17
29.12.2015, 08:51Lektura na 1 minutę

Transistor i Bastion sprzedały się tak, że klękajcie narody!

Ahtystyczne tytuły od Supergiant Games przyniosły twórcom nie orzeszki, a kokosy!


Mateusz Witczak

Indycze studio podsumowało właśnie mijający rok i - co tu dużo gadać - dane są budujące! Transistor (w wersjach na PC i iOS-y) sprzedał dotąd ponad milion egzemplarzy! Bastion natomiast, częściowo dzięki niedawnym konwersjom na PSV i PS4, przekroczył próg trzech milionów kopii.

Jak zaznaczają na blogu sami zainteresowani:


Kiedy patrzymy w 2016, naszym celem jest, by studio pozostało takie samo, jak wtedy, gdy zaczynaliśmy w salonie domu w San Jose, w 2009: chcemy trzymać się wspólnie i tworzyć gry, które igrają z waszą wyobraźnią.


Jeśli chcecie im pomóc w wyśnieniu tego snu, zarówno Bastion, jak i Transistor, doczekały się atrakcyjnych obniżek na steamowej wyprzedaży.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze