Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Ambrov X: Zbiórka na kosmiczne RPG. Scenarzystka Dragon Age dołączy do prac? [WIDEO]

Adzior czwartek, 5 września 2013, 16:39 News
Ambrov X
Ambrov X

Niezależne studio Loreful ogłosiło na Kickstarterze zbiórkę na kosmiczne RPG zatytułowane Ambrov X. Jednym z celów do osiągnięcia dzięki hojnym zrzutkom jest zatrudnienie Jennifer Hepler - byłej scenarzystki BioWare, która w nieciekawych okolicznościach odeszła z firmy w połowie sierpnia.

Ambrov X ma być rozgrywającą się w znanym niektórym z was uniwersum Sime-Gen grą RPG z rozbudowanymi elementami akcji, podzieloną na pięć epizodów. Wcielając się w podgatunki ludzi - Sime lub Gen - rozwiniemy postać jako jedna z klas: Endowed, Monk, Agent bądź Sentinel. Twórcy zapewniają, że decyzje gracza w istotny sposób wpłyną na rozwój fabuły. Dodatkowym atutem ma być system modyfikacji broni i pancerza w craftingu oraz w pełni udźwiękowione dialogi.

W ekipie Loreful znalazło się miejsce m.in. dla Bena Steela, projektanta wydarzeń w Guild Wars 2. Stanowisko pracy czeka też na Jennifer Hepler, znaną z prac nad Dragon Age (sporo napracowała się m.in. w Orzammarze) i z tego, że opuściła BioWare w niemiłej atmosferze lawinowej krytyki fanów gry. Po otrzymaniu kilku wyroków śmierci odpuściła sobie pracę w kanadyjskim studiu i zaczęła szukać zajęcia jako wolny strzelec. 

Do ekipy dołączy, jeśli Loreful uzbiera na Kickstarterze 750 tysięcy dolarów. Póki co zebrano niespełna 30 tysięcy z docelowej połówki miliona dolarów.

Gra planowo ma ukazać się na pecetach (zarówno na Windowsie, jak i Linuksie) oraz Makach. Wersja na iOS, Androida, PS4 czy konsole Microsoftu znajduje się w dalszych planach twórców.

Zbiórka TUTAJ.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: BioWare, RPG, MMO, RPG/akcja, BioWare, EA Polska, Electronic Arts, ArenaNet, CD Projekt, NCsoft, Loreful,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 6 września 2013, 14:24   rocket12

@ Idanraell: jak spojrzeć na to od d@@y strony to tych macek nie byłoby nawet widać.

piątek, 6 września 2013, 8:27   Danon666

Te macki na fragmentach gameplay&039;u wyglądaja co najmniej śmiesznie:D. Fabuła mocno naciągana, musieliby mieć naprawde dobrych pisarzy żeby mnie do tego zachęcić. Odpowiednie podejście i gra może być dobra, ale i tak nie zamierzam dawać jałmużny na KS. Phi

czwartek, 5 września 2013, 20:59   Idanraell

Wszystko ładnie, pięknie, ale historia świata się niezbyt trzyma kupy. Ewolucja i mutacje zwykle mają swój cel. Utworzenie macek na rękach ludzi jest całkowicie bez sensu, nie ważne z której strony się na to patrzy.

czwartek, 5 września 2013, 19:19   MartiusGW

"Epickie walki z bossami niczym w mmo" Oni tak na serio?

czwartek, 5 września 2013, 18:53   thereisnohope

Faktycznie... Cale podstawowe zalozenie fabuly jest troche glupawe... A to, ze chwala sie ze ich gra bedzie zupelna nowoscia, bo bedzie emocjonalnie angazowala gracza, bedzie stawiala wazne moralne i filozoficzne pytania, itd... Bo nikt tego wczesniej nie zrobil w zadnej grze, prawda...?

czwartek, 5 września 2013, 18:30   RonJon

Oby im się nie udało, Hamburger Helper jest beznadziejna.

czwartek, 5 września 2013, 17:56   Michalius

Ciekawe jaki rodzaj presji ewolucyjnej sprawił, że połowa ludzkości stała się całkowicie uzależniona od drugiej połowy. I jak działa wojna w settingu sci-fi gdy jedna strona nie przeżyje kilku dni bez bezpośredniego kontaktu fizycznego z drugą stroną. Przecież to wystarczy ich przeczekać.

czwartek, 5 września 2013, 17:13   rocket12

Przejrzałem screeny na kickstarterze: WOW duch KoTORa jest w tym silny. Oglądam filmik: WOW mają ludzi którzy mogą sprawić że to się uda. A Potem.... Sime i Gen: Ludzie wyewoluowali w 2 gatunki jedni karmiom się (używając do tego macek) kosmiczną energią produkowaną przez drugich i coś tam że jak ktoś podczas karmienia się boi to druga strona umiera ocb... zrezygnowałem

czwartek, 5 września 2013, 17:09   Loup

Wygląda nieźle ale nawet ciekawsze tytuły nie dały sobie rady na Kickstarterze. Ciekawa sprawa: ubierać 750 tys żeby mieć specjalnie tą scenarzystkę? Szczerze wątpię czy warto. Nie lepiej dać wykazać się komuś nowemu zwłaszcza, że studio Loreful dopiero wchodzi na rynek gier.

O autorze

Adzior

Podobne newsy

Guild Wars 2: Na wersję na Steamie poczekamy jeszcze dłużej

News
poniedziałek, 2 listopada 2020

guild-wars-2-na-wersje-na-steamie-poczekamy-jeszcze-dluzej Studio skupia się zamiast tego na najnowszym dodatku.

Komentarzy:
5

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Stąd pod koniec tego odcinka prezentuję coś ekstra.

Komentarzy:
2

Nie tam, gdzie bym się go mogła spodziewać.

Komentarzy:
6

Dla osób spoza świata gier głównym skojarzeniem z tematem polskich produkcji będzie bez wątpienia Wiedźmin. Gracze znają dużo więcej tytułów i wiedzą, jak kreatywna potrafi być nasza branża. Jednak najwięcej o sile sektora gamedev wiedzą... inwestorzy. Oni zarabiają na nim od lat.

Komentarzy:
1

Nick Waldron to jedna z tych osób, które są przez wszystkich lubiane, wszędzie ich pełno, przyjaźnią się z każdym i każdemu pomagają. Ich urok jest nieodparty, a intencje zdają się czystsze niż łza. A więc, zgodnie z prawidłami sztuki, Nick musi zginąć w strasznym wypadku.

Komentarzy:
4

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z
« listopad 2020
PWŚCPSN
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30