Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Ewolucja systemu walki w Lightning Returns: Final Fantasy XIII [WIDEO]

spikain czwartek, 23 stycznia 2014, 16:50 News
Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Lightning Returns: Final Fantasy XIII

Jeśli porównać pierwszą odsłonę Final Fantasy z najnowszymi, jedną z najważniejszych różnic - obok tak oczywistej kwestii jak oprawa graficzna - jest system walki, który na przestrzeni lat ulegał drastycznym niekiedy zmianom. Również w najnowszej części, Lightning Returns: Final Fantasy XIII, przeszedł on ewolucję.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 24 stycznia 2014, 12:06   megatomik

nie rozumiem, to juz nie jest turowe?

czwartek, 23 stycznia 2014, 17:29   illuvatar

ewolucja z jRPG do shashera. spoko.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Trylogia Final Fantasy XIII trafi na PC? Na japońskiej stronie pojawiło się logo Steama

News
środa, 17 września 2014

trylogia-final-fantasy-xiii-trafi-na-pc-na-japonskiej-stronie-pojawilo-sie-logo-steama Choć wielu uważa, że trylogia Final Fantasy XIII nie dorasta do pięt poprzednim odsłonom cyklu, wielu na pewno ucieszyłoby się, gdyby trafiła ona na PC. I jest to niewykluczone – na jej oficjalnej stronie internetowej internauci zauważyli bowiem logo… Steama.

Komentarzy:
23

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z