Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITDark Souls 3: Wyciekły pierwsze screeny i informacje [GALERIA]

Berlin sobota, 6 czerwca 2015, 12:09 Plotka
Dark Souls 3
Dark Souls 3

Wygląda na to, że FromSoft lekko przeciekł przed E3. W sieci pojawiły się pierwsze informacje i obrazki, które pochodzą prawdopodobnie z Dark Souls 3... Chociaż oczywiście to nic pewnego, bo źródła informacji są anonimowe.

Ze spraw czysto technicznych: premiera najpierw na PlayStation 4 i Xboksa One, dopiero później na PC. Na pewno możemy spodziewać się podobnego do reszty serii multiplayera (bo gra ma wspierać 1-4 graczy w multi jednocześnie), ale to też nikogo nie powinno zaskakiwać. 

Pojawić ma się 10 klas do wyboru (czyli wszystko po staremu), 45 nowych wrogów, 15 nowych bossów – nie wiadomo jednak, jak wielu starych znajomych spotkamy (obstawiam, że recykling będzie w tej części silny). 100 nowych broni, 40 nowych zestawów uzbrojenia (nie licząc rzeczy, które już widzieliśmy – nikogo nie powinien więc dziwić wracający set Havela).

Podobno w grze ma być też 12 lokacji (a screeny, jeżeli są prawdziwe, zapowiadają na razie mieszankę Undead Burgu z lekko Bloodborne'owym podejściem do przestrzeni miejskiej, że tak powiem). Świat ma też trochę bardziej "żyć", bo czeka nas około 60 minut cut-scenek (głównie na silniku). 

Jedną z większych zmian w multi ma być podobno system Sacrifice Ceremonies: będziemy mogli targać za sobą ciała/zwłoki (prawdopodobnie niektórych wrogów), a potem je w jakimś wybranym przez siebie miejscu składać w ofierze. Pozwoli to na stworzenie ogniska albo wskoczenie komuś do gry – brzmi dość interesująco.

Zmienić mają się też walki z bossami, bo pojawi się coś takiego, jak "Heat Up", ale na razie nie wiadomo, czym to w ogóle ma być.

I pojawić ma się też zmiana w systemie walki – dostaniemy "Sword Fighting Arts", czyli specjalne techniki walk, ciosy specjalne. Jednym z nich będzie "Rush In", który pozwoli nam zaatakować wroga bardzo, bardzo mocno, ale oberwać przy okazji. Drugi, "Circle", nie wiadomo, co konkretnie robi, ale brzmi jak coś związanego z unikami/krążeniem wokół przeciwników.

Więcej prawdopodobnie na E3. 

A screeny znajdziecie w naszej GALERII.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 8 czerwca 2015, 9:13   analyzerfm

cos wam ta galeria nie dziala , sprawdzalem na dwoch przegladarkach

poniedziałek, 8 czerwca 2015, 3:28   NarcissusBaz

"(...) a taką jak dark souls która ukaże za każdy błąd" Uwielbiam tę gadkę o DS i karaniu za błędy i "każda twoja śmierć jest twoją winą, git gud każual". https:www.youtube.com/watch?v=ir7uU6zSUO4 widocznie tutaj gra ukarała gracza za to, że odpalił grę z tak tragicznymi hitboxami, prawda? :]

niedziela, 7 czerwca 2015, 23:16   Vellmore

Wiecie co jest najlepszego w DS&039;ach? Nie poziom trudności, nie mechanika, a ukryta fabuła! Świat Dark Souls jest wspaniały! Każdy NPC ma własną, ciekawą historii. Nawet opis przedmiotu może Cię nakierować na jakiś wątek w grze

niedziela, 7 czerwca 2015, 22:19   Sabi

@zero1zero3 No ba, spróbowaliby Wizardry IV, można się w ten sposób dowiedzieć, co tak naprawdę znaczy termin "trudna gra". Albo, jeżeli chcemy już trzymać się akcji, Ninja Gaiden też chyba był jednak trudniejszy.

niedziela, 7 czerwca 2015, 22:18   Sabi

@bulka12 Spokojnie, właśnie się rozkręcają. BB jest nieco oderwane i faktycznie stanowi nową jakość (zupełnie inne tempo gry, nacisk na agresywne zachowania, itd.), a i powstawało niezależnie. DaS 3 to dla odmiany ewidentny tasiemiec w serii, na co wskazują przytoczone zapowiedzi, o czym już pisałem. I na serio - różnice w gameplay&039;u pomiędzy DaS i DeS są niewielkie, pomiędzy DaS1 i 2 - kosmetyczne. Wiem, bo wypróbowałem. A narzekać można już teraz, bo jakieś informacje są.

niedziela, 7 czerwca 2015, 20:14   janek345

@zero1zero3
tylko, że jest różnica między trudną grą która poprostu na siłe trudna, a taką jak dark souls która ukaże za każdy błąd

niedziela, 7 czerwca 2015, 18:19   zero1zero3

@nietrol
Z tym że ludzie jarający się poziomem trudności w grach From to chyba najwięksi casuale, tacy którzy w życiu nie widzieli naprawdę trudnej gry.

niedziela, 7 czerwca 2015, 17:54   Rafax011

Już są pierwsze screeny o DS3, a ja nawet nie zacząłem grać w DS1... D:

niedziela, 7 czerwca 2015, 13:22   bulka12

"Zasady niby te same,ale rozgrywka inna"- Miało być na odwrót :D

niedziela, 7 czerwca 2015, 13:15   bulka12

Dark Souls wyszedł po DeS 2 lata, Ds2 3 lata w tym 2 lata po premierze na PC gdzie był dodatek na który też był potrzebny czas i ludzie. BB zostało zapowiedziane krótko po premierze DS2. Nie widzę tutaj niczego dziwnego,ze DS3 zostało/zostanie zapowiedziane tak szybko

O autorze

Berlin

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Wyszeptałam słowa, które kowale wypowiadają w kierunku żelaza; które mordercy wypowiadają w kierunku swoich ofiar; które ogień wypowiada w kierunku tego, co je karmi. Tylko ja wiem, czego dokonałam, ale ukształtowało to moją ścieżkę”.

Komentarzy:
7

W odcinku z tego tygodnia odnajdą się przede wszystkim entuzjaści grania we dwoje. A także ci, którzy mają ochotę rzucić wszystko i uciec do lasu.

Komentarzy:
2

To samo co każdego dnia, Pinky. Pijemy wino i mścimy się na ludzkości.

Komentarzy:
7

Czy zdecydujesz się poznać odpowiedzi na wszystkie pytania, jeśli nie będziesz mógł się nimi z nikim podzielić?

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z