Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITThief: Kilkanaście minut gameplayu z E3 [WIDEO]

Piotrek66 wtorek, 18 czerwca 2013, 12:17 News
Thief
Thief

W trakcie targów E3 studio Eidos Montreal zaprezentowało ponad 10-minutowy gameplay z Thiefa, a teraz do internetu trafił zapis z pokazu. Choć filmik zawiera w większości fragmenty, które już widzieliśmy, warto go obejrzeć - znalazły się bowiem na nim także nie widziane wcześniej sekwencje.

Gameplay z Thiefa:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 3 lipca 2013, 21:34   lexus78

J. wlasnie w THIEF 4 bende postaci likwidowal z luku zeby nie bylo huku ha ha hiiii

sobota, 29 czerwca 2013, 23:00   Woodstock666

Poza tym, mam nadzieję, że twórcy bardziej przyłożą się do fizyki strzelania z łuku. Pomijając wiatr i grawitację, powszechnie wiadomo, że łuk to nie karabin i że w łeb się z tego nie strzela, tylkomraczej w serce, lub szyję...

sobota, 29 czerwca 2013, 22:57   Woodstock666

Dwie dziwne rzeczy żem tu zaobserwował: Jakim cudem drugi gość w 8:37 nie zauważył, jak ktoś grzebie jego koledze w kieszeniach, ale może było ciemno, a on robiłmcoś innego, więc to jeszcze można wybaczyć, ale tego, że w 10:10 po „Sound the alarm!” nie podniesiono ogólnego alarmu, albo, że nikt nie przejął się upadkiem wielkiego, drewnianego pudła w 11:24 już nijak nie da się wytłumaczyć....
Mimo tego, trzeba przyznać, że gra robi wrażenie i zapowiada się naprawdę ciekawie...

środa, 19 czerwca 2013, 19:43   lexus78

W thif 4 przydalo by sie zaplikowac ze dwa etepy z Polskich terenów i ówczesnych na tamte czasy magnatów

środa, 19 czerwca 2013, 1:18   zhpzhp

thief I i II miały bardzie rozbudowane mapy... nie mowiac o tym, ze moderzy porobili setki jeszcze trudniejszych i kiedyś człowiek cieszyl się gra kilka lat i ona czegos od niego wymagala a nie glaskala po glowie za dojście do drzwi. leci dishonored, bardzo, może wina enginu, Natomiast porównanie z deus exem? to akurat był chyba nieliczny udany powrot serii, ale fakt, ze expy były dziwnie naliczane

wtorek, 18 czerwca 2013, 17:22   Born2Steal

Ogolnie przypomina mi to Deus Ex: HR, niby mozna sie przebijac przez sciany ale tylko raz na 2 godziny gry. Niby jest rozwoj postaci i wiele sciezek ale i tak warto zrobic wszystko bo wtedy masz najwiecej XP i wykupisz kazda umiejetnosc. A jak bez XP nie da rady to przynajmniej powinno byc za dotarcie do celu, nie za headshoty a nagroda powinna byc taka sama niezaleznie od tego czy byles duchem czy rambo. Niech gracze wybiora styl, nie developer. Szykuje sie rozczarowanie dla prawdziwego fana Thiefa :(

wtorek, 18 czerwca 2013, 17:11   maskor84

porownajcie sobie FPsy kiedys a dzisiaj i odrazu roznice dostrzezecie.Konsole duzo znisczylo i jedyny ratunek dla PCtow to Kickstarter albo poprostu granie w klasyki ;].Battlefieldy i Call Of Buty zadza a to tylko swiadczy o zenujacym niskim poziomie.

wtorek, 18 czerwca 2013, 17:10   Born2Steal

Co do tych strzal z lina, dodam ze nawet pierwszy Thief o wiele lepjej uzywal takie gadzety niz kazda "nowoczesna" gra. Budynki w Thiefe byly logiczne, mialy wiele drewnianych elementow i w kazdy mozna bylo wbic strzale, ale tylko w niektorych momentach znalazlem nowa sciezke. Jesli strzaly beda sie wbijac tylko w okreslone miejsca, lokacje straca na klimacie bo przestaja byc domami uzywanymi przez ludzi/straznikow a staja sie liniowymi sciezkami. No i oczywiscie ginie satysfakcja z znalezisk.

wtorek, 18 czerwca 2013, 17:09   maskor84

@ Wcogram zapomniales o jednym ;].Ze zyjemy w czasie regresu a nie progresu ;].Wszystko idzie do tylu i zeby bylo latwe ,tanie i sie sprzedalo !.
Dark Messiash to do dzis dzien najlepsza Hack and Slash gra ever made !

wtorek, 18 czerwca 2013, 15:51   Wcogram

Gra wygląda dobrze i tyle nie ma tego czegoś. Powielają schematy z innych produkcji i to takie upraszczające główną rozgrywkę a przedłużają ją pierdołami do znalezienia, odblokowania. Kolejny klasy poszedł się paść. Co z tego, że będę mógł wyłączyć super wzrok (99 zmysł hamburgera) jak linę można wbić tylko w jedno miejsce z góry kreślone, wysadzić będzie można jedno mocowanie z góry narzucone. To nie jest żadne utrudnienie oraz wyzwanie tylko wciskanie kitu.

Podobne newsy

Nowy Thief? "Zapomnijcie!"

News
wtorek, 16 maja 2017

nowy-thief-zapomnijcie Developerzy nie mają dobrych wieści...

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Którą wybierzesz? Pieśń o przygodzie, wolności i historii, pieśń o zdegenerowanych bandytach na Dziwnym Zachodzie, a może pieśń o niedającej się opisać grozie?

Komentarzy:
5

Popularnemu Pac-Manowi stuka właśnie 40 lat. Takiej rocznicy nie możemy zignorować. Ale, że na jego temat pisałem dość obszernie ze 2 lata temu (CDA 02/2018), dziś tylko w telegraficznym skrócie przypomnę najważniejsze informacje na jego temat.

Komentarzy:
2

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
15

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z