Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITKsiążę Persji powróci w dwuwymiarowej odsłonie opartej na silniku Raymana Origins i Legends?

Piotrek66 piątek, 18 kwietnia 2014, 11:00 Plotka

Książę Persji jest jedną z największych gwiazd Ubisoftu. Firma wielokrotnie zapewniała, że kiedyś zamierza powrócić do arystokratycznego akrobaty. Całkiem możliwe, że zrobi to wkrótce – tak przynajmniej wynika z najnowszych doniesień, które pojawiły się w internecie.

Francuski portal Portail du Jeu Video donosi, że Ubisoft pracuje nad nową odsłoną Prince of Persia, która ma być powrotem do korzeni cyklu. Gra będzie bowiem – niczym dwie pierwsze części cyklu – dwuwymiarową platformówką opartą na silniku UbiArt Framework, a więc tym samym, na którym bazują Rayman Origins i Legends oraz Child of Light.

Na razie poproszeni o komentarz przedstawiciele Ubisoftu stwierdzili, że nie mają nic do powiedzenia.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 20 kwietnia 2014, 21:37   Angrenbor

@HarryCallahan
to pewnie zainteresuje Cię polskawa wersja Nox, jaką można usłyszeć na paru gameplayach w necie. Najwyraźniej nasi jutuberzy nie wiedzą, że gra nigdy nie została u nas zlokalizowana i prezentują piraty :)

sobota, 19 kwietnia 2014, 6:22   Abdul4715521

Wolał bym Księcia w 3D ale jak nie ma innego.

piątek, 18 kwietnia 2014, 22:15   MatiZ815

Nie mogę się nadziwić ile osób uważa Warrior Within za najlepszą część serii. To świetna gra, ale nie reprezentowała tego czym jest PoP. Baśniowy klimat niemal całkowicie zniknął, A to on wyróżniał tą grę na tle innych. Brutalność i ciężki klimat to po prostu nie jest Prince. To tak jakby Kratos biegał po tęczach i walczył z jednorożcami. Ironicznie odsłona z 2008 jest przez wielu uznawana za najmniej mającą wspólnego z serią pomimo, że wraca do korzeni. Miała wady, ale i tak uważam ją za najlepszą od 2003.

piątek, 18 kwietnia 2014, 21:06   wielki0fan0gier

To by się sprzedało i dobrze by się w to grało ;)

piątek, 18 kwietnia 2014, 17:06   gutol12

@HarryCallahan
Jest z Max Payne: https:www.youtube.com/watch?v=U8dkxEWDhlw&index=4&list=PLZ0h0Yns_-XjfTsf7VGax12mGBUU7gO0V

piątek, 18 kwietnia 2014, 17:02   mongol13

Warrior Within miało ten charakterystyczny "brudny" klimat i co najważniejsze- nie było na siłę ugrzeczniane. Walka faktycznie odznaczała się brutalnością, można było przeciwnikowi ukręcić łeb, przeciąć go na pół, wbić w niego oręż, rozczłonkować i chyba najważniejsze- lała się z niego krew, a nie zamieniał się w momencie kupę pyłu i znikał nie wiadomo gdzie. No i gra miała chyba najdoskonalszy system walki w grach EVER. Niestety wszystko co piękne szybko się kończy i zaczęto wydawać gnioty jeden za drugim.

piątek, 18 kwietnia 2014, 16:55   mongol13

No jeśli UBI chce graczom zaserwować reaktywację pod sztandarem kolejnego crapa typu Zapomniane Piaski, albo tej dziwacznej giery z bodaj 2008, to ja podziękuję. Jak dla mnie najlepsze było Warrior Within, w które dość często sobie pogrywam. Sands of Time było jeszcze nawet znośne. Niestety- Two Thrones chciało chyba za dobrze... i nie wyszło. W porównaniu do poprzedniczki gra została wykastrowana z praktycznie całej "normalności" i ograniczona do zwykłego slashera z elementami skradanki i rage-moda.

piątek, 18 kwietnia 2014, 16:40   HarryCallahan

Crapem to był Prince of Persia 3D :D pamiętam tę grę w zasadzie tylko dlatego, że moja siostra miała ją w wersji, powiedzmy niezbyt legalnej, z autorskim spolszczeniem w wykonaniu wschodnich sąsiadów. Włącznie z dubbingiem! Zetknąłem się jeszcze z podobnie spolszczonymi Commandos i GTA 2. Marzy mi się jakiś filmik będący zlepkiem co lepszych kwiatków z tego typu produkcji. A może już jest coś takiego?

piątek, 18 kwietnia 2014, 15:53   czacha11

ale tworząc WW przeszli samych siebie i stworzyli nieziemską grę

piątek, 18 kwietnia 2014, 15:03   TruthDefender

Ustalmy jedną rzecz: PoP powinien być z gruntu bajkowy czy to się komuś podoba czy nie. Historie z Persji i okolic typu Baśnie 1000 i jednej nocy to jak sama nazwa wskazuje zwykle bajki o dzielnych wojownikach i pięknych księżniczkach. I na tym twórcy Popa jak łatwo się domyśleć zawsze się opierali.

Podobne newsy

Splinter Cell i Prince of Persia: Ubisoft „walczy o zasoby” dla zasłużonych marek

News
wtorek, 2 października 2018

splinter-cell-i-prince-of-persia-ubisoft-walczy-o-zasoby-dla-zasluzonych-marek Wewnętrzne studia francuskiego wydawcy nie narzekają aktualnie na nadmiar mocy przerobowej.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
0

…ale w wyobraźni frunę na skrzydłach indyków!

Komentarzy:
2

Strażnicy powrócą za około dwa miesiące. W jakiej są kondycji?

Komentarzy:
1

Myśl na dziś: Często o najfajniejszych chwilach w naszym życiu dowiadujemy się dopiero od świadków.

Komentarzy:
1

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z