Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITRise of the Tomb Raider - rozgrywka, w której łuk jest silniejszy niźli karabin [WIDEO]

Cross wtorek, 4 sierpnia 2015, 17:37 News

Ciemna noc, głucha noc, krople deszczu stukające o dachy. Wokoło spacerują żołnierze, a za nimi krąży Lara Croft, wykańczając ich najpierw po cichu, a potem wśród płomieni i dźwięków intensywnego ostrzału. Na konferencji Microsoftu twórcy Rise of the Tomb Raider skupili się na ukazaniu mechanizmów walki - i pokazali je dość szczegółowo.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: gamescom 2015, akcja, Square Enix,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 8 sierpnia 2015, 21:28   DaXmAn

Bleh, zrobili z Lary super komandosa...

sobota, 8 sierpnia 2015, 19:51   heavy91

Ktoś tu się mocno inspirował The Last of Us.

piątek, 7 sierpnia 2015, 17:34   xAndrzej43

Cóż za rzadkość, ktoś przyznaje mi racje na tej stronie. A tak po za tym, to jak na ironie ostatnią grą w której natknąłem się na toporne sterowanie, beznadziejne kontrolne punkty, pokraczność i kiepską grafikę było o wielce zachwalane Dark Souls. Mało tego, żebym ja musiał się bawić w jakieś naprawianie wersji na PC, to jest po prostu śmieszne. I to wszystko przez jakaś głupią konsole. Gry powinni robić wpierw na PC,a potem na konsole. Zapobiegło by to wypuszczaniem takiego badziewia właśnie.

czwartek, 6 sierpnia 2015, 13:18   THERON23

Nie wiem czy wiesz ale większość starych gier broni się grywalnością, która jest wyższa niż w większości nowych tytułów. Bo zgadnij co, normalny gameplay to taki, który nie jest przeznaczony tylko i wyłącznie dla 5 latków. xAndrzej43 Dokładnie!

czwartek, 6 sierpnia 2015, 12:58   THERON23

@ElTabasco Uwielbiam komenty tego typu. Pokaż mi inną nową grę przygodową 3D, gameplay typu stare TR. Czyli właśnie, zwiedzanie rozległych grobowców/świątyń w różnych częściach świata, rozwiązywanie zagadek/łamigłówek i przygodę z klimatem i szczyptą akcji. Nie to nie "gracze" chcą takich gier, gracze chcą starej formuły TR, każuale chcą takich TR&039;ów je te nowe. "toporne sterowanie brzydką grafikę brak checkpointów i ogólnie pokraczność" Na czym Ty grałeś jakoś do 2005 roku? Tylko na jakimś atari?

czwartek, 6 sierpnia 2015, 11:36   xAndrzej43

No właśnie, przypomina zupełnie inną grę, niż Tomb Raider. I tu jest największy problem. Pewnie szczytem łamigłówek w tej grze będzie, przesunięcie 2 kamieni w odpowiedni sposób. Dzisiejszy poziom IQ ludzi jest tak niski, że zagadki z Last Revelations były by dla nich nie do przejścia bez poradników.

środa, 5 sierpnia 2015, 21:35   kar0

Trochę to to Last of Us przypomina - odwracanie uwagi butelkami, gwoździobomby, tor lotu... W sumie lepszy byłby ten Tomb Raider, gdzie trzeba by liczyć na palcach każdy nabój czy strzałę, a nie jakieś rozwałki. &039;&039;Rise of the Terminator. Climb with me if you want to live&039;&039;.

środa, 5 sierpnia 2015, 13:43   ElTabasco

@THERON23 Wychodzi tak dużo sandboxów i gier z zagadkami, że spokojnie znajdzie się miejsce i dla gier z półotwartym światem z miłym gameplayem, fajnym klimatem i efektownymi skryptami jak się nie podoba to nie kupuj proste ;] Nikt nikogo do kupowania nie zmusza a skoro gracze chcą takich gier to takie dostają. Ja dawne czasy raczej wspominam źle pamiętam toporne sterowanie brzydką grafikę brak checkpointów i ogólnie pokraczność ;/ Zawsze znajdzie się ktoś i powie, &039;dawni było lepiej&039;.

środa, 5 sierpnia 2015, 12:28   THERON23

Żałosny i idiotyczny gameplay, ale każuale/nooby/pseudo gracze/ki i inni już mają podnietę i już przyszykowali portfele i kupują w preorderze. Gra pewnie sprzeda się lepiej niż pierwsza co oczywiście spowoduję powstanie 3, znów takiego crapu jak poprzednie.

środa, 5 sierpnia 2015, 12:01   Grim

@wielki0fan0gier, The Angel of Darkness miał być świetny i byłby taki, gdyby Eidos nie wymusiło na Core Design wcześniejszej premiery, przez co wypuszczono nieskończoną grę.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Rise of the Tomb Raider zaliczony w mniej niż godzinę [WIDEO]

News
niedziela, 11 marca 2018

rise-of-the-tomb-raider-zaliczony-w-mniej-niz-godzine-wideo Pstryknij na raz Potrzyj palce dwa Tyle to trwa  Tyle życia masz

Komentarzy:
27

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z