Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThief: Pragniesz wyzwania? Będziesz mógł usunąć elementy interfejsu i dostosować poziom trudności

Piotrek66 czwartek, 5 grudnia 2013, 12:26 News
Thief
Thief

Fani poprzednich przygód Garretta obawiają się, że nowy Thief nie sprosta ich oczekiwaniom i że w chęci dotarcia do jak największej liczby odbiorców gra zostanie zbytnio uproszczona względem wcześniejszych części. W jednym z wywiadów twórcy uspokoili – gracze będą mogli dostosować poziom trudności i elementy wyświetlane na ekranie, by wyłączyć wszelkie tzw. „ułatwiacze”.

Na antenie nagranego przez Eidos Montreal podcastu Alexandre Breault, główny projektant nowego Thiefa, zdradził, że będzie można dostosować interfejs i poziom trudności do własnych potrzeb. Gracze zdecydują, które elementy będą wyświetlały się na ekranie – mogą usunąć z niego mapę i pasek zdrowia, wskazówki i oznaczenia łupów i innych przedmiotów, z którymi można wejść w interakcję. Najwięksi „hardkorowcy” będą mogli w ogóle zrezygnować z interfejsu.

Co ciekawe, również poziom trudności będzie można dostosować. Ten podzielony zostanie standardowo – na łatwy, normalny i trudny. Gracze będą jednak mogli wyłączyć poszczególne „ficzery” – np. możliwość ogłuszania przeciwników czy automatyczny zapis. Ale to nie wszystko – pragnący prawdziwego wyzwania będą mogli bawić się w trybie, w którym wykrycie i zabicie lub ogłuszenie przeciwnika oznacza porażkę, a śmierć oznacza konieczność rozpoczęcia całej produkcji od nowa…

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
wtorek, 19 lipca 2016, 2:44   Phantome
"Trochę" przedawnione, ale się nie mogę powstrzymać.
Nie grałem w Dark Project ani Metal Age, więc się nie wypowiem, Jednak podczas przechodzenia Deadly Shadows zarzynałem dosłownie wszystko, natomiast całość czwóreczki wykonałem jako stuprocentowy duch. To tak w kwestii mistrza złodziei i rozbójnika ninja.
Narzekacie, że łatwo? A co myślicie, że kiedy Erin się szkoliła to Garrett w stołek pierdział? Teraz to on jest BOGIEM złodziei! :D
Teraz to przynajmniej nie biega ze sztabą pod pachą, hipokryci!
piątek, 6 grudnia 2013, 13:37   Medusha

@alkair4 lepiej bym tego ni ujął...

piątek, 6 grudnia 2013, 10:03   alkair4

@Gavron88 to jest gra o mistrz złodziei a nie "rozbójniku ninja". Czyli robisz wszystko by być niezauważonym duchem, zdolnym do przedostania się do najbardziej strzeżonych miejsc bez zwracania czyjejkolwiek uwagi... i nie przyprawiania o ból głowy strażników.
@SkywalkerPL popieram, lepsze AI, jednak trzeba zrozumieć ze to pewnie wymysł jednego z działów, trafny.
@grim1234 mam nadzieje ze tak jest.

piątek, 6 grudnia 2013, 5:17   Koyuki

@Wcogram Ten szósty zły raczej pozwala bardziej wczuć się w Garetta. Przecież to mistrz złodziei i kradzież kieszonkowa powinna mu przychodzić z łatwością. Poza tym nie trzeba będzie tego używać, a jednym z już wcześniej zapowiedzianych utrudnień do włączenia jest ograniczony zasób na zaostrzone zmysły. Jeśli nie wszystko, to większość zrobisz bez korzystania z tego złodziejskiego zmysłu.
Jeśli twórcy tego nie zrobią odpowiednio, zrobią to fani. Z tego co pamiętam zdołali zmodyfikować Dishonored. Utrudnili.

piątek, 6 grudnia 2013, 1:34   Gavron88

"Gracze będą jednak mogli wyłączyć poszczególne „ficzery” – np. możliwość ogłuszania przeciwników". Zaraz, zaraz... To ogłuszanie przeciwników jest jakimś ficzerem ułatwiającym grę? Czy jest coś o czym nie wiem? W tego typu grach to przecież powinien być standard, a nie jakiś nieszczęsny "ficzer".

czwartek, 5 grudnia 2013, 21:44   wielki0fan0gier

@ SkywalkerPL"Pragniesz jeszcze większego wyzwania? Wyłącz monitor. Jaja sobie robią. Zajęliby się pracą nad możliwie najbardziej zaawansowanym AI (i najlepiej: dynamicznym, uczącym się AI) zamiast dodawać pierdoły."Luke, Ty już masz doświadczenie w wyłączaniu monitora i rozwalaniu Gwiazdy Śmierci i może taki Thief nie sprawi Ci trudności, ale dla większości będzie to bariera nie do przeskoczenia :DA tak poważnie, to ten Thief zapewne będzie i tak prosty jak barszcz, liniowy i oskryptowany, więc...

czwartek, 5 grudnia 2013, 19:18   Wojtusiunieczek

To nie Thief.
http:paulmader.blogspot.com/2009/04/first-screenshots.html

czwartek, 5 grudnia 2013, 18:36   Marc0s

Najfajniej by było jakby dali możliwość przełączania się na widok tpp, tak jak to było w ostatniej części. Taki tryb daje o wiele więcej możliwości w skradankach niż samo fpp, które może być po prostu męczące. Rozumiem, iż widok fpp bardziej odwzorowuje realizm, ale w takim przypadku powinni dołączać do zestawu okularki OR i przystosować interfejs do ich obsługi. Ot takie sobie marzenie. :P

czwartek, 5 grudnia 2013, 16:36   Laschlo

@grim1234 Ja tak właśnie zrozumiałem ten news, że można dostosować do siebie intertwarz (wyłączając poszczególne elementy)...

czwartek, 5 grudnia 2013, 15:32   Wcogram

Pewnie 6 zmysłu się nie da wyłączyć bo mechanika jest pod to [beeep]. Jedna słuszna droga to skarbu, linę z łuku w jednym miejscu tylko można użyć, zawsze na białej belce.

Podobne newsy

Nowy Thief? "Zapomnijcie!"

News
wtorek, 16 maja 2017

nowy-thief-zapomnijcie Developerzy nie mają dobrych wieści...

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W końcówce 2000 roku robi się... dziwnie.

Komentarzy:
15

W końcu docieramy do roku 2000. Nie sprawiło to, że nasza wędrówka jest mniej szalona.

Komentarzy:
15

Recenzję mógłbym równie dobrze napisać bez odpalania gry. Zapewne już domyślacie się, co to oznacza...

Komentarzy:
14

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z