Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Kolejny pracownik Naughty Dog odchodzi ze studia

Piotrek66 poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 13:41 News
The Last of Us
The Last of Us

Z Naughty Dog pożegnał się kolejny pracownik studia, który był członkiem ekipy pracującej nad The Last of Us. Czy w zespole rzeczywiście dzieje się coś złego?

Michael Knowland, dotychczasowy główny artysta postaci w Naughty Dog, uzupełnił swoje internetowe CV w serwisie LinkedIn zaznaczając, że nie jest już pracownikiem studia – odszedł z niego w tym miesiącu. Wcześniej zajmował się m.in. The Last of Us.

Knowland to kolejny członek Naughty Dog, który opuścił szeregi firmy – oprócz niego ze studiem pożegnali się jeszcze Amy Henning, Justin Richmond i Nate Wells.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 29 kwietnia 2014, 23:55   LiOx

Wielkie mecyje - projekt zakończony, można zająć się czymś innym...

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 20:51   Wcogram

Pracowali w tym studiu od chwili jego założenia czy tylko przy 2-3 produkcjach. Byle by tylko głównie założyciele i producenci nie odeszli to nic im nie będzie. Na miejscu tych 3 przyjmą 10 z większymi ambicjami i zaangażowaniem.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 20:44   slocik

Studio ponad 200 pracownikow, 4 osoby po projekcie odchodza, koniec swiata.
Dlatego media growe sa gdzie na poziomie faktu, zalosne.
Jake takie newsy maja parwo sie pojawiac to nie mam pojecia.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 19:09   lubro

@bohater8 - Z IW nie odeszli tylko Zampella i West. Porównaj napisy MW2 i Ghosts. To są teraz dwa różne studia. Co do Holtmana. Do czego przyczynił się po przyjściu do MS? Do czego zmierzam? Jasne, że to są duże nazwiska, ale one same gier nie robią. Za nimi stoi armia ludzi, a Naughty Dog to studio liczące blisko 300 osób, a nie 10.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 18:56   bohater8

@lubro: No wlasnie, timing. Skoro tyle osob niemal jednoczesnie odchodzi, to raczej cos sie dzieje. Pytanie, czy dobrze czy zle.
Dla Infinity Ward odejscie szefow (ktorzy pociagneli spora czesc wlasnie tych z GLOWNY w tytule) nie wyszlo im na dobre, bo i MW3 i Ghost to naprawde slabe CoDy.
Teraz skupiamy sie ND, bo co chwile ktos odchodzi. Ale byl news o tym, ze gosciu uciekl z Valve do MS? Byl. A potem bylo "MS znow pokazal ze PCy ma d-nosie" jak ten gostek po pol roku uciekl z MS? Bylo.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 17:53   lubro

Richmond poszedł do Riot, więc podejrzewam, że wybrał pieniądze (sam bym tak zresztą zrobił). Idąc dalej - Sony zatrudniło do ND grupę scenarzystów - cisza. Odeszła Henning - tragedia. Jasne, że to ważne odejście, ale każdy jest do zastąpienia. Z kolei łączenie Knowlanda z nowym Uncharted (a robi to sporo osób) mija się z celem, bo on nawet nad nim nie pracował. Te wszystkie newsy wyglądają niepokojąco ze względu na timing, ale gdy się spojrzy na każdy przypadek oddzielnie nie mają już takiej wagi.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 17:50   lubro

@bohater8 - Jedni odchodzą, inni przychodzą. Nie było wielkiego hałasu, kiedy pracę w ND zaczęła Corrinne Yu (co było prawdopodobnie jednym z większych growych transferów w ostatnim czasie). To samo było gdy Nate Wells dołączył do ND. Newsów było raptem kilka i wszyscy ruszyli do przodu. Teraz jednak jak Wells odszedł to stał się trybikiem w wielkiej paranoi i "śmierci" Naughty Dog. Co ciekawe Wells był głównym odpowiedzialnym za art w Bioshock:I, ale od projektu odszedł w sierpniu 2012.

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 17:19   ralf84ck

*dziwię

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 17:18   ralf84ck

nie widzę mu się ze odszedł z sony, by pracować w Microsofcie, każdy by tak zrobił!

poniedziałek, 28 kwietnia 2014, 16:41   bohater8

@Zdenio: To z ktorego studia w ciagu miesiaca-dwoch ostatnio odeszlo kilkoro "GLOWNY KTOSTAM" (podkreslam, GLOWNY)?
Duze odejscia po premierze sa norma - przed premiera zatrudnia sie stado osob na niskie poziomy zeby ci najwazniejsi mogli robic najwazniejsze, a po premierze sie ich zwalnia az znowu beda konczyc kolejny projekt.
Ale ND nic nie wydalo miesiac temu, wiec taki powod odejscia ich nie dotyczy. Wiec albo lwolf dobrze zgaduje ze poszli za kasa, albo w ND sa powazne konflikty personalne.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z