Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Bravely Second: End Layer wystarczy na ponad 100 godzin [WIDEO]

spikain wtorek, 21 kwietnia 2015, 18:49 News
3DS
Bravely Second: End Layer
Bravely Second: End Layer

Nie pamiętam, ile godzin wtopiłem w Bravely Default, ale było to jakieś górne kilkadziesiąt, więc kiedy twórcy zapewniają, że druga część wystarczy na ponad sto, jestem w stanie w to uwierzyć. Nie dziwi też zapowiedź, że rozpoczęły się już prace koncepcyjne nad Bravely Third.

Tomoya Asano mówi, że przeszedł grę w około 70 godzin. Shinji Takahashi dodaje, że główna fabuła wystarcza na jakieś 50, ale żeby przejść dodatkowe misje i polevelować wszystkie profesje, trzeba poświęcić ponad sto.

Wiedzieliśmy też od dawna, że Bravely Default przerodzi się w serię, więc nikogo nie powinna dziwić zapowiedź Asano:

Mam w głowie trochę pomysłów na Bravely Third. Jeżeli Bravely Second sprzeda się dobrze*, zamierzam od razu przedstawić te plany.

To obejrzyjmy sobie jeszcze film rozpoczynający grę:

* Raczej nie ma możliwości, żeby się nie sprzedało.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 25 kwietnia 2015, 1:35   Rainrir

Założymy się że gość który walczył z główną postacią to a) jego ojciec, lub b) on sam, tyle że z przyszłości. :P

czwartek, 23 kwietnia 2015, 0:14   mishiu

Przejście Final Fantasy XIII również zajęło mi 100 godzin, ale niektórym jeszcze więcej.@MrMleczko nie pisz bzdur bo właśnie często fabuła jest największą zaletą jrpg (i oczywiście muzyka).

środa, 22 kwietnia 2015, 20:12   xcd2

Szkoda, że muzykę robi kto inny, bardzo podobała mi się ścieżka z pierwszej części.

W jedynce zepsułem kryształ dość wcześnie, później grałem tak na prawdę, żeby zobaczyć co się stanie :-) Przy każdym kolejnym świecie dowiadujemy się coraz więcej szczegółów o postaciach i wydarzeniach co zmienia punkt widzenia bohaterów i nasz. Podobało mi się przechodzenie w kółko po tych samych mapach, żeby dowiedzieć się czegoś więcej, hm... coś mi to przypomina. Grind nie był taki straszny.

środa, 22 kwietnia 2015, 17:45   Mariusz Saint

lol spikain jakie reakcje

środa, 22 kwietnia 2015, 16:07   MartiusGW

@spikain
Niby E3 niedługo to może coś ogłoszą. Z drugiej strony może mają w planach rozszerzoną wersję i dopiero ta doczeka się lokalizacji.

środa, 22 kwietnia 2015, 13:16   spikain

@SiopeR: "Grind" w grze z walkami, które można sobie zautomatyzować to nie jest grind. ;)

środa, 22 kwietnia 2015, 12:14   SiopeR

30 godzin gry z czego 20 to był grind. Do tego od połowy gry to po prostu kopiuj-wklej to samo co wcześniej żeby sztucznie wydłużyć grę. Najpierw przy 3 albo 4 razie olałem grę, potem po paru miechach ją dokończyłem ale w sumie wyszło na to, że nic tam dalej ciekawego nie było więc hajpu na nowe BD nie mam.

środa, 22 kwietnia 2015, 10:48   MrMleczko

Problem z jrpgami jest taki że mogą mieć imponujące 100-200h, tyle że fabuły starczyło by na jeden 40min odcinek anime reszta to powtarzalne turowe walki.

wtorek, 21 kwietnia 2015, 22:29   spikain

@lubro: Grałeś w inną grę, to jedyne wytłumaczenie.
@MartiusGW: To jedna z tych gier, których nie przepuszczą, zaufaj mi. ;)

wtorek, 21 kwietnia 2015, 20:53   lubro

@spk - Dobre w BD są tylko chaptery 1-4, które też można przebiec w parę godzin.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Pół godziny "tego lepszego Final Fantasy" [WIDEO]

News
środa, 10 grudnia 2014

pol-godziny-tego-lepszego-final-fantasy-wideo Wersja demonstracyjna Bravely Second, kontynuacji świetnego Bravely Default, trafiła do japońskieg eShopu: mamy więc coś dla fanów oldskulowych części Final Fantasy i posiadacze 3DS-ów, czyli 30 minut gameplayu. Niestety w języku, którego większość z nas nie zna, ale przynajmniej możemy popatrzeć na to cudo. Ech, Square mogłoby się wiele nauczyć sobie wiele przypomnieć.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31