Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

The Bureau: XCOM Declassified - O broni i technologii [WIDEO]

Piotrek66 środa, 28 sierpnia 2013, 14:10 News
The Bureau: XCOM Declassified
The Bureau: XCOM Declassified

2K Games sypie materiałami promocyjnymi z The Bureau: XCOM Declassified w ilościach hurtowych. Właśnie pojawił się kolejny filmik, na którym podający się za eksperta od UFO Nick Pope opowiada o technologii i broni, które dają przewagę na polu bitwy w walce z nieznanym przeciwnikiem.

Broń i technologia w The Bureau: XCOM Declassified:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
czwartek, 29 sierpnia 2013, 0:18   DUSTDEVIL

Fajna gierka na parę wieczorów ;)

środa, 28 sierpnia 2013, 16:55   biolog271

Fajna gierka, ale stosunkowo krótka. I jak według mnie skopana końcówka. Ale wciąga i klimat ma więc myślę, że warto.

środa, 28 sierpnia 2013, 15:40   taladaj

Podobno dość trudny. Osobiście obawiam się interfejsu, ale wygląda że warto zaryzykować również dla fabuły.

środa, 28 sierpnia 2013, 14:53   Szpagin

Krótko i po żołniersku: warto? Nie grałem w starsze, strategiczne części, ale słyszałem, że tytuł jest podobny do Mass Efffecta, który bardzo mi się podobał.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
2

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z