Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITNeed for Speed: Rivals - Next-geny, policja, Ferrari, tuning, AllDrive i data premiery! [WIDEO]

Piotrek66 czwartek, 23 maja 2013, 17:10 News
Need for Speed: Rivals
Need for Speed: Rivals

Zgodnie z dzisiejszymi obietnicami, Electronic Arts oficjalnie zapowiedziało nowego Need for Speeda o podtytule Rivals. Nowa odsłona cyklu ukaże się nie tylko na X360 i PS3, ale też na PC, Xboksie One i PlayStation 4.

Need for Speed: Rivals powstaje w założonym niedawno studiu Ghost Games, które współpracuje z Criterion Games, zaś sama produkcja działać ma na silniku Frostbite 3 i wykorzystać możliwości oferowane przez next-geny.

Tym razem gracze trafią do miasta Redview County – metropolii o charakterze otwartym, po którym będziemy mogli swobodnie jeździć. Co ciekawe, w grze będzie można tak jak w poprzednich częściach obrać rolę nielegalnego kierowcy lub stanąć po drugiej stronie barykady i zasiąść za kółkiem radiowozów. W pierwszym przypadku główne zadanie nie powinno odbiegać od tego, do czego przyzwyczaiły nas dotychczasowe części cyklu – trzeba będzie zdobyć sławę, kolekcjonować odblokowujące dostęp do nowych aut punkty Speedpoints poprzez unikanie glin (im więcej ich zgromadzimy, tym staniemy się bardziej łakomym kąskiem dla stróżów prawa) oraz uwieczniać swoje popisy na filmikach.

Nieco inaczej wyglądać będzie zabawa jako policjant – wówczas gracze będą musieli działać zespołowo, by schwytać piratów drogowych. Wraz z łapaniem kolejnych kierowców, wespną się w policyjnej hierarchii i awansują na wyższe stanowiska. Ciekawostka – powrócą niewidziane w serii od dawna auta Ferrari. Ponadto powróci tuning, tak optyczny (nowe malowania, tablice rejestracyjne, felgi) oraz mechaniczny (zwiększenie wydajności pojazdów). Pojawi się też 11 gadżetów (m.in. turbo, ładunki EMP i blokady oraz helikoptery dla policjantów) do wykorzystania w czasie zabawy.

Zupełnie nowym rozwiązaniem wprowadzonym w Need for Speed: Rivals ma być system AllDrive, który pozwoli nam „w locie” przełączać się pomiędzy rozgrywką dla pojedynczego gracza i multi. Dzięki temu dwóch graczy może wykonywać samotnie swoje zadania w tym samym świecie. Czasem jednak nasze drogi ze znajomymi mogą się skrzyżować, wówczas gra zachęci nas do działania w kooperacji, modyfikując stawiane przed nami zadania i schemat punktowy. Co ciekawe, AllDrive działać ma nie tylko na Xboksie One i PlayStation 4, ale także na konsolach obecnej generacji, choć oczywiście pojawią się pewne różnice, np. w liczbie obsługiwanych użytkowników i współpracy z innymi urządzeniami (wersja na XBO będzie mogła korzystać z drugiego ekranu w SmartGlass).

Powróci też system Autolog, który nadal będzie porównywał statystyki graczy, ale zostanie nieco stonowany – developerzy uważają bowiem, że w Most Wanted zestawiał ze sobą zbyt wiele danych.

Need for Speed: Rivals ukaże się na Xboksie 360 i PlayStation 3 19 listopada. Co ciekawe, w pierwotnej wersji informacji prasowej taką datę wskazywano również dla wersji na Xboksa One i PlayStation 4, co mogło sugerować, że wtedy oba next-geny będą już na rynku, ale EA sprostowało te doniesienia i teraz termin premiery na kolejnych platformach nie jest znany. Nie wspomniano też o edycji PC, ale Marcus Nilsson, producent wykonawczy gry, w rozmowie z serwisem Joystiq potwierdził, że produkcja zawita także na komputery. Aha – wydanie pecetowe ma wyglądać „równie dobrze”, jak na next-genach.

Na deser – teaser:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
środa, 29 maja 2013, 14:46   Scrabblem

Mnie to się marzy taki NFS: Klimat i pościgi z Most Wanted-a (tego starego oczywiście), tunning wizualny od Carbona, a tunning osiągów z Undergraunda 2. I taka gra zmiotła by wszystko:)

sobota, 25 maja 2013, 17:02   Wuwu1978

Ale jeżeli chodzi ogólnie o "samochdówkę" to kolega Kricz ma rację.

piątek, 24 maja 2013, 21:54   Kricz

Przepraszam.

piątek, 24 maja 2013, 19:39   RyanSS

@Kircz to tak jakbyś przy recenzji mass effect&039;a 3 napisał : Battlefield 3! szach mat! (bo przecież też się strzela)W sumie to chyba bliżej Horizonowi, TDU i Drive Club-owi do tej produkcji.

piątek, 24 maja 2013, 17:34   JanekxD

Sry za błąd mam ;D

piątek, 24 maja 2013, 17:33   JanekxD

Jako na razie to NFS MW mi się podoba ten nowy masz na PC, Androidzie i PSV!

piątek, 24 maja 2013, 17:32   JanekxD

Dużo zobaczyłem naprawdę :D

piątek, 24 maja 2013, 16:46   Kricz

Forza 5. Szach mat.

piątek, 24 maja 2013, 10:12   0Kasperski0

Znając EA w podstawce karoseria z silnikiem - koła w DLC :P A tak a poważniej to fajnie że będzie jakaś możliwość tuningu wizualnego. Niby to tylko felgi ale jaki jest sens zmieniać błotniki, progi w takich autach jak ta teaserze. Jednak ostatnie zdanie trochę mnie zdziwiło - z tego co rozumiem
EA chce zasłynąć jeszcze z tego, że będzie robić gry z wysokimi detalami na konsole a z niższymi na PC-ty które wydajnością biją konsolę na głowę.Quo vadis EA

piątek, 24 maja 2013, 10:08   AnubisInk

@plbioshock
&039;&039; W czasach, kiedy taki hot pursuit a potem porshe 2000 były czymś, kiedy gry były jak małe dziecko które uczy się chodzić.&039;&039;Jak wychodził NFS Porshe gry nie uczyly sie chodzic tylko biegaly widac ktos nie pamieta czasow nes&039;a i wstecz.

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

Tym, co sprawia, że Farming Simulator rok po roku przykuwa do monitorów setki tysięcy graczy na wiele tygodni, jest nie tylko wciągająca rozgrywka. Równie duże znaczenie ma społeczność zgromadzona wokół produkcji – i tworzone przez nią mody. Bardzo dużo modów. 

Komentarzy:
3

Ponad pół miliona egzemplarzy pudełkowych sprzedanych od 2012 roku w Polsce, ponad 100 tysięcy wiernych fanów nad Wisłą i społeczność żywo wymieniająca się doświadczeniami. To nie FIFA ani Call of Duty, to Farming Simulator.

Komentarzy:
2

Duży, szybki, z LED-ami i obsługą G-Synca. Nowy monitor LG świetnie nadaje się do grania.

Komentarzy:
10

Firma Vault-Tec zaprojektowała i zbudowała 