Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Indivisible – Twórcy Skullgirls zbierają pieniądze na połączenie erpega z platformówką [DEMO] [WIDEO]

Cross poniedziałek, 5 października 2015, 16:01 News
PC

Obiecujący grywalny prototyp, nagrania z rozgrywki, pełna przejrzystość w kwestii budżetu, mnóstwo screenów, gotowych animacji i utworów ze ścieżki dźwiękowej... Gdyby każda kampania crowdfundingowa była przygotowana tak starannie! Znane z bijatyki Skullgirls studio Lab Zero Games odrobiło zadanie domowe w kwestii przygotowywania strony Indiegogo. Teraz potrzebują tylko półtora miliona dolarów.

Trochę Super Metroida, trochę Valkyrie Profile, dużo doświadczenia ze Skullgirls. Już grywalne demo po parunastu minutach rozwija skrzydła na tyle, że pełna gra na pewno ożywi skostniały i przewidywalny już gatunek Metroidvanii... jeśli tylko wszyscy dorzucimy w kierunku gry po parę groszy. Chyba warto - satysfakcjonujący system walki i możliwość prostego budowania ciekawych combosów w połączeniu z rozwiniętą eksploracją już prezentuje się smakowicie. Więcej haseł: dwuwymiarowe, ręcznie animowane sprite'y, mnóstwo elementów kustomizacji i dostosowane do nich wyzwania, 20-30 godzin gry (bliżej Chrono Triggera niż kobył), muzyka Hiroshiego Kikuty (Secret of Mana 2, Koudelka), wymagania sprzętowe porównywalne z przyzwoitym tosterem, inspiracja różnymi kulturami i mitologiami z naszego świata.

Szczerze mówiąc, dostępny POD TYM ADRESEM prototyp już jest bardziej grywalny niż niejedno kompletne "dzieło" ufundowane Kickstarterem (patrzę na ciebie, Armikrogu). Grę możecie wesprzeć TUTAJ. Podział budżetu jest dość czytelny - 1,38 miliona dolarów na grę, 120 tysięcy na opłaty dla Indiegogo. Jeśli uda się ufundować grę, wydawca z 505 Games zachęcony pozytywnym odezwem graczy zaoferuje 2 miliony dolarów z własnej kieszeni. Powodzenia!

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 7 października 2015, 14:33   Kawalorn

@Kimahri Dust nie jest RPG, Indivisible nie jest Slasherem. :P

wtorek, 6 października 2015, 9:54   NBlastMax

Minimalnie się zawiodłem. Nie jestem fanem pseudo-turowej walki.

poniedziałek, 5 października 2015, 22:40   Kimahri

Platformer + vania + rpg + slasher = Dust: An Elysian Tail.

poniedziałek, 5 października 2015, 21:23   lysypk

pobrałem, zagrałem, nie rozumiem zachwytu. Ok, jest nieźle, ale taka walka na dłuższą metę będzie męcząca, graficznie jest fajnie, ale też bez cudów. Na rynku są lepiej wyglądające platformówki. Dosyć mocno przypomina pod względem rozgrywki Child of Light

poniedziałek, 5 października 2015, 19:19   orzechXIX

Skullgirls jest grą, która mogłaby być wzorem tego, jak powinien wyglądać dobrze zrobiony indyk, więc twórcy mają moje pełne zaufanie... co nie znaczy, że się dorzucę, bo nieastety w chwili obecnej mnie na takie fanaberie nie stać. Ale życzę sukcesu.

poniedziałek, 5 października 2015, 19:02   BAMsE

Heh... w czasie gdy ogrywałem demo do pokoju weszła żona i pyta "z czego tak cieszysz?" :)A robart ma rację. Za $30 to ja tę grę kupię po premierze i bez ryzyka. IMHO jakiś konkretniejszy przywilej fundatorzy mieć powinni niż tylko OST (a gra w pełnej cenie). To już preordery wychodzą korzystniej

poniedziałek, 5 października 2015, 17:54   AdiXeR

Jeśli będę mógł, to wesprę na pewno. MikeZ wie co robi.

poniedziałek, 5 października 2015, 17:25   Kawalorn

Czekałem na początek tej kampanii od pierwszych zapowiedzi i moje 30$ już do nich leci.

@robart No cóż ten element ryzyka zawsze był częścią crowdfundingu. Jeśli chcesz mieć gwarancję jakości to sobie zobacz ich poprzednią grę, Skullgirls.

poniedziałek, 5 października 2015, 17:23   robart

30 baksów za grę która wyjdzie w 2018 :Dnie powinno być tak że płacimy ułamek ceny wyjściowej bo efekt końcowy jest niewiadomy, a ttuja żadają pełną kwotę i jeszcze tyle czekania

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z