Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Street Fighter IV: Arcade Edition - Kolejne duże DLC zapowiedziane. Skok na kasę?

Piotrek66 niedziela, 14 lipca 2013, 14:00 News
Super Street Fighter IV Arcade
Super Street Fighter IV Arcade

Odgrzewanie kotletów i łatwa próba zarobienia dodatkowych pieniędzy? Trudno oprzeć się takiemu wrażeniu. Capcom zapowiedział kolejne DLC do mającej już kilka lat na karku gry Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Rozszerzenie przyniesie ze sobą postacie… ze Street Fighter X Tekken.

W trakcie tegorocznej imprezy EVO 2013 firma Capcom ujawniła kolejne duże DLC do Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Dodatek przyniesie ze sobą sześć nowych aren i pięciu wojowników. Wśród tych ostatnich, czworo pochodzić będzie ze Street Fighter X Tekken – mowa tutaj o Rolento, Elenie, Hugo i Poison. Piąty bohater ma być zupełnie nowym nabytkiem cyklu – niewykluczone jednak, że będzie pochodził z innej serii japońskiego wydawcy.

Rozszerzenie sprzedawane będzie w dwóch wersjach – samodzielnej (kompatybilnej także z gołym Street Fighterem IV) i w zestawie z Super Street Fighter IV: Arcade Edition. Kosztować mają odpowiednio 15 i 40 dolarów.

Wszystko ładnie, tylko mam wrażenie, że Capcom próbuje dokonać łatwego skoku na kasę – nie oszukujmy się, przeniesienie bohaterów ze Street Fighter X Tekken (opartego na tym samym silniku) nie jest wielką sztuką. A na pewno nie drogą. Żądanie więc 15 dolarów za tego typu DLC wydaje się próbą wyciągnięcia pieniędzy od fanów.

Dodatek ukaże się na początku 2014 roku na PC, X360 i PS3.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 15 lipca 2013, 15:29   Jabol112

Jest już trailer http:www.youtube.com/watch?v=AM0BbPcSAgw

poniedziałek, 15 lipca 2013, 13:00   JARNOLD

Też coś, przecież Capcom nic innego nie robią poza naciąganiem fanów na kolejne DLC :/

poniedziałek, 15 lipca 2013, 11:21   vargas

Mnie interesuje co innego, przy wydawaniu SFxT Capcom zapowiadał, że ta gra będzie ich najważniejszą bijatyką i ją mieli wspierać patchami, DLC&039;kami. I nagle chcą wspierać i za jakąś śmieszną cenę (wiem dla Amerykanina to pewnie nic, ale jestem Polakiem i ok 45 zł za 5 postaci i parę aren to śmieszna cena) wydają dodatek to zakurzonej gry. Jestem fanem serii SF i nawet SFxT przez wielu negatywnie oceniane ją polubiłem i liczyłem że dadzą jeszcze parę postaci do niej, oraz jakieś patche.... a tu kicha. ;/

niedziela, 14 lipca 2013, 23:48   123pawel

Przy DLC do Mass Effecta 3 Piotrek miał odmienne zdanie.

niedziela, 14 lipca 2013, 23:06   RobertPLWitek

Heh Hugo to fajny mutant, kto ogrywa Street`y z Arcade wie co to za typek. Pewnie w werasji 3D będzie wypasiony (zmieści się na ekranie?)... ale te szmaciane wyciąganie kasy to trochę żałosne się robi, choć jak dla mnie ciężko przebić płatne stroje... a na PieCu popilam w ARCADE TX2 - SSFIV ArcadeEdition 2012 i mi styka...

niedziela, 14 lipca 2013, 20:26   deBug

Każde DLC to skok na kasę

niedziela, 14 lipca 2013, 20:19   pablo200783

Gdy Street Fighter straci fanów może wtedy pomyśli o nich Capcom. *

niedziela, 14 lipca 2013, 20:17   pablo200783

Szpagin @ Super Street Fighter II Turbo mój faworyt klasyk sam w sobie, Hyper Street Fighter II - The Anniversary Edition dodanie większej szybkości plus remiksy muzy był skok na kasę, Super Street Fighter II Turbo: HD Remix wypada średnio mi że jestem fanem kreski rysowników Udon ale widać że rysowane na szybko postacie. Gdy Street Fighter straci fanów może wtedy pomyśli o nich.

niedziela, 14 lipca 2013, 20:06   Cross773

Great Super Street Fighter IV Arcade Edition: Tekken Characters Collection Mega Pack Version

niedziela, 14 lipca 2013, 18:11   Szpagin

Wiecie, jaka jest definicja skoku na kasę? Liczba wersji Street Fightera II, jakie przez lata stworzył Capcom. Jasne, to były inne czasy i dziś to samo dałoby się zrobić za pomocą zwykłego patcha (bo właśnie tym były te wersje - naprawianiem błędów i poprawianiem balansu), ale mimo wszystko robi wrażenie.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Z racji, że chcemy, byście wiedzieli, co u nas słychać (czasem nawet o to zapytacie w prywatnej wiadomości) i zwyczajnie lubimy sobie pogadać, postanowiliśmy codziennie publikować redakcyjnego gamewalkera. Będziemy opowiadać, dyskutować i co tylko nam jeszcze przyjdzie do głowy. 

Komentarzy:
6

Soundbary kojarzone są na ogół z kinem domowym – nie znaczy to jednak, że omijają świat gamingu. Crative Stage jest takim urządzeniem przeznaczonym właśnie dla graczy. Do tego stosunkowo tanim i z założenia będącym alternatywą dla standardowych głośników podpinanych do komputera. I muszę przyznać, że jest to bardzo ciekawy zamiennik.

Komentarzy:
6

W menu posypki o smaku cenzury, majsterkowania i dziury w ziemi.

Komentarzy:
1

…ale w wyobraźni frunę na skrzydłach indyków!

Komentarzy:
2

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z