Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDark Souls III: Nowy trailer i parę minut gameplayu [WIDEO]

spikain piątek, 4 grudnia 2015, 19:46 News

Chcecie trochę nowej rozgrywki z Dark Souls III? Pewnie, że chcecie. FromSoft o tym wie, Bandai Namco o tym wie i my o tym wiemy. Obejrzyjmy sobie.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 5 grudnia 2015, 10:03   Pussynator

@DarkTag Mnie tam osobiście cieszy większa ilość ruchów postaci, bo system choć dawał frajdę i swobodę działania aż prosił się o zaawansowane techniki walki. Bo z tego co pamiętam to w sumie ruchów + krytyki (odbicie i to pchnięcie w plecy) było chyba z pięć + kombinację. Co do przerysowania niezapominajmy że główną inspiracją serii, co przyznał sam Mizayaki była manga Berserk, a Guts w sumie w podobny sposób tym kawałem żelastwa wymachiwał.

sobota, 5 grudnia 2015, 9:45   nortalf

Wracając do half-swordingu, zdaje się Skallagrim zrobił o tym niezły materiał, jeśli cię to interesuje.
Skoro twierdzisz że to wina DS III sprawdzę poprzednie. Może przekonam się do nich.
Fakt są gry z dużo mocniej przesadzonym stylem walki, ot Kingdoms of Amalur: Reckoning. Potrójne obroty, wbicie miecza z ziemię, przeskoczenie nad nim i cios zza pleców.
Mordhau bardzo fajna kontra. Ja lubię w historycznej walce i w projektach mieczy właśnie to, że one są maksymalnie przemyślane i pragmatyczne.

sobota, 5 grudnia 2015, 9:35   nortalf

@DarkTag To nie jest wcale takie dziwne. To jest po angielsku half-swording polskiej nazwy nie znam. Chodzi o to, że przeciwnika w zbroi płytowej nie rusza żadne cięcie. Do walki z rycerzem w zbroi płytowej idealne są młot albo buzdygan. Więc co robisz kiedy masz w ręku miecz? Uderzasz jecem albo głowicą, jak w podanym przez ciebie przykładzie. Od paru tygodni interesuję się historyczną walką mieczem, ale nigdy te przerysowane ruchy mi nie pasowały.

sobota, 5 grudnia 2015, 6:59   Pussynator

Oj będe się sie toczył! Tylko trzeba najpierw jeszcze Demon&039;s Souls przejść, bo nie wiem czy do niej wrócę jak serwery zamkną.

sobota, 5 grudnia 2015, 5:07   Tricky

yeee będzie można bić zabijać , mordować i gwa.. a nie tylko zabijać i starać się nie zostać samemu zabitym . Sama gra prezentuje się wybornie , na pochyło ........

piątek, 4 grudnia 2015, 22:51   DarkTag

@nortalf: Fakt widać to typowe japońskie przeryswanie, choć mam wrażenie że to jest akurat wina akurat DSIII który wprowadza dość widowiskowe style walki, poprzednie części były nieco lepsze w tym aspekcie. A tak na serio to fechtunek i szermierka miały naprawdę porąbane ruchy i manewry. Zobacz sobie czym na przykład był Mordhau.

piątek, 4 grudnia 2015, 22:48   DarkTag

@JARNOLD: Czasy studia które się starają? Wiesz że mówisz o serii gier, każda z których przy pierwszym podejściu zajmie przynajmniej 10 godzin, która ma unikalne lokacje, przecinwinków z własnymi animacjami i atakami, oraz dosłownie setki pancerzy, zaklęć i broni prawda? Tu nawet nie ma miejsca na preferencje, to są po prostu dane. Proszę następnym razem zanim machniesz pałą na czyjś wysiłek, zastanów się troche bo wali to nie tyleż idiotyzmem po prostu strzelanie jadem bez jakichkolwiek podstaw.

piątek, 4 grudnia 2015, 22:40   Shaddon

@nietrol
Bo niby taka trudna, tak? Grałem w Dark Souls 2: Sholars of The First Sin i szczerze powiedziawszy, po 30+ zgonach w pierwszym starciu z Pursuerem już nic później nie było w stanie mnie powstrzymać, a większość bossów padała za pierwszym podejściem okazując się słabsza od niektórych "szeregowych" przeciwników. I tak, wiem, prawdziwa zabawa zaczyna się od NG+, ale perspektywa przechodzenia po raz drugi tego samego jakoś mnie nie kręci. Ale sama gra fajna, polecam. :)

piątek, 4 grudnia 2015, 22:19   2real4game

Pogięło was z tymi znaczkami? :D

piątek, 4 grudnia 2015, 22:18   nortalf

Zagrałbym w jakieś DS nawet pomimo, że nie jestem fanem fantasy itp. tylko... te przesadzone ciosy. Cięcie z za pleców, z półobrotu... Nie, to nie dla mnie.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

From Software zainteresowane stworzeniem gry battle royale

News
piątek, 8 marca 2019

from-software-zainteresowane-stworzeniem-gry-battle-royale Mimo to japoński developer nadal wierzy w potencjał singlowych przygód.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, w czasach, gdy kieszonkowe kalkulatory z wyświetlaczem LCD zdawały się nam szczytem technogadżeciarstwa, młody i obiecujący reżyser George Lucas stworzył „Gwiezdne wojny”. I odtąd nasz świat nie był już taki sam. W 40 lat później nadal czujemy dreszcze, słysząc temat przewodni filmu...

Komentarzy:
2

Myśl na dziś: Dorosnąć – to zrozumieć, dlaczego Shrek chciał, żeby wszyscy zostawili go w spokoju.
 

Komentarzy:
0

Czy erpeg akcji z otwartym światem w uniwersum Dragon Balla wiernie odwzorowujący wydarzenia z serialowego pierwowzoru i pełen nawiązań do wydarzeń oraz postaci z anime może zachęcić kogoś, kto z ową kreskówką ma niewiele wspólnego? Okazuje się, że tak.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z