Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

Massive Chalice: Strategia turowa... od twórców Brutal Legend. Finansowana na Kickstarterze! [WIDEO]

Piotrek66 czwartek, 30 maja 2013, 20:06 News
PC
Massive Chalice
Massive Chalice

Ojcowie chrzestni mody na Kickstartera ze studia Double Fine ruszyli z kolejnym, finansowanym przez internautów projektem. Nowa gra Tima Schafera i spółki różni się jednak od poprzednich dokonań firmy – to… strategia turowa: Massive Chalice.

Massive Chalice to produkcja inspirowana takimi strategiami jak X-COM, Final Fantasy Tactics oraz Fire Emblem, developerzy wzorowali się również na „Grze o Tron”, z której zaczerpnięto wątki wysoko postawionych rodzin. Sama gra nastawiona jest na rozgrywkę dla pojedynczego gracza, a jej kampania obejmować ma kilka pokoleń bohaterów. Gracze wcielą się w nieśmiertelnego króla lub królową, których zadaniem jest zjednoczenie królestwa pod przywództwem jednej potężnej dynastii i wyeliminowanie „demonicznego zagrożenia”, czyhającego na krainę.

Zabawa podzielona zostanie na dwie warstwy – strategiczną i taktyczną. W pierwszej trzeba będzie zarządzać królestwem, aranżować królewskie małżeństwa (przyniesie to pewne bonusy i zapewni przedłużenie rodu), prowadzić badania i podejmować decyzje, które będą miały wpływ na dalsze losy państwa i władców.

Z kolei w trybie taktycznym przyjdzie nam toczyć turowe walki na trójwymiarowym polu bitwy kierując niewielką drużyną bohaterów, których będzie można rozwijać wedle uznania. Nie będą jednak nieśmiertelni – będą dojrzewać jak prawdziwy człowiek dorastając, starząc się i w końcu umierając. Wraz z upływem lat i zdobywanymi punktami doświadczenia herosi uczyć będą się nowych umiejętności, a gdy uznamy, że są zbyt wiekowi, będziemy mogli odesłać ich na emeryturę, otwierając drogę nowemu pokoleniu. Pojawi się jednak możliwość przyzwania na pole bitwy przodków dzięki potężnym relikwiom. Nie zabraknie też opcji wytwarzania nowych broni i pancerzy, a także odkrywania niebezpiecznych demonicznych artefaktów za cenę… własnej krwi.

Każda kolejna sesja w Massive Challce ma się różnić od poprzedniej – to zasługa losowego generowania wielu elementów gry. W trakcie samej zabawy przyjdzie nam też wykonywać questy i brać udział w dynamicznych wydarzeniach. Produkcja ma ukazać się na PC, Linuksie i Makach w sierpniu 2014 roku.

Na realizację projektu Double Fine potrzebuje 726 tysięcy dolarów. W teorii sporo, ale pamiętajmy, że mamy do czynienia ze studiem, od którego rozpoczął się „szał na Kickstartera”, więc zebranie takiej kwoty nie powinno sprawić większych problemów. Już teraz na koncie developerów znajduje się 60 tysięcy dolarów, a suma ta wciąż rośnie – w czasie pisania newsa przybyło kilka tysięcy.

Oczywiście dla wspierających Massive Chalice przygotowano kilka bonusów, w tym kopię gry, dostęp do bety, koszulki oraz filmowe pamiętniki stworzone przez 2 Player Productions. Wspomóc twórców możecie TUTAJ, a poniżej znajdziecie wideo od Tima Schafera i jego ekipy.

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 31 maja 2013, 12:58   zero1zero3

@MartiusGW
Zauważ że w przeciwieństwie do Broken Age daty premiery Wastelanda nie przesunęli.

piątek, 31 maja 2013, 11:48   MartiusGW

@zero1zero3
Ciekawie jak czują się ludzie którzy dali kasę na Wastelanda...

piątek, 31 maja 2013, 11:19   Zwanek

@MartiusGW
Nie trzeba się martwić - mają. BL zostało wydane przez EA Partners ;)

piątek, 31 maja 2013, 11:07   zero1zero3

@Daveed
Wierzysz w to? Ilu ludzi może mieć takie "indie" studio?@MartiusGW
Ta, niech od razu zajmą się trzema albo czterema. Ciekawe jak teraz się czują ludzie którzy fundowali DFA.

piątek, 31 maja 2013, 8:26   MartiusGW

@Zwanek
Wydaje Ci się, że mają prawa do marki?
@zero1zero3
Robią to samo to inxile bo najwyrazniej są w stanie zajac się więcej niż jednym projektem na raz, straszne...

piątek, 31 maja 2013, 1:12   Daveed

@zero1zero3 obejrzyj ich wideo na Kickstartera, nie wszyscy pracownicy studia pracują nad Broken Age / Double Fine Adventure...

czwartek, 30 maja 2013, 23:56   zero1zero3

Mają jeden ufundowany projekt do skończenia(na który dostali chyba kilka razy więcej niż potrzebowali, tak btw.) a już ciągną kasę na następny. Nie wiem kto to wspiera i nie chcę wiedzieć.
Widać że Kickstarter schodzi na psy(przynajmniej pod względem gier) i z ciekawego projektu zrobiło się miejsce gdzie indie hipsterzy mogą sięgnąć po darmowe pieniążki.

czwartek, 30 maja 2013, 22:40   Zwanek

Niech oni się lepiaj za Brutalną Legendę 2 wezmą, już od kilku lat wyczekuję ogłoszenia prac nad kolejną częścią ;_;

czwartek, 30 maja 2013, 21:42   grim1234

Ne rozume. To co, ten Brazen poszedł do kosza zupełnie? A Massive Chalice, mimo początkowego sceptyzmu, może okazać się kolejną perełką od Double Fine. Te potomstwa herosów itp brzmią całkiem fajnie i gra na pewno będzie miała swój własny niepowtarzalny styl, jak zawsze w grach Double Fine.

czwartek, 30 maja 2013, 21:06   Wcogram

już jest 172 tyś a nawet nikt nic nie widział związanego z grą tylko jedną grafikę. I znów kolejna gra turowa.

Podobne newsy

[STREAM] Gramy w Massive Chalice

News
niedziela, 11 września 2016

stream-gramy-w-massive-chalice Dziś stream, który zawsze chciałam zrobić – Massive Chalice, czyli połączenie "Gry o tron" z taktyczną walką. Przy okazji po raz pierwszy testuję czat na wizji, trzymajcie kciuki!

Komentarzy:
0

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
23

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z