną z listy po skończeniu poprzedniej? Przez takie podejście dostajemy to badziewie growe trwające 2-5h gdzie fabuła jest niby najważniejsza. Bo naprawdę jaki problem jest przechodzić jedną grę przez np. miesiąc?

niedziela, 7 lutego 2016, 13:04   THERON23

@nortalf Super fabuła, ultra badziewny irytujący i nudny gameplay, przeszedłbyś taką grę? Chodziło mi, że w gry się powinno przede wszystkim grać, ma być w nich zajmujący gameplay, filmy się tylko ogląda, książki czyta a gry są do grania nie to oglądania czy czytania, rozgrywka powinna być w nich najważniejsza. Ludzie czytający dla samej przyjemności czytania, dać im instrukcje magnetowidu i będą zadowoleni? xD

sobota, 6 lutego 2016, 16:28   mishiu

@THERON23 - nie rozumiesz. Większość osób (w tym ja) przechodzi gry tylko jeden raz, więc dla mnie fabuła jest bardzo istotna. Zresztą wszystkie filmy przerywnikowe nagrywam frapsem, żeby mieć pamiątkę z mojej gry. Nie mam czasu na ponowne granie w tą samą grę.

sobota, 6 lutego 2016, 12:18   nortalf

Ekwiwalent dooma. Polski słownik uznał że, wie lepiej co chcę napisać.

sobota, 6 lutego 2016, 12:15   nortalf

THERON Wel,you know that&039;s just, like your opinion, man . Czyli w skrócie skoro ty grasz dla gameplayu, to super, i jeśli jest on dla ciebie tak ważny, aleja wiele gier przeszedłem wyłącznie dla fabuły.I mylisz się nie dla wszystkich w filmach liczy się fabuła. Są ludzie którzy wolą oglądać bezmózgą rozwałkę i mogą. Taki ekwiwalent dołka. Są też ludzie którzy czytają książki nie dla fabuły a dla samej przyjemności czytania, i są tacy autorzy którzy piszą genialnym stylem ale o niczym.

sobota, 6 lutego 2016, 11:55   THERON23

Jeżeli fabuła w grze jest super to świetnie, bardzo miły dodatek do grywalności, jeżeli jej nie ma lub jest kiepska, taka se czy jakaś tam kolejna klisza a gameplay jest miodny to gram ze względu na niego. Bo gry mają być grami a nie filmami czy książkami. Czy ludzie przegrali setki godzin prawie w każdym GTA ze względu na fabuły? Fabuła w żadnym GTA nie trwa np. 500h. Przykłady można dalej mnożyć.

sobota, 6 lutego 2016, 11:35   THERON23

W grach najważniejsza jest grywalność, to ona wyznacza czy gra jest dobra i ile się niej czasu spędzi, czy gra jest do ponownego przejścia, fabułę po (najczęściej) jednym przejściu się już zna i pomija się pokazówki. W L4D mam 800h (z czego 3/4 to singleplayer) ponad 200h Saints row 2 i Postal 2, niedawno ponownie przeszedłem TRIV:LR TR:A TR:U (trzy najlepsze TR&039;y ever made) czy to przez fabułę czy postacie chce ciągle wracać do tych gier? Oczywiście, że nie. To gameplay, klimat, miejscówki i zabawa.

piątek, 5 lutego 2016, 18:09   mishiu

@ Behemot777 - chodzi o to, że gry mają w sobie kilka elementów do oceny.
Grafika, muzyka, fabuła, postacie i grywalność.
Właśnie grywalność jest bardzo istotna, ale ciekawa fabuła to zawsze coś dobrego.
Z drugiej strony ja również nie oczekuję świetnej fabuły od każdej gry, bo dla przykładu takie Serious Sam bardzo mi się spodobało.

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Doom: Kultowy shooter wraca do Hollywood

News
sobota, 21 kwietnia 2018

doom-kultowy-shooter-wraca-do-hollywood Niestety, pierwsze szczegóły nie napawają optymizmem.

Komentarzy:
17

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
23

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z