Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITXbox One: Podkręcono procesor graficzny konsoli

spikain piątek, 2 sierpnia 2013, 15:20 News
Xbox One
Xbox One

Marc Whitten z Microsoftu ogłosił dziś, że Xbox One zmienił się nieco od targów E3. W nowej wersji beta konsoli podkręcony został procesor graficzny. Zoptymalizowano również sterowniki.

Nie podano wielu szczegółów, mamy jednak ten najważniejszy: taktowanie procesora graficznego zwiększono z 800 MHz do 853 MHz. Sterownik graficzny został również ponoć zbudowany od nowa i zoptymalizowany. Microsoft szlifuje jeszcze system operacyjny konsoli.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Więcej na temat: Xbox One,
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
sobota, 3 sierpnia 2013, 21:24   Krax

na w sumie to odwracasz kota ogonem, a ja mam teraz odbić piłeczkę? nic nie jest potwierdzone... nawet te 4.5 GB dla dev od sony... na 100% wiem pare rzeczy, a takie coś jak taktowanie można zmienić w dniu premiery softem. powiedz mi kto jest wykonawcą i jaki taktowanie będzie miały pamięć w one, jaka szybkość wypełniania jest w ps4? ps4 też na plansz na konferencji info nie wyszło czyli nie jest pewne. Microsoft (pewnie sony też) pokaże info pod koniec miesiąca kiedy przeciwnik nic już nie może zmienić

sobota, 3 sierpnia 2013, 20:59   Krax

"Przepustowość pamięci w Xbone wynosząca 192GB/s to bujda - tego się nie sumuje." coś dzwoni nie ten kościół. naturalnie tego się nie sumuje(sumuje się w ps4 który jak już wiemy ma przepustowość na poziomie 20GB/s dla cpu i 20+152(około)GB/s dla GPU). co do boxa, szybkości pamięci to że bujda to tego taki bym pewien nie był... jak pisałem wcześniej nie znamy parametrów i te 192GB(jest możliwe) to info dla dev o przepustowości modułów pamięci(info tak prawdziwe jak wszystkie inne plotki - czas zweryfikuje)

sobota, 3 sierpnia 2013, 20:22   Krax

Aargh, zastanów się zanim napiszesz "tyle przewiduje specyfikacja Jaguara". o pamięci wiadomo że ddr3 + esram i tyle, czyli nic niewiemy(poza tym że pamięci mają dostępie równoległym-czyli nie "+" tylko "i")...gdzie w ps4 mniej więcej taktowania podane(i ich zmiana mały wpływ ma). 32MB to jest taka sama ilość jaką posiadał xbox 360 i tego też nikt nie potwierdził. co do ilości ddr3 to jedyne info z twitta spencer&039;a to odp. na głupie pytanie zadane przez użytkownika czy indyki będą miały limit ramu(odp. nie)

sobota, 3 sierpnia 2013, 13:42   Krax

to co wiemy na pewno:
http:t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEnQRvOFiCBBQcsResXAcY5qT44cjO6stTtuN99cKUapVyTAUQZg
http:cdn.arstechnica.net/wp-content/uploads/2013/05/8gb1.jpg
http:i6.minus.com/iPhTQgAhk1rjU.jpg
http:www.consolegames.ro/forum/attachments/f116-microsoft-xbox-one/198465d1372071948-clubul-xbox-one-xbox_one_inside_2.jpg
to jest pewne... ale wierzyć w coś innego nikomu nie zabraniam... nie długo i tak zweryfikujemy sami te wszystkie plotki.

