Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDead Island 2: Po odsunięciu od prac Yager nie radzi sobie zbyt dobrze...

Papkin czwartek, 22 października 2015, 17:03 News
Dead Island 2
Dead Island 2

Jak informowaliśmy w lipcu - Yager, niemiecki developer odpowiedzialny za niezłe Spec Ops: The Line, nie pracuje dłużej nad Dead Island 2. Jeden z pracowników znalazł czas, by opisać, jak zespół zareagował na nagłą decyzję wydawcy.

Więcej o dramie na linii Yager-Deep Silver możecie przeczytać w tym miejscu. Tymczasem oddajmy głos Timo Ullmannowi, którzy do wakacji pracował nad następcą Martwej Wyspy:

Skasowanie projektu w tak późnym stadium to katastrofa na wielu różnych poziomach. To naprawdę najgorszy, możliwy rezultat. Wszyscy zaangażowani tracą.

Gorzko skomentował na łamach GamesIndustry. Ullmann ma zresztą pozaartystyczne powody do narzekań, bo też rezygnacja z usług jego studia doprowadziła do zamknięcia Yager Productions, filii powołanej wyłącznie w celu prac nad grą (a w rezultacie: zwolnień). Jak dodaje:

Nie jest łatwo nie mieć szansy na dokończenie Dead Island 2. To... to boli, wiesz? Zaraz po ogłoszeniu (zakończenia współpracy - przyp.) część zespołu była zszokowana, ale musisz znajdować w sobie siłę, by iść dalej. Skasowanie projektu, zwłaszcza, jeśli stawki są tak wysokie, nie jest niczym niezwykłym. To boli, owszem, ale się zdarza.

Przypomnijmy, że Deep Silver wciąż nie ogłosiło światu, kto przejmie pałeczkę po Yagerze i jak wiele z pracy, jaką wykonali niemieccy wyrobnicy, znajdzie się w pełnej grze.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 25 października 2015, 13:47   q123AS

Jakoś mi ich nie żal. Nie zrobili nic naprawdę dobrego. Spec ops the line było mimo niezłej fabuły średnią grą.

piątek, 23 października 2015, 13:55   EastClintwood

Smuci mnie niesamowicie każda zła wieść o Yager bo Spec Ops The Line to zdecydowanie jedna z najlepszych gier w jakie grałem. Jedyna gra która naprawdę zaskoczyła mnie fabułą.

piątek, 23 października 2015, 12:10   Sh4dow3d

Szkoda ich pracy i zamknięcia studia. Ciekawe czy Deep Silver posiada jedynie prawa do marki czy także prawa do tego co zrobili w studiu. Yager mógł by wypuścić to co ma pod innym tytułem, bo filmiki z prezentacji wyglądały ciekawie :)

piątek, 23 października 2015, 10:18   MayoneS

@OnceAThief A czym miała się tak bardzo różnić ta część od pierwszej, że miała być lepsza?

czwartek, 22 października 2015, 18:01   paintball_X

Ciekawe jak naprawdę wyglądała gra w "tak późnym stadium". Jak to rozumieć? Jakby to była beta to by napisali że beta. Jakby to była alfa to by napisali że alfa. Ciekawe ile tej gry faktycznie mieli.

czwartek, 22 października 2015, 17:37   Nirandon

całkiem szybka korekta.

czwartek, 22 października 2015, 17:35   Nirandon

ee.. część zespołu była zszokowana, poszkodowana, czy zszkodowana? wybierzcie 1.

czwartek, 22 października 2015, 17:30   Alpharadious

Nieee ;/

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Dead Island 2: Po raz kolejny zmieniono studio tworzące grę

News
środa, 14 sierpnia 2019

dead-island-2-po-raz-kolejny-zmieniono-studio-tworzace-gre Czy ten (survival) horror się kiedykolwiek skończy (ukaże)?!

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Dawno, dawno temu w naszej galaktyce, w czasach, gdy kieszonkowe kalkulatory z wyświetlaczem LCD zdawały się nam szczytem technogadżeciarstwa, młody i obiecujący reżyser George Lucas stworzył „Gwiezdne wojny”. I odtąd nasz świat nie był już taki sam. W 40 lat później nadal czujemy dreszcze, słysząc temat przewodni filmu...

Komentarzy:
2

Myśl na dziś: Dorosnąć – to zrozumieć, dlaczego Shrek chciał, żeby wszyscy zostawili go w spokoju.
 

Komentarzy:
0

Czy erpeg akcji z otwartym światem w uniwersum Dragon Balla wiernie odwzorowujący wydarzenia z serialowego pierwowzoru i pełen nawiązań do wydarzeń oraz postaci z anime może zachęcić kogoś, kto z ową kreskówką ma niewiele wspólnego? Okazuje się, że tak.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
11

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z