Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGrafika Call of Duty od Sledgehammer jest "dużym skokiem w porównaniu do Ghosts"

Piotrek66 środa, 12 lutego 2014, 12:53 Plotka
Co też panowie szykują?
Co też panowie szykują?

Niedawno Eric Hirshberg, szef Activision Publishing, zapewniał, że Call of Duty od Sledgehammer Games powstaje przede wszystkim z myślą o next-genach. Możliwe, że nie są to – jak w przypadku „silnika nowej generacji” Ghosts – obietnice bez pokrycia. W sieci pojawiły się nieoficjalne informacje, jakoby grafika tegorocznej odsłony cyklu była dużo lepsza niż w przypadku części od Infinity Ward.

Tak stwierdził na łamach forum NeoGAF niejaki Pete Dodd, podpisujący się pseudonimem Famousmortimer. Według niego, ludzie zaangażowani w prace nad nowym Call of Duty są ponoć „podekscytowani”, a gra pod względem graficznym jest „dużym skokiem w porównaniu do Ghosts”.

Oczywiście należy podchodzić do tych rewelacji z dystansem, ale to właśnie Dodd jako pierwszy donosił, że tegorocznym CoD-em zajmuje się Sledgehammer Games – wcześniej nim poinformowało o tym oficjalnie Activision.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Call of Duty XP 2011, FPS, Infinity Ward, LEM, Activision Blizzard, Treyarch, Licomp Empik Multimedia, Sledgehammer Games, dystrybucja cyfrowa, Activision,

Nasze zasoby

Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 13 lutego 2014, 18:40   AoS

Bardzo ładna historyjka, jeszcze tylko brakuje informacji, że nad grą pracuje 500 osób i jakbym czytał zapowiedź MW2.

czwartek, 13 lutego 2014, 8:23   Miczelov

Osobiście uważam, że porażka Ghosts nie miała tu wielkiego znaczenia - w końcu w takim przypadku nowy CoD powstawałby zaledwie od kilku miesięcy... Raczej Activision już dawno odbierało głosy od obecnych twórców, że w tak ciasnym planie wydawniczym nie będą w stanie zrobić niczego rewolucyjnego, żeby przyszłe CoD&039;y były odpowiednio nextgen&039;owe, a Ghosts stało się tylko tego smutnym potwierdzeniem, które zapewne utwierdziło Acti w słuszności podjętej decyzji.

czwartek, 13 lutego 2014, 8:20   Miczelov

@oficjalny - gdzieś ty był przez ostatnie kilka miesięcy, skoro nie wiesz, że Activision zmieniło cykl wydawniczy CoD z dwuletniego na trzyletni? Tak - teraz 3 studia będą zajmować sie CoD&039;ami, żeby jedna gra była produkowana 3, a nie tylko 2 lata. Do duetu IW-Treyarch, dołączyło właśnie Sledgehammer Games. A następny CoD od Treyarchu? W 2015 roku.

czwartek, 13 lutego 2014, 3:09   _SetH_

Szkoda tylko, że pod względem rozgrywki najprawdopodobniej nie będzie „dużym skokiem w porównaniu do Ghosts”.

czwartek, 13 lutego 2014, 2:36   loccothan

Apropo Grafiki w FPPs to najlesze są Crysis 2 z Modem MALdOHD 4.1 Crysis 3 + regFIX i oczywiście BF4 Mantle, która z tych trzech ładniejsza ciężko stwierdzić -> wszystkie są [beeep] i Dynamiczne jak chole.rcia.
Więc i Ci od Cod-a muszą coś dać naprawdę Next-Gen ;-)

czwartek, 13 lutego 2014, 2:23   oficjalny

Zaraz zaraz... Czy będzie to pełnoprawny cod?Jeśli tak ,to dlaczego nie jest robiony przez treyarcha?

czwartek, 13 lutego 2014, 2:19   loccothan

Jeju COD graficznie (Ghosts) to kaszanka :-) ale Gra jako Gra jest OK a Multi jak to CoD Grywalny bardzo.
Ja myslę że każdy ma swe ulubione strzelaninki ja od od-a Preferuję bardziej -> Crysis 2 i 3, BF 3, 4 Bardzo lubię też Bordelands 1 i 2 ale i tak po latach się swietnie wymiata w UnrealT 3 he he

czwartek, 13 lutego 2014, 1:07   mygames72

Zgodzę się z q123AS nikt gry na oczy nie widział i już i tak hejtują

czwartek, 13 lutego 2014, 0:40   q123AS

Gra nie wyszła. Nie wiadomo o niej nic. A już hejtują. Ja pierniczę, no ludzie, opanujcie się. Chociaż troszkę.

środa, 12 lutego 2014, 22:59   tirtel

ta, ghosts też ponoć było "next-genowe" ...

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

„Dokąd się teraz uda nowo narodzona? Sieć jest wielka i nieskończona” – puentuje Motoko Kusanagi w ostatniej scenie cyberpunkowego anime „Ghost in the Shell”. Twórcy gier z tej konwencji wzięli sobie jej słowa do serca. Z biegiem lat ich produkcje oferowały graczom coraz więcej swobody, chociaż z początku wcale się na to nie zanosiło.

Komentarzy:
1

Chyba każdy, kto zaliczył Wiedźmina 3 wraz z dodatkami, pamięta to przejmujące uczucie pustki po jego przejściu. Bo to naprawdę był koniec, nic więcej się nie wydarzy, a my nigdy nie poznamy dalszych losów Geralta, Ciri, Eskela, Jaskra...

Komentarzy:
38

Rodzimym graczom nie dane było zagrać w polskie wersje L.A. Noire, Life is Strange lub The Walking Dead... Zaraz, czy aby na pewno?

Komentarzy:
29

40 lat temu frachtowiec kosmiczny USCSS Nostromo otrzymał sygnał pochodzący z księżyca o oznaczeniu kodowym LV-426. Komputer pokładowy, nazywany Matką, wybudził załogę, która zdecydowała się sprawdzić sygnał...

Komentarzy:
6

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z