34
6.09.2013, 16:15Lektura na 1 minutę

Electronic Arts: 6-8 nowych marek w planach. Koniec odcinania kuponów?

Być może najbliższe lata będą dla Electronic Arts okresem innowacji. Wydawca - uznawany za jednego z najbardziej łakomych odcinaczy kuponów w branży - ma firmować w przyszłości sześć do ośmiu nowych marek.


Adam „Adzior” Saczko

Patrick Soderlund, szef EA Games, powiedział redaktorom serwisu MCV:


Pracujemy nad nowym Mirror's Edge i mimo że nie jest to nowa marka, przywracamy ją w zupełnie nowym stylu. Tworzymy Star Wars Battlefront, który dla nas jest nową marką, choć technicznie nią nie jest [...] Trwają prace nad sześcioma do ośmiu nowych marek. Dzień, w ktorym przestaniemy je tworzyć, będzie dniem naszej zapaści. Musimy napędzać nowe pomysły i pokonywać granice kreatywności.


Kto pobawi się w wizjonera i spróbuje przewidzieć, co się gotuje w siedzibach EA?


Redaktor
Adam „Adzior” Saczko

Od lat gram, piszę, gadam i robię gry. W efekcie gadam o grach popisowo zrobionych. Zagraj w Unavowed.

Profil
Wpisów2882

Obserwujących0

Dyskusja

  • Dodaj komentarz
  • Najlepsze
  • Najnowsze
  • Najstarsze