Microsoft: "Zagubiliśmy się we wspieraniu pecetów"
W rozmowie z redakcją ShackNews wiceprezes Microsoft Studios - Phil Spencer - powiedział kilka słów o wizji pecetów w firmie. Choć przyznał, że wspieranie pecetów przez znanego wydawcę nie było idealne, użytkownicy mogą spodziewać się świetlanej przyszłości - także w kontekście gier.
Jak mówi Spencer:
Będzie sprawiedliwe, jeśli powiem, że nieco zagubiliśmy się w kwestii wspierania gier na Windows. Ale wracamy do gry. [...] Zobaczycie więcej rzeczy zrobionych przez nas na ten system. Prawdopodobnie prowadzimy obecnie w związku z nim więcej projektów, niż w ciągu ostatniej dekady w Microsoft Studios. [...] Podczas premiery Windows 8 mielismy około 30 gier w Windows Store, z czego większość jest uznawanych za lekkie lub casualowe... ale już się tym wszystkim zajęliśmy. Zaczynamy poważnie brać się za wielkie, bardziej hardkorowe tytuły.
Wierzymy?
Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.