Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITJak graficznie prezentować się będzie FIFA 15? [WIDEO]

spikain poniedziałek, 30 czerwca 2014, 17:32 News
FIFA 15
FIFA 15

EA opublikowało nowy materiał wideo dotyczący FIFA 15. Możemy się w nim przyjrzeć zmianom w warstwie graficznej, jakie wprowadzone zostały w nowej odsłonie serii.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 1 lipca 2014, 18:16   slocik

@ FaktyPL
A czemu mamy nie porownywac.
Jak gry sa robione pod konsole a poptem portowane z konsol na pcyty to chyba warto wiedziec o ile lepiej byloby to robic w druga strone. Jakos nikt nie porownuje komorek do pcetow, zgadnij czemu.
Wez mi tez powiedz z jakiej paki ja mam poblaznie traktowac developerow gier jak wszyscy wiemy ze mozna lepiej a cala branza to w wiekszosci jeden wielki dowcip.
Moze jak gry piracisz wszytkie to inna sprawa, ale jak ja place po 150zl za gre i dostaje takei buble to makabra

wtorek, 1 lipca 2014, 14:37   Artorias

Marudzicie strasznie.

wtorek, 1 lipca 2014, 13:57   FaktyPL

Ale "slocik" i "wielki0fan0gier" głupoty plotą na temat konsol, aż sie cisnie coś brzydkiego na usta ;/
Ile razy by nie powtarzać NIE PORÓWNUJCIE KONSOL DO PC BO TO 2 Z.U.P.E.Ł.N.I.E RÓŻNE ŚWIATY to nadal takich porównań jest dość wiele w sieci..
Jestem nie mal przekonany że kiedy EASports zacznie sie skupiać TYLKO i WYŁĄCZNIE na PS4/Xone i PC z n.a.s.a, to tesselacja jak i tressFX znajda sie na zawodnikach bez żadnego ale..

wtorek, 1 lipca 2014, 10:59   brzuski

Robią twarze zamiast poprawić inne kujące w oczy w grze rzeczy. Twarz to oczywiście najważniejszy element FIFY bo przecież widzisz ją non stop na boisku z bliska ^^. Tragedia.

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 22:20   slocik

@wielki0fan0gier
A teselacja to wiadomo, brak dobrych algorytmow pod nia, nie ma nic do stosowanych per pixel displacment map w programach takich jak 3d max czy innych pakietach graficznych.
Ta teselacja od pixara to juz cos lepszego, ale nikomu sie za licencje nie chce placic.
W normalnym standardzije pod dx 11 i opengl to jak karty nie sa dostosowane to sie dlawia strasznie. A w ps4 i xbox one to za stare i za slabe sa zeby sobie dobrze radzily.
A kto robi gry pod pcty teraz,

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 22:16   slocik

@wielki0fan0gier
A paralax mapping jest o wiele bardziej wymagajacy niz tesselacja, poniewaz paralaxx maping jest zalezny od jakosci i rozdzielczosci normal mapy, a teselacja jest dynamiczna i moze byc dostosowana do dystansu od kamery.
Paralax sie sprawdza tylko w tytulach z texturami w malej rodzielczosci i z wykorzystaniem na jednej czy 2 texurkach, potem to juz pozera moc gpu bardziej niz jaki kolwiek inny post efekt.

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 22:13   slocik

@wielki0fan0gier
Poniewaz zamist cuba map masz tylko 3 opcje, ray tracing, o czym mozemy zapomniec przez najblizsze 10 lat, screenspace reflection, ktore dzialja tylko na rezczy przed nami, no i oczywiscie rerenderowanie sceny 2x z perspekywy obiektu i bufforowania rezultatu jako textury i proso na uv mapke.
A to wiadomo podwojny koszt w klatakach za malo widoczny rezultat.

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 21:43   wielki0fan0gier

@ slocik - na 2 gigowej karcie ze średniej półki tessellacja i fizyka jest jak najbardziej do ogarnięcia. Fakt, te "nowe" konsole to wrzód na tylnej części ciała dla rozwoju graficznego, ale i tam można dużo zdziałać. Totalnie nie kumam tego, że nowe gry wciąż zamiast tessellacji czy chociażby parallax mappingu korzystają jedynie z normal mappingu i fejkowych cubemap.

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 21:39   wielki0fan0gier

0:11 - Messi, wszędzie Messi... Na czipsach, koli i nawet tutaj... Najlepsze jest to, że wiele technologii nie jest w grach wcale wykorzystywanych albo w znikomym stopniu, takie jak dynamicznie zmieniające się materiały (np. zmrożenie modelu gracza i otoczenia pod wpływem niskiej temperatury, czy moknąca kurtka Aidena z Watch Dogs), tessellacja, odbicia zgodne z rzeczywistością, fizyka wody (jest w Battlefield 4, ale ta woda mogłaby mieć ładniejsze tekstury)... Twórcom się po prostu nie chce...

poniedziałek, 30 czerwca 2014, 19:54   AngelsDeath

Tak samo będzie wyglądać.. jak zawsze ;)

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Zablokowano działanie funkcji Share Play w FIFIE 15 [UPDATE]

News
sobota, 15 listopada 2014

zablokowano-dzialanie-funkcji-share-play-w-fifie-15-update Funkcja Share Play pozwala posiadaczom PlayStation 4 na udostępnianie rozgrywki znajomym – dzięki temu można grać z przyjaciółmi w produkcję, której nie posiadają. Okazuje się jednak, że wydawcy mogą zablokować tę opcję. Zrobiono tak niedawno w Call of Duty: Advanced Warfare, a teraz także w FIFIE 15.

Komentarzy:
11

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

O grach będących interaktywnymi komiksami słyszymy już od dawna, do tej pory rzadko jednak traktowano ten pomysł tak dosłownie, jak w produkcji Atomic Wolf.

Komentarzy:
1

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
1

Kilka dni temu wybrałam się do Londynu na zamknięty pokaz Ori and the Will of the Wisps. Nie mogłam się już doczekać, aż będę Wam mogła zdradzić, czym sequel różni się od Ori and the Blind Forest, ale w końcu mi wolno!

Komentarzy:
3

Na liście na ten tydzień miałam łącznie aż sześć gier. Ostatecznie wybrałam tylko te, które ukończyłam – tym razem prezentuję zestaw tylko dla pecetowców.

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z