Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITMiddle-Earth: Shadow of Mordor - System Nemesis zostanie okrojony na X360 i PS3

Piotrek66 piątek, 21 lutego 2014, 13:00 News
Śródziemie: Cień Mordoru
Śródziemie: Cień Mordoru

Coraz bardziej widoczne są różnice pomiędzy konsolami poprzedniej, a obecnej generacji. Twórcy Middle-Earth: Shadow of Mordor zdradzili w jednym z wywiadów, że w wersjach na Xboksa 360 i PlayStation 3 będą musieli okroić największą atrakcję gry – system Nemesis.

Nemesis to bardzo ciekawy mechanizm, dzięki któremu każdy z napotkanych przez Taliona przeciwników dysponować będzie własnym charakterem, zaletami i wadami, a także posiadać ma określoną pozycję w hierarchii społecznej orków. Poza tym, jeśli bohater zostanie pokonany przez szeregowca, przy następnym spotkaniu może się okazać, że awansował on – dzięki zasługom – na dowódcę. To wszystko zaś ma być generowane proceduralnie.

Niestety na Xboksie 360 i PlayStation 3 system ten ma być okrojony, choć nie wiadomo, w jakim stopniu. Tak przynajmniej wyjawił w rozmowie z serwisem IGN Michael de Plater, główny projektant Middle-Earth: Shadow of Mordor. Jak mówi:

Koncentrujemy się na wersjach PS4 i Xbox One. Zajmujemy się next-genami, a później zrobimy, co tylko w naszej mocy, by jak najwięcej rzeczy przenieść na current-geny. Niektóre elementy na X360 i PS3 będą wyglądać bardzo podobnie: główne mechanizmy pokroju starć, skradania, walki na dystans i poruszania się – podstawowe sterowanie i rozgrywka powinny być naprawdę solidne. Takiego samego poziomu głębi, zróżnicowania i symulacji nie będzie miał system Nemesis.

Jak dodaje:

Fabuła oraz główne mechanizmy rozgrywki będą takie same, ale system Nemesis jest ogromny pod względem zawartości, obliczeń i działań sztucznej inteligencji, że postaramy się przenieść [z next-genów na X360 i PS3], najwięcej, ile tylko będziemy mogli.

Innymi słowy – jeśli chcecie zagrać w Middle-Earth: Shadow of Mordor ze wszystkimi, w pełni działającymi elementami rozgrywki, musicie przesiąść się na XBO lub PS4. Albo zagrać na PC.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 24 lutego 2014, 10:16   misterDVader

Smuggler, też mi możesz odpowiedzieć? Nigdy nie odezwał się do mnie ktoś sławny.

poniedziałek, 24 lutego 2014, 7:42   Smuggler

@Rozowyjelen - wez wapno. :) Pisanie bez polfontow to maniera (fakt, ze irytujaca... ale robie tak do 20 lat to juz tradycja jest :P) zle stawianie apostrofow to zwykly babol. Na tej zasadzie jak pisownia "zolnierz" a "rzołniesz" :)

sobota, 22 lutego 2014, 15:48   Strajker

@rozowyjelen "jeżeli jest ktoś pisze w Internecie" ? Składnia pozdrawia :D Smuggler rozpoczął wojnę o Śródziemie :) "Jeżeli jest ktoś, kto pisze w internecie powinien używać..." bądź "jeżeli ktoś coś pisze w internecie powinien używać". Wydaje mi się że tak byłoby bardziej poprawnie :) Ale co ja tam wiem :P Czekam na pocisk za buźki, albo co kto tam wymyśli misiaczki ^^

piątek, 21 lutego 2014, 20:32   rozowyjelen

Na kodowanie w tych czasach się już nie patrzy, bo wszędzie jest praktycznie UTF-8. I na polskich forach/stronach powinno się takich używać aby przyjemniej byłoby czytać. I dalej jestem fajny. Po prostu ty mnie za takiego nie uważasz :)

piątek, 21 lutego 2014, 19:38   BlackShadow

@rozowyjelen: No chciałeś być fajny, ale się nie udało. Nie powinno właśnie używać się znaków diakrytycznych, bo ktoś może mieć inne kodowanie niż ty i wtedy będzie miał krzaki zamiast ąę.

piątek, 21 lutego 2014, 19:06   rozowyjelen

@Smuggler To teraz mój offtop do twojego, ale to co robisz przyprawia mnie o ból... głowy. Mówię o znakach diakrytycznych. Żeby nie gmatwać sprawy - jeżeli jest ktoś pisze w Internecie, powinno się UŻYWAĆ znaków diakrytycznych pisząc po polsku. OK? Jakoś jestem uczulony na takie rzeczy. :)

piątek, 21 lutego 2014, 17:53   czacha11

oczywiscie, że na PC...

piątek, 21 lutego 2014, 16:30   Ajszer

Co za czasy, żeby Smuggler miał uczyć pisowni...

piątek, 21 lutego 2014, 16:06   Smuggler

@DanteGamer - sorry za offtop ale to, co robisz przyprawia mnie o bol... glowy. Mowie o apostrofach. Zeby nie gmatwac sprawy - jesli ostatnia litera slowa jest WYMAWIANA to nie stawiaj apostrofu. NEWSA, MICHAELA, PLATERA, a takze X-boksa itd. OK? Jakos jeste&039;m uczylon&039;y na taki&039;e rzecz&039;y. :)

piątek, 21 lutego 2014, 16:02   Smuggler

Tak, chyba tylko ty. :)

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30