Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITFor Honor: Twórcy opowiadają o wizji i pokazują gameplay [WIDEO]

spikain środa, 5 sierpnia 2015, 22:13 News

Jednym z zaskoczeń tegorocznego E3 było For Honor, więc nic dziwnego, że przy okazji gamescomu dostaliśmy od Ubisoftu bardziej obszerny materiał wideo dotyczący gry. Nie jest to trailer, a raczej dev diary, bo sporo w nim gadania. Bez obaw, jest też rozgrywka.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 7 sierpnia 2015, 10:20   luxerion

Nie to, żeby w grach był jakikolwiek realizm ;)

piątek, 7 sierpnia 2015, 10:17   luxerion

Co do samej gry, zobaczymy jak to będzie rozwiązane. Moja wątpliwość dotyczyła tylko i wyłącznie balansu między efektownością a zachwalanym &039;realizmem&039;, co u Ubi zwykle idzie w stronę tej pierwszej.

piątek, 7 sierpnia 2015, 10:15   luxerion

@Shaddon
Racja, nie miałem przyjemności poruszać się w zbroi i ponaparzać mieczem, wolę łucznictwo. Co się jednak interesowałem tematem, to moje i zdaję sobie sprawę z tego co napisałeś. Są tacy, co nie mają problemu z wykonywaniem różnych akrobacji w pełnej zbroi, zatem na pewno się da.
Niemniej, w środku bitwy, kluczem do przetrwania jest dysponowanie energią a nie widowiskowość. Wykonuje się ruchy oszczędne i efektywne. Piruety i inne akcje dobre są na walki pokazowe, gdzie widowiskowość popłaca.

czwartek, 6 sierpnia 2015, 14:32   Shaddon

@luxerion
Nie, żebym się czepiał, ale skoro już nabijasz się z "piruetów" w zbroi płytowej, to powinieneś przy tym zaznaczyć, że sam nie masz najmniejszego pojęcia, w jakim stopniu tego typu odzienie faktycznie krępuje ruchy. Polecam zasięgnąć fachowej wiedzy w tej kwestii, od siebie natomiast dodam jedynie, że zwykła kolczuga (a nawet koszulka kolcza) stanowiła dla odzianego weń wojaka o wiele większy problem, niż pełna "płytówka", obciążając barki i nadwyrężając kręgosłup. Niespodzianka, co?:)

czwartek, 6 sierpnia 2015, 12:40   SantaChief12

I tak wydaje mi się po gameplayu, że Samuraje będę najmocniejsi :P

czwartek, 6 sierpnia 2015, 11:44   xAndrzej43

Czego to już nie wymyślą, by dodać głębszego sensu zwykłej rozwałce.

czwartek, 6 sierpnia 2015, 10:07   Adorianu

@Matejbudz Kupować gry na ślepo? oszalałeś?

czwartek, 6 sierpnia 2015, 9:26   Matejbudz

Słyszałem o grze, koncept gry mi się podoba, dlatego daje sobie ban na wszystkie trailery i materiały produkcyjne. Dzięki temu grę ocenię taką jaka jest,bez punktu odniesienia wobec reklam, bez żadnego hypeu. Zapowiedzi Wieśka prawie nie oglądałem (tyle co podczas e3, a i tak mnie zbytnio nie interesowała) Do gry podchodziłem jak do zwykłego klikadełka bez żadnych oczekiwań. Polecam wam zrobić tak z jedna grą, dajcie sobie ban na wszystkie materiały reklamowe, a po premierze ja kupcie.

czwartek, 6 sierpnia 2015, 9:13   luxerion

Wygląda trochę jak dopieszczony Mount and Blade z fajerwerkami i wodotryskami. Tylko ciekawe, czy zgodnie ze zwyczajem Ubi ten &039;przełomowy&039; mechanizm sterowania nie zostanie sprowadzony do losowego ruchu gałką i duszenia przycisku - a ty graczu ciesz się efektowną animacją (piruet w zbroi płytowej, yeah!).

czwartek, 6 sierpnia 2015, 9:08   paankracyk

W wersji polskiej brand director zostal przetlumaczony na brand managera... Hmm...

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

For Honor: Darmowy weekend rusza już zaraz

News
środa, 22 lipca 2020

for-honor-darmowy-weekend-rusza-juz-zaraz Ach, nastały piękne czasy, kiedy weekend trwa przez większą część tygodnia.

Komentarzy:
6

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
0

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31