Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITRise of the Tomb Raider trzy razy większy od poprzedniczki, bez ekranów ładowania

Cross sobota, 1 sierpnia 2015, 16:11 News

Gra ma być gigantyczna, ale jednocześnie pozbawiona uciążliwych loadingów.

Reżyser Rise of the Tomb Raider, Brian Horton, w wywiadzie z GamingBolt wyłożył graczom, jakie idee przyświecały mu przy tworzeniu nowej części przygód Lary. Przede wszystkim chciał zachować ciągłość rozgrywki znaną z poprzedniej gry - po tym, jak się załaduje, jedynymi przerwami w naszej przygodzie będą śmierci.

Ma to budzić respekt, ponieważ nowa gra będzie trzy razy większa od rebootu Tomb Raidera. Przy okazji zwiedzane groby będą większe (no, mniejsze to już chyba być nie mogły) i będą składały się z wielu współgrających ze sobą zagadek, tworzących razem jedną wielką łamigłówkę. Pojawią się też nowe zagrania na podorędziu Lary - będzie mogła pływać pod wodą i wspinać się na drzewa, co przydatne będzie nie tylko w eksploracji, ale też i w walkach.

Premiera Rise of the Tomb Raider na Xbox One za trzy miesiące, 10 listopada.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 3 sierpnia 2015, 23:48   Kaparo

Bardzo jestem ciekaw tej części Tomb Rider:) Ostatnia odsłona była świetna więc teraz może być tylko lepiej :)

niedziela, 2 sierpnia 2015, 14:28   Dives

@ElTabasco - co ma zastosowanie jakiejś technologii do optymalizacji? To, że po włączeniu "ficzerów" mających duże zapotrzebowanie na moc obliczeniową (np. zaawansowana symulacja fizyki) jest całkowicie normalne.

niedziela, 2 sierpnia 2015, 9:25   ElTabasco

@Wolfur miałem na myśli,że często gry które korzystają z tych dobroci są po prostu źle zoptymalizowane.

niedziela, 2 sierpnia 2015, 3:58   Wolfur

Faktycznie, wyłączenie Hairworks albo innych PhysX/TressFXów i takich tam jest MEGA problematyczne (trzeba wejść w opcje i je wyłączyć przyciskiem).Najlepiej, żebyśmy wrócili do 8bit i będzie gitarka. I nawet wszystkim w 60fps+ będzie działać!

sobota, 1 sierpnia 2015, 22:18   richter5

No błagam.... Ci spamerzy robią się naprawdę natrętni. Każde kolejne konto zakładane dzisiaj i w kółko ten sam tekst o BF4 za free i ten podejrzany link...

sobota, 1 sierpnia 2015, 20:19   vsavior

"no, mniejsze to już chyba być nie mogły" - Nie kuś developerów, oj nie kuś bo jeszcze nie raz cię zaskoczą...

sobota, 1 sierpnia 2015, 20:15   richter5

"będzie mogła pływać pod wodą i wspinać się na drzewa". Rewolucja rodem z Assassin&039;s Creed :P

sobota, 1 sierpnia 2015, 19:53   ElTabasco

Wolałby żeby już się kilka ekranów pojawiło niż potem narzekać na małą liczbę FPSów. Pierwsza część była dobrze zoptymalizowana jedynie super włosy AMD sporo mocy potrzebowały ale i tak było ok oby i tym razem się postarali. I miło by było żeby nie pojawiły się żadne bajery od AMD czy Nvidii bo to tylko same kłopoty.

sobota, 1 sierpnia 2015, 17:08   Dives

Niekoniecznie, XBO raczej problemów z pamięcią mieć nie będzie, już szybciej x360 (x16 razy mniej RAMu) ale gry takie jak Black Flag czy GTA V pokazały, że na te konsole da rade zrobić grę z wielkim światem bez albo z minimalną ilością loadingów i że mogą one wyglądać dobrze. Pamiętam jeszcze opinie różnych "znafców", którzy kilka lat wstecz stwierdzili, że na konsole można robić tylko gry pokroju CoD, bo na nic innego sprzęt nie pozwoli. Jak widać wszystko zależy od developera.

sobota, 1 sierpnia 2015, 16:20   Rivriven

Bez ekranów ładowania, ale będzie mnóstwo szczelin przez które Lara będzie wolno przechodzić by wszystko się załadowało.

O autorze

Aleksander 'Cross' Borszowski
Aleksander 'Cross' Borszowski
redaktor cdaction.pl
Cyberdemon na końcu E4M2. Fundamentem jego moralności jest żelazna zasada wyrzekania się wynagrodzenia pod koniec questa.

Podobne newsy

Rise of the Tomb Raider zaliczony w mniej niż godzinę [WIDEO]

News
niedziela, 11 marca 2018

rise-of-the-tomb-raider-zaliczony-w-mniej-niz-godzine-wideo Pstryknij na raz Potrzyj palce dwa Tyle to trwa  Tyle życia masz

Komentarzy:
27

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Recenzja The Settlers History Collection w aktualnym numerze CDA miała pierwotnie zawierać ramkę na całą stronę, jednak z powodu braku miejsca musieliśmy opublikować tekst bez niej. Przy okazji recenzji zagrałam również w te części Settlersów, które wcześniej omijałam z daleka – oto mój bardzo zwięzły i osobisty ranking, który nie wszedł do pisma.

Komentarzy:
58

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
4

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z