Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITCall of Duty: Black Ops III będzie trudniejsze, niż inne części serii

Papkin wtorek, 6 października 2015, 7:25 News

Lista osiągnięć do trzeciego Black Opsa zdradza kolejne ciekawostki na temat tegorocznych wybuchających wybuchów. Chociażby powrót nader znajomej minigierki, jak i fakt, że po raz pierwszy w historii serii gracze pograją w trybie "realistycznym".

Przypuszczalnie będzie to piąty (obok "rekruta", "zwykłego", "doświadczonego" i "weterana") poziom trudności. Nie do końca wiemy, na czym polegać ma ta jego "realistyczność", acz w sieci spekuluje się, że być może tytuł nie pozwoli na automatyczną regenerację zdrowia.

Lista aczików zdradza również, że do gry powróci znana z oryginalnego Black Opsa minigierka Dead Ops Arcade i że w multi osiągniemy maksymalnie 55 poziom doświadczenia. Jeśli chcecie poznać i inne osiągnięcia - uderzcie na tę stronę (ale uwaga - może ona zawierać śladowe ilości fabularnych spoilerów!).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 15 października 2015, 13:10   Tesu

A Wiedzmin 3 byl i wciaz jest sprzedawany takze na Steam, bo wbrew temu, co mozesz sadzic, GOG nie ma takiego zasiegu i popularnosci jak platforma Valve. jak sam napisales, charakterystyka gier singlowych jest taka, ze jak ktos juz ja przejdzie to dalej nie gra. Tworcy COD tworza i tworzyli swoje gry z mysla o multi. Zadna kampania nie byla tworzona z mysla o zapewnieniu graczowi 20h+ rozrywki. Miala byc wazna, ale tylko wprowadzac do dania glownego, czyli do multi, ktore mialo zdominowac rynek multiplayer.

czwartek, 15 października 2015, 13:06   Tesu

EA ma swojego BF i Titanfalla, niedlugo dojdzie Battlefront, ale ilosc graczy regularnie grajacych w te tytuly nie dorownuje CS i Dota2 (codziennie po kilkaset tysiecy aktywnych graczy w kazdym z tych tytulow). Ubisoft najwiecej zarabia na Assassin&039;s Creed, Far Cry i Crysis. Rozgrywki starcza na kilkanascie-kilkadziesiat godzin i ludzie wracaja do innych tytulow. Jedynie Blizz broni sie swoimi grami, ale ponownie, ich popularnosc i zywotnosc wynika z nastawienia glownie na zbalansowane multi niz na singla.

czwartek, 15 października 2015, 12:59   Tesu

@RaiL
A mimo to zazwyczaj gry o najwiekszej sprzedazy to te, ktore oferuja albo bogaty tryb multi albo sa produkcjami AAA zrobionymi z rozmachem i starczajacymi na wiele godzin. I dalej uwazam, ze zaklinasz rzeczywistosc. Poszukaj na necie - Steam ma okolo 70% udzialu w rynku jesli chodzi o platforme i dystrybucje elektroniczna. To, ze inne platformy istnieja nie znaczy, ze ich pozycja jest rowna valve.

niedziela, 11 października 2015, 17:03   RaiL

CD: proszę bardzo: prawie wszystkie gry Ubisoftu i EA, plus gry Blizzarda czy choćby nasz rodzimy Wiedźmin 3. Odnośnie stricte FPS&039;ów to na Originie masz chociażby TitanFall&039;a, czy kilka darmowych wersji BF&039;a, na Uplay z kolei jakieś Ghost Recony itp. może nie tak popularne jak COD czy CS, ale jak widzisz są i radzą sobie bez Steama ;)

niedziela, 11 października 2015, 17:01   RaiL

@Tesu Co do tego, że ilość graczy łączy się z dobrą sprzedażą, pełna zgoda. Tylko, że ja miałem na myśli zupełnie co innego. Chodziło mi o to, że taka statystyka(bieżąca ilość graczy) nijak ma się do jej popularności i danych sprzedażowych gier single player. Z tego względu, że jak ktoś ją ukończy to już dalej nie gra, taka już charakterystyka gier singlowych, a nie, jak twierdzisz, wada. Odnośnie gier AAA nie korzystających ze Steam to nie wiem czy się nie orientujesz, czy sobie robisz jaja, ale proszęCDN.

