7
4.10.2015, 09:55Lektura na 2 minuty

Super Meat Boy zabrzmi inaczej

Sytuacja jakby skądś znajoma (patrz. rimejk The Binding of Isaac). Mięsny Chłopiec stawi się na platformach Sony już w przyszłym tygodniu (gdyby komuś umknęło: plusowicze nie zapłacą za to "ponowne przybycie" ani złotówki), ale jego harcom przygrywać będą inne melodie. Danny B, autor oryginalnej ścieżki dźwiękowej, odmówił wykorzystania swoich utworów w wersji przeznaczonej na PS4 i Vitę.


Mateusz Witczak

Na oficjalnym blogu studia pojawiło się przypomnienie, że Baranowsky'ego "nie łączy dłużej stosunek pracy z Team Meat". Komentarza udzielił także (na swojej własnej stronie) sam zainteresowany:


Może zauważyliście, że nie zrobiłem soundtracku do The Biding of Isaac: Rebirth. Kilka lat temu podjąłem decyzję, motywowaną wieloma powodami, ale to nie miejsce, by się o nich rozpisywać o zakończeniu współpracy ze studiem. Przepraszam moich fanów za wszelkie rozczarowania.


Tłumaczy muzyk. I dodaje, że złożona oferta nie odpowiadała mu finansowo, a poza tym nie chciał się narażać na "ekspozycję przez PSN-a".

Ale nie ma co wypłakiwać sobie oczu, na poczet nowego soundtracku Team Meat zatrudniło kilkoro artystów, którzy zadbają o przyzwoity, muzyczny ekwiwalent. W nowej wersji swoimi dziełkami spróbują nas zaczarować Ridiculon (The Binding of Isaac: Rebirth), David "Scattle" Scatiliffe (Hotline Miami) i Laura Shigihara (Plants vs Zombies). Jak konkluduje w niezwykle dyplomatycznym stylu Tommy Refenes z TM:


Mieliśmy dużo szczęścia, że wszyscy oni to zarówno nasi przyjaciele, jak i fani Super Meat Boya. Ich pasja i miłość do gry może być słyszalna poprzez ich pracę nad tym, żeby tytuł rozbrzmiał niesamowicie. Jesteśmy zaszczyceni mogąc mieć ich na pokładzie przy nowej wersji Super Meat Boya.


Próbkę nowej muzyki (Hell Boss Theme of Ridiculona) możecie odsłuchać tutaj. A o tym, czy to (skądinąd zacne) grono zrekompensuje nam brak Baranowsky'ego przekonamy się juz 6 października.


Redaktor
Mateusz Witczak

Do lutego 2023 prowadziłem serwis PolskiGamedev.pl i magazyn "PolskiGamedev.pl", wcześniej przez wiele lat kierowałem działem publicystyki w CD-Action. O grach pisałem m.in. w Playu, PC Formacie, Playboksie i Pikselu, a także na łamach WP, Interii i Onetu. Współpracuję z Repliką, Dwutygodnikiem i Gazetą Wyborczą, często można mnie przeczytać na łamach Polityki, gdzie publikuję teksty poświęcone prawom człowieka, mniejszościom i wykluczeniu.

Profil
Wpisów3462

Obserwujących20

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze