Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGTA V na PS4 i XBO dostało łatkę, po której wygląda gorzej [WIDEO]

spikain czwartek, 26 marca 2015, 17:07 News
Grand Theft Auto V
Grand Theft Auto V

To zabawne. Grand Theft Auto V wyszło na PS4 i XBO już ładnych parę miesięcy temu, a teraz – przy okazji łatki 1.08 – otrzymało graficzny downgrade. Mówiąc po polsku: wygląda gorzej. Jest dowód w postaci wideo.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 27 marca 2015, 23:36   mustang2009

Ciekawe jaka jest tego przyczyna. A o grafikę w GTA V PC się nie martwię, zawsze pozostaną mody, pewnie nawet takie które mi nie pójdą :D
@down Jeśli dobrze myślę, to przy dużej prędkości wejście w zakręt spowoduje dachowanie, choć na pewno też trochę zahamuje autem. Ale też zależy to pewnie od wielu czynników jak masa, przyczepność itd

piątek, 27 marca 2015, 14:25   lastmanstanding

najlepiej wytłumaczyć to w ten sposób:) włącz sobie prędkościomierz w gta IV i V(bez modów jak na razie nie można) rozpędź się do 150km/h i wejdź w ostry zakręt, zobacz różnice, a później wejdź w prawdziwe auto, rozpędź się do tych 150 i powodzenia na zakręcie;)

piątek, 27 marca 2015, 14:17   nortalf

Z tego co pamiętam, to helikopter można było obrócić dookoła ile razy się chciało (wokół osi wirnika). Zresztą prowadzenie auta i śmigłowca to dwie różne sprawy.

piątek, 27 marca 2015, 14:15   nortalf

@Miczelov Chodzi o to, że część graczy narzekała i skarżyła się, że za "realistyczny". Nie ma też wątpliwości, że w porównaniu z totalnie arcadowym z GTA V jest realistyczniejszy.
Co więcej, wjeżdżanie w zakręty z dużą prędkością kończyło się tak jak powinno, czego nie mogę powiedzieć o V.
Nie do końca rozumiem co masz na myśli traciły na stabilności przy większych prędkościach, ale jak dla mnie to prawidłowo.

piątek, 27 marca 2015, 13:59   lastmanstanding

a jeździłeś kiedyś samochodem, więcej niż 50 km/h? niestety, auta tak właśnie się zachowują przy dużej prędkości, ale jeśli wolisz taką arcadową jazdę rodem z saints row to Twoja sprawa. Ale z realizmem to nie ma nic wspólnego

piątek, 27 marca 2015, 13:46   Miczelov

Na szczęście od czego mamy community i modderów. Na moddb.com można znaleźć moda który zmienia fizykę wszystkich środków lokomocji w grze, tak aby poruszanie się nimi było jak najbardziej zbliżone do rzeczywistości. I wiesz co? Właśnie z tym modem grało mi się o wiele przyjemniej. :)

piątek, 27 marca 2015, 13:42   Miczelov

A tak serio - model prowadzenia pojazdów w GTA4 za wiele wspólnego z realizmem nie miał. Pamiętam, że samochody miały np. zdecydowanie za miękkie zawieszenie, przez co straaasznie się "bujały" w zakrętach i traciły stabilność przy wyższych prędkościach, do tego były zbyt lekkie, a np. latając helikopterem nie można było obrócić maszyny o więcej niż 90° w którąkolwiek stronę.

piątek, 27 marca 2015, 13:38   Miczelov

@nortalf - model prowadzenia pojazdów w GTA IV za realistyczny? Daj mi 5 minut zanim dokończę pisać bo oplułem właśnie klawiaturę...

piątek, 27 marca 2015, 13:26   Mortem

Rockstar pewnie testuje najpierw na next-genach konsolach downgrade&039;ową grafikę by potem ją wydać na PC&039;y :D huehuehue :D, obym się mylił bo nie chciał bym takiego bubla dostać w dniu premiery ;p

piątek, 27 marca 2015, 12:39   Cardill

@ajst47 - konsolowcy powiedzą, że to ujednolicenie i dostosowanie do platformy PC, bo ta jak wiadomo jest słabsza niż nextgeny :)

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

GTA V kolejną darmową grą Epic Games Store? [PLOTKA]

News
środa, 13 maja 2020

gta-v-kolejna-darmowa-gra-epic-games-store-plotka Jeżeli pogłoski się potwierdzą, pecetowcy będą mieli niemałe powody do zadowolenia.

Komentarzy:
20

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Wiecie doskonale, który tytuł mam na myśli, prawda?

Komentarzy:
1

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« sierpień 2020
PWŚCPSN
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31