Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITSZOK! Barbie znów rozrabia!

Papkin wtorek, 2 lutego 2016, 14:52 News

Co ona na siebie włożyła? Nie uwierzysz...

Żarty na bok, jesteśmy poważną stroną o grach, stąd przejdźmy do sedna: po pięćdziesięciu siedmiu latach obecności na rynku, plastikowa ikona popkultury dorobiła się kolejnej profesji. Przywitajcie Barbie... Gamedeveloperkę.

 

 

Nowa lalka firmy Mattel wpisze się w akcję "Career of the Year", w ramach której rokrocznie pojawiają się modele dedykowane konkretnym profesjom. Będziecie ją mogli kupić już latem. 

Poza tym na rynek zmierzają Barbie w wariancie "prezydenckim" i "wiceprezydenckim", największą nowością będą jednak lalki o... cóż - bardziej adekwatnej figurze. Musicie bowiem wiedzieć, że nawet gdy powstawały edycje inspirowane celebrytkami o pełniejszych kształtach (vide Jennifer Lopez), Barbie zawsze była niezwykle szczupła. Zmieni się to za sprawą trzech, zupełnie nowych modeli (Barbie niskiej, wysokiej i zaokrąglonej).

Przypomnijmy, że to nie pierwszy raz, kiedy Barbie związała się z naszą branżą. Wyłączywszy kilkanaście kiepskich produkcji, w 2014 pod patronatem Mattel powstała książka " Barbie: I Can Be A Computer Engineer".

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 15 lutego 2016, 0:30   NataliaMaczko

"SZOK! Barbie znów rozrabia!" + "Co ona na siebie włożyła? Nie uwierzysz..." + "deepthroat-ass-to-mouth_4bkm" + "painfull-orgy-anal-devastation_4bkm" = Papkin. Niezły blamaż. Oby jak najmniej tego typu głupot lądowało na stronie.

środa, 3 lutego 2016, 21:35   otton

No właśnie, Grzybu111 zauważył kolejny problem. Strona jest jakby ciut zachowawcza względem pisma...

środa, 3 lutego 2016, 20:16   Grzybu111

>na oddzielnej zakładce na przykład tu gry tu pozostałe...

środa, 3 lutego 2016, 20:15   Grzybu111

@Pilav nie mają znaczenia. Znaczenie mają tylko ich widzimisię, i to iż nie mają pomysłu jakimi informacjami żeby nie było z całego magazynu spoileru jaki co miesiąc wydają zapchać stronę rzucą paroma gniotami i proszę widzisz co dostajesz. Dodam że pod takimi coraz częściejszymi newsami zauważyłem iż komentarze są dość nie poważne co znaczy iż temat jest tylko punktem zaczepnym do jako takiej braku powagi głupich żartów itp nic z grami oczywiście, i miało by to sens czemu nie więcej takich informacji ale>

środa, 3 lutego 2016, 19:00   Pilav

To nie mój problem, bo w 99% przypadków robię tak jak radzisz: nie wchodzę i nie czytam. Gdy kilka tygodni temu zobaczyłem u Was informację o śmierci aktora znanego z Harrego Pottera, to sobie pomyślałem, że marnujecie czas i miejsce, ale siedziałem cicho, do newsa nie wchodziłem. Tym razem postanowiłem napisać co o tym sądzę, bo miałem nadzieję, że jednak opinie czytelników mają dla Was znaczenie. Skoro jednak nie doceniacie feedbacku innego niż statystyki odwiedzin to go następnym razem nie będzie.

środa, 3 lutego 2016, 15:59   spikain

@Pilav: Wszystko to rozbija się o różnice pomiędzy charakterystyką czasopisma i strony internetowej. Poza tym naprawdę nie potrafię zrozumieć jednej rzeczy: w czym jest problem? Dlaczego tak trudno przenieść wzrok na następnego niusa, nie włączać tego, co cię nie interesuje?

środa, 3 lutego 2016, 15:30   Pilav

Ja wiem, że nie samymi grami człowiek żyje, ale uważam, że cdaction.pl powinno mieć taki sam profil i target co papierowe czasopismo. Nie kwestionuję tego, że news o Barbie lub zmarłym aktorze może być dla kogoś interesujący, ale jeżeli uważacie taki temat za nieodpowiedni do pisma, to powinien być także nieodpowiedni na stronę. Zresztą to jest problem wielu specjalistycznych portali, że zamiast skupiać się na swojej specjalizacji, zaczynają pisać o mydłach i powidłach.

środa, 3 lutego 2016, 14:55   spikain

@Pilav: Przecież dokładnie statystyki mam na myśli, kiedy mówię, żeby nie klikać w to, co wam się nie podoba. Oczywiście, że je mamy, patrzymy na nie wielokrotnie każdego dnia i dogłębnie analizujemy. Jeżeli publikujemy któryś news z rzędu na tematy kulturalne albo growo-obyczajowe*, to nie przez przypadek.

*Bo jak ktoś pomyśli przez dziesięć sekund, to wyciągnie z tego newsa znacznie, znacznie więcej niż komedię i parodiowanie sensacyjnych tytułów.

środa, 3 lutego 2016, 14:21   Pilav

OK, jedna osoba to nie jest grupa reprezentatywna, ale zastanawiam się, czy ktoś w redakcji analizuje statystyki klikalności i wyciąga z nich wnioski, bo jakoś trudno mi wierzyć, że news o Barbie zawyża średnią.

środa, 3 lutego 2016, 11:02   spikain

Czekam na wynalezienie wehikułu czasu, żeby spotkały się grupy narzekających na cdaction.pl z przeszłości i teraźniejszości i zaczęły licytować, które czasy są gorsze. Poza tym, jedna prawda jest ponadczasowa: jak ci się jakiś news nie podoba, nie klikaj w niego. To odpowiednik głosowania portfelem. Negatywny komentarz nie sprawi, że nagle przestaniemy pisać o istotnych wydarzeniach kulturalnych, bo – nie wchodząc w szczegóły klikalności naszych newsów – jedna osoba to nie jest grupa reprezentatywna.

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z