Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Thief: Nowe informacje na temat next-genowego Złodzieja

spikain poniedziałek, 17 czerwca 2013, 21:25 News
Thief
Thief

Pojawiły się nowe szczegóły dotyczące nadchodzącej gry studia Eidos Montreal, Thief. Dotyczą zarówno interfejsu, jak i mechanizmów, które zawarte zostały w grze.

W nowym Thief dostaniemy możliwość ukrywania części HUD-u. W grze zawarta będzie mini-mapka, jak też i pełna mapa. Punkty życia i skupienie nie będą się regenerowały automatycznie - będzie trzeba odnawiać je samemu.

Otwieranie zamków będzie w dużej mierze zależne od tego, czy użyta została umiejętność skupienia (pozwoli ona zobaczyć drugą stronę zamka); kraść można będzie gdziekolwiek. Ponadto, dostępne będzie narzędzie wspinaczkowe, które - oprócz umożliwienia nam dostania się w niedostępne miejsca - pozwoli nam uratować się przy upadku.

Co istotne, całą grę będzie można przejść pozostając w ukryciu. Linia wzroku straży będzie zależna od tego, w którą stronę są zwróceni.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 3 lipca 2013, 21:45   lexus78

skurczybyczek666 podejrzewam ze w THIEF 4 bende NPC ków likwidowal z luku zeby nie bylo huku ha ha haaaa

piątek, 21 czerwca 2013, 12:56   skurczybyczek666

@lexus78: ja bym wolał nieszczelne.

środa, 19 czerwca 2013, 19:44   lexus78

W thif 4 przydalo by sie 2 szybkoszczelne rewolwery

wtorek, 18 czerwca 2013, 12:52   PEEPer

Przecież da się kogoś zabić po cichu, więc w czym problem?

wtorek, 18 czerwca 2013, 12:36   HarryCallahan

@McGrave, Shunex: myślę, że obaj nie rozumiecie. Albo ja nie rozumiem, ale przejście gry tego typu "po cichu" to oczywista oczywista o której nie ma sensu nawet wspominać, stąd uwaga Airoder. Co do zasięgu wzroku to też nie rozumiem. Może chodzi o różny zasięg wzroku w zależności od oświetlenia? I nie mam tu na myśli całkiem ciemnych miejsc jak dawniej a po prostu krótszym zasięgu wzroku (co byłoby bardziej realistyczne).

wtorek, 18 czerwca 2013, 11:28   zaraz0szaleje

jakos przerazajaco dla mnie sie to prezentuje coraz bardziej..

wtorek, 18 czerwca 2013, 11:22   McGrave

@Shunex - na pewno nie to miał na myśli. Chodzi o to żeby było realistycznie, i ciekawie - żeby nie spłycali rozgrywki, żeby trafiały się sytuacje w których po prostu nie da się zrobić wszystkiego po cichu (jak w życiu). Nie powinni sztucznie naciągać gry - że koniecznie musi wszystko być po cichu, bo to źle się na niej odbije... A achievement 100% sneak powinien być jak się skradałeś bez wykrycia gdzie tylko to było możliwe i tyle...

wtorek, 18 czerwca 2013, 10:29   loccothan

Yeah Zero Kill ;-) Pure Thief lol

wtorek, 18 czerwca 2013, 10:29   Shunex

@Airoder: A chciałbyś w grze podchodzić do gościa z tekstem "wyskakuj z butów" ?

wtorek, 18 czerwca 2013, 10:15   Vorador84

Ale szczerze, kolego. To byłoby genialne.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Nowy Thief? "Zapomnijcie!"

News
wtorek, 16 maja 2017

nowy-thief-zapomnijcie Developerzy nie mają dobrych wieści...

Komentarzy:
9

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Machamy biało-czerwoną flagą i gramy na baczność, pożerając ogórki kiszone, bo w tworzeniu każdej z tych gier brali udział Polacy. 

Komentarzy:
1

A gdyby tak spróbować czegoś nowego?

Komentarzy:
14

Tym razem słowo klucz to „tajemnica”.

Komentarzy:
3

…a dorywczo także pracowniczką cyrku i gladiatorką, kierowczynią ciężarówki i grafficiarą.

Komentarzy:
3

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z