Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Epic Games: "Sprzedaż Gears of War była praktycznym rozwiązaniem"

Piotrek66 czwartek, 27 marca 2014, 14:36 News
Gears of War 3
Gears of War 3

Sprzedaż serii Gears of War Microsoftowi była pewnym zaskoczeniem. Dlaczego Epic Games oddało swoją serię gigantowi z Redmond? O powodach tej decyzji opowiedział w jednym z wywiadów szef studia.

W rozmowie z serwisem Polygon Tim Sweeney, dyrektor generalny Epic Games, poruszył kwestię sprzedaży Gears of War Microsoftowi. Tłumaczy on ten krok w taki oto sposób:

Dosyć długo zastanawialiśmy nad tym, jakie gry stworzymy w przyszłości i doszliśmy do wniosku, że nie zrobimy więcej odsłon Gears of War. Choć bardzo lubimy tę serię, idziemy w nowym kierunku. Główne elementy Gearsów powiązane są z dużymi, oskryptowanymi wydarzeniami, singlowymi grami konsolowymi z niesamowitymi mechanizmami krycia się za osłonami i innymi rzeczami, które nie pasują do naszego nowego podejścia. Skupimy się na produkcjach sieciowych i multiplayerze nastawionym na rywalizację oraz współpracę. Jako że nie zamierzaliśmy stworzyć nowych Gearsów, planowaliśmy odłożyć cykl na półkę, gdzie leżałby przez jakąś dekadę na wypadek, gdyby kiedyś okazało się, że ma dla nas jeszcze jakąś wartość.

Jak dodaje:

To jeden z tych rzadkich momentów, kiedy Epic i Microsoft są w stanie dogadać się w sposób, który jest najlepszy dla społeczności fanów. Lepiej będzie, że Microsoft zrobi kolejne Gearsy niż żeby ta seria leżała na półce nietknięta przez Epic. Sprzedawanie takich marek jak ta jest niecodziennym zjawiskiem. Większość firm traktuje je, jak klejnoty w swoich koronach, ale Epic ma praktyczne podejście: nie zrobimy nowych gier, a świat chce kolejnych części Gears of War.

Sweeney podkreślił także, że prace nad Fortnite nadal trwają – grą zajmuje się zespół składający się z około 90 osób. Pozostali członkowie studia ślęczą nad innymi projektami – jeden z nich ma być kolejną grą, która wyznaczy nową jakość pod względem oprawy graficznej. Znajduje się ona jednak na razie na wczesnym etapie prac. 

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Microsoft, Epic Games, akcja, RTS, Epic Games, CD Projekt, Microsoft Game Studios, Microsoft Polska, dystrybucja cyfrowa, People Can Fly,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 28 marca 2014, 2:36   UncleKaNe

Rozpatrując słowa "skupimy się na produkcjach sieciowych", myśl o nowym UT jakoś tak sama się nasuwa. Tyle tylko czy dzisiaj na potencjalnej platformie e-sportowej - nie będącą MOBA - można jeszcze zarobić?

czwartek, 27 marca 2014, 21:57   kuba1711

@zigor
Dokładnie, przydałby się nowy UT, zdecydowanie.

czwartek, 27 marca 2014, 18:27   KB1

Zauważyli, że Gears of War wszystkim się znudziło, i tyle.

czwartek, 27 marca 2014, 17:14   zigor1

Ja się pytam kiedy nowy Unreal Tournament?

czwartek, 27 marca 2014, 15:59   Wcogram

Ostatnia część się nie sprzedała rewelacyjnie tak samo jak GOW3. Sprzedali coś na czym i tak trudno było by już zarobić. Jak MS chcę niech topi kasę. GOW to nie Halo.

czwartek, 27 marca 2014, 15:52   Aleks360

I dlatego mnie wpienia gadanie hejterów: "łooo, M$ przejął GoW, do [beeep], zrombiom to, BO TAK!". Najwyraźniej po wtopie jaką był Judgment Epic olał serię i naprawdę lepiej by ktoś inny spróbował coś z nią zrobić, niż żeby przepadła. Same plusy

Podobne newsy

Gears 5: Potencjalna data premiery i okładka [PLOTKA]

News
poniedziałek, 13 maja 2019

gears-5-potencjalna-data-premiery-i-okladka-plotka Podziękowania należy kierować w kierunku tajwańskiej agencji przydzielającej klasyfikacje wiekowe.

Komentarzy:
8

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z okazji 50. rocznicy pierwszego lądowania na Księżycu przypominamy Lunar Lander. Grę pozwalającą śmiałkom samodzielnie wylądować na jedynym naturalnym satelicie Ziemi.

Komentarzy:
1

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z