niedziela, 11 października 2015, 2:38   Tesu

BF jest na Originie, podaj mi inna serie FPS na tej platformie, ktora bylaby popularniejsza i miala wieksze community. Albo na Ubi...

niedziela, 11 października 2015, 2:35   Tesu

Te &039;duzo gier&039;, ktore ze Steama nie korzystaja, to w przypadku tych popularniejszych tytulow olbrzymia mniejszosc. Nie ma co zaklinac rzeczywistosci i negowac faktu dominacji Steam. Platformy UBI, EA i Blizza nie maja startu do Valve. Nawet jesli gra jest tak dobra jak FC3 czy nowy Wolf, to i tak sprzedaje sie gorzej niz kolejna odslona BF, COD, CS i innych nastawionych na multi tytulow.

niedziela, 11 października 2015, 2:30   Tesu

@RaiL
A nie przyszlo Ci do glowy, ze ta dobra sprzedaz laczy sie z popularnoscia gry? Zrob swietna gierke na kilka godzin (Ori and the blind forest), troche ludzi ja kupi, przejdzie i zapomni, troche poczeka do jakiejs promocji i tyle. Zrob swietna gre multi, a bedzie w nia gralo wiele osob przez dlugi czas i beda dochodzic nowe &039;bo wszyscy w to graja&039;.

niedziela, 11 października 2015, 1:48   RaiL

CD: produkcji wyposażonych w Steam DRM.

niedziela, 11 października 2015, 1:47   RaiL

CD: (choćby popularność bundli z grami w których stronę nikt by nigdy w normalny sposób nie spojrzał). Jak już to właśnie wysoka sprzedaż pomimo dużej ceny może świadczyć o jakości danej produkcji. Co do popularności Steama to miałem na myśli to, że, na szczęście, jest jeszcze dużo gier które z niego nie korzysta. A co za tym idzie nie są wzięte pod uwagę w statystykach (z FPS&039;ów choćby genialny Far Cry 3). W związku z tym te statystyki tak na prawde o niczym nie świadczą jako, że dotyczą tylko CDN...

O autorze

Mateusz 'Papkin' Witczak
Mateusz 'Papkin' Witczak
redaktor
Lew z północy, rotmistrz sławny i kawaler, charakterologiczny Guybrush Threepwood. W grach szuka ekstatycznych uniesień, ale zazwyczaj wpada w pretensjonalną kloakę. Miłośnik Orwella i Burroughsa, prywatnie: Ojciec Chrzestny i terapeuta Crossa. Grał go Roman Polański.

Podobne newsy

Sprzedaż cyfrowa: Kto zarobił w czerwcu najwięcej?

News
czwartek, 26 lipca 2018

sprzedaz-cyfrowa-kto-zarobil-w-czerwcu-najwiecej The Sims 4 przeżywa drugą młodość, PUBG był łakomym kąskiem na wyprzedaży, a Call of Duty: WWII zarabia na dodatkach.

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Austin Wintory, kompozytor muzyki m.in. do Podróży, serii Banner Saga i Assassin’s Creed: Syndicate, opowiada o tym, jak pracuje się dla wielkiego studia oraz jak radzić sobie z odrzuceniem.

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Dlaczego, kiedy mówią "budżetowa wersja iPhone'a", nie dodają, o budżet którego kraju chodzi?

Komentarzy:
3

Rozmawiamy Jesperem Kydem, wielokrotnie nagradzanym kompozytorem muzyki do gier i filmowej.

Komentarzy:
8

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z