sobota, 3 sierpnia 2013, 13:32   Krax

właśnie co taktowań nie do końca mam pewność(przypominam że te zgodnie z pierwszym newsem miały wynosić 1GHzx8 xbox i 1,6Ghzx4 ps4), nie znam też szczegółów odnośnie pamięci operacyjnej(mówię o xbox) to samo o nowej informacji o przepustowości pamięci( podobno miała być 100 nie którzy to obliczyli i mówili ~170 a teraz jeden z porali podał 192- nad interpretacja że zmanili pamięci)... nie wiemy za dużo o kontrolerze pamięci w ps4... dużo plotek, dużo w tym dziur... mało konkretów. ja liczę na 20.08

sobota, 3 sierpnia 2013, 7:27   Krax

ja wy sobie to wyobrażacie 1 rdzeń pod os box&039;a, 2 pod jądro 8 a 3 pod switchera? ludzie...ta architektura jest mocna tylko w zastosowaniach wielowątkowych nie ma mowy o dedykowaniu zasobów.
maikelss świetne porównanie bardzo mi się podoba.
Xerber logika na czymś ta ich chmura wtedy chodzić musiała - maszyna wirtualna... emulacja i cześć.

sobota, 3 sierpnia 2013, 7:19   Krax

eustachy80 kotynułując, słyszałeś o czymś takim jak planista? nikt normalny nie da OS zasobów na stałe tak jak z tym ramem. on nie jest na stałe przypisany dla OS! ludzi myślcie to jedynie pecyfikacja dla dev - chodzi o to że, żeby zapewnić płynność na każdym urządzeniu programista nie powinien używać więcej niż te 5(lub 4.5) GB. nie oznacza to że system zajmuje pozostałą część lub w jaki kolwiek sposób będzie ona używana. procesor, rdzenie na wyłączność dla OS? to nie jest ta architektóra!

sobota, 3 sierpnia 2013, 7:12   Krax

"plotki są potwierdzone. Specyfikacja jest znana - brakuje oficjalnego potwierdzenia" - czyli nic nie jest potwierdzone. źródłem plotek mogą być pracownicy wewnętrzni, zdarzało się już tak że mjr Nelson ludzi w błąd wprowadzał.
niema pełny oficjalnych specyfikacji technicznych i tego nie będzie do dnia premiery gdy ktoś obie konsole rozbierze.
eustachy80 idiota kolejny? xbox po pierwsze ma mieć 8 rdzeni( nie ma potwierdzone taktowania plotki mówią o tym sam co ps4 - są plotki że ta konsola ma mieć 4)

sobota, 3 sierpnia 2013, 7:05   Krax

Aargh to są plotki niczym nie poparte, wiadomo ile ma tranzystorów xbox spakuluje się ps4(ta sama architektóra). wiadomo jaką moc teoretyczną ma ps4 spakuluje się xbox. trwa ostra wojna informacji... itak będzie do końca konferencaj Microsoftu bodajże 20.08 więc w tedy potwierdzi się czy xbox faktycznie ma 12 GB ram, szybsze zegart(chociaż wcześniej ich nikt nie podał) itp. każda informacja wychodząca od korpracji nie potwierdzona nawet jeśli wychodzi od pracownika jest plotką(wiele tego było).

piątek, 2 sierpnia 2013, 21:20   Dives

@Wolfur - dobrze, że to napisałeś, bo naprawdę nikt nie miał o tym pojęcia.
Naprawdę nuuudzie mnie strasznie od 5 lat czytanie tego samego w komentarzach, już nie mówiąc o irytującym licytowaniu się dzieciaków co jest lepsze i na czym warto grać. Każdy wybierze to co mu pasuje więc naprawdę przestańcie porównywać PC i konsole bo to nikogo nie interesuje i nie wymyślicie nic innego ponad to co było już 1000 razy powtarzane.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

…mamusia ubiła tylko dlatego, że zaciął się na ścianie budynku.

Komentarzy:
6

Ja też nie wiedziałam aż do piątku, a teraz dzielę się tą wiedzą z Tobą.

Komentarzy:
8

…i tracę punkt poczytalności.

Komentarzy:
3

Głuchowski to przede wszystkim ojciec Uniwersum Metro 2033 – powieści z tego cyklu zapewniły mu popularność i dały początek świetnej serii gier. Autor parę razy już jednak udowodnił, że potrafi uciec od klaustrofobicznych klimatów. Tym razem jest podobnie – ale też nie do końca. Bo klimat postapo można wyciskać z każdej ze stron.

Komentarzy:
8

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z