Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDishonored II wyciekło po raz kolejny

spikain niedziela, 14 czerwca 2015, 1:58 Plotka
Dishonored II: Darkness of Tyvia - fragment rzekomej okładki
Dishonored II: Darkness of Tyvia - fragment rzekomej okładki

Możliwe, że był to wyciek kontrolowany, ale kogo by to obchodziło na dzień przed oficjalną zapowiedzią? Bethesda przez chwilę nadawała na Twitchu – po fakcie mówią, że był to testowy stream – i wśród rozmów dało się usłyszeć dialog dotyczący najpewniej Dishonored 2.

Na konkrety poczekamy do konferencji Bethesdy, która odbędzie się za 26 godzin i 2 minuty od tego newsa, czyli o 4 w nocy z niedzieli na poniedziałek. Będzie można obejrzeć u nas livestream oraz przeczytać relację (jeżeli z jakiegoś powodu nie będziecie mogli oglądać lub wolicie zaoszczędzić czas i po prostu przeczytać w minutę-dwie o konkretach, które podano).

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: E3 2015, skradanka, Arkane Studios, Cenega Poland, Bethesda Softworks,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 15 czerwca 2015, 6:15   Silvaren

Po prostu ze względu na semantykę, steampunk wydaje mi się nadużywanym określeniem. To że jest wiktoriański setting i rewolucja przemysłowa nie jest dla mnie jednoznaczne ze steampunkiem. Tak jak stereotypowych elfów nie nazywam elfami jeśli w danym settingu rasa nosi inną nazwę. Oczywiście są tacy co tak robią. To śliska sprawa, ale rację przyznam, że różne definicje są po prostu głupie i tworzą sztuczne podziały. Tak jest chociażby z komputerowymi erpegami.

poniedziałek, 15 czerwca 2015, 1:52   daba1

@Kodaemon Doskonałe opisanie nurtu steampunk. Jedynym z powodów, dla których maszyny parowe są tak bardzo powszechne w powieściach i grach tego typu jest to, że owe maszyny doskonale łączą epokę wiktoriańską z rewolucją przemysłową, którą zaczęło właśnie wynalezienie maszyn parowych. Stwierdzać, że steampunk i maszyny parowe są nierozłączne to jak mówić, że w powieści fantasy muszą być orki i elfy. Sam czytałem kilka książek które doskonale reprezentowały ten nurt, chociaż nie posiadały takiej maszynerii.

niedziela, 14 czerwca 2015, 23:16   Kodaemon

@Silvaren Właśnie Ty używasz wielkiego uproszczenia. Jedna z kluczowych powieści nurtu stempunk, "Maszyna Różnicowa" Gibsona i Sterlinga ledwo co wspomina technologię parową. Ważniejsze jest (przynajmniej dla mnie) przedstawienie zderzenia społeczeństwa na poziomie wiktoriańskim z technologią wykraczającą ponad to, co można było zaobserwować podczas rewolucji przemysłowej.

niedziela, 14 czerwca 2015, 22:55   Silvaren

@Kodaemon Tu nie chodzi o pedantyzm. Steampunk opiera się na technologii parowej. Tego w Dishonored nie ma i używanie tego terminu dla uproszczenia mimo wszystko wprowadza w błąd. W sumie z gier z klimatem steampunka kojarzę tylko Arcanum. Tylko tych -punków się namnożyło. Taki Order 1866 to bodajże Teslapunk xD

niedziela, 14 czerwca 2015, 22:08   songogu

@HarryCallahan A może i tak, dawno w to grałem i pamiętam głównie że dobrze się bawiłem

niedziela, 14 czerwca 2015, 19:26   t.U.r.

@Silvaren Ok, wybacz skrót myślowy - ale gdybym napisał "whale-oil-punk", to nikt, kto nie grał w tę grę, nie zrozumiałby o co chodzi :P

niedziela, 14 czerwca 2015, 19:04   Kodaemon

@Silvaren co do steampunkowej technologii - chylę czoła, takiego poziomu pedantyzmu to nawet ja nie osiągnąłem.

niedziela, 14 czerwca 2015, 17:59   Silvaren

@t.U.r. W Dishonored nie było steampunkowej technologii.
@HarryCallahan Fakt, gra nawet na wysokim poziomie była zbyt łatwa "idąc na pałę". Daud był jeszcze bardziej zabójczy niż Corvo. Dlatego w Dishonored podobnie jak w Human Revolution preferuję skradankowy styl rozgrywki. Jak komuś zależało na wyzwaniu to przecież grał bez używania mocy Outsidera, nawet z blinka nie korzystał. To jak Human Revolution bez wykorzystania punktów Praxis.

niedziela, 14 czerwca 2015, 14:21   t.U.r.

@HarryCallahan: Granie z dużym wskaźnikiem chaosu znacznie zwiększało ilość agresywnych szczurów i płaczków na mapach, zmieniało także fabułę, przebieg dalszych misji - i co za tym idzie - zakończenie gry. Jeśli chodzi o gameplay, to zmiany nie były zbyt duże, oraz nie utrudniały szczególnie gry... Ale zmiany fabularne były znaczne.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Na kolejne Dishonored trochę sobie poczekamy

News
wtorek, 14 sierpnia 2018

na-kolejne-dishonored-troche-sobie-poczekamy Autorzy zamierzają dać serii odpocząć.

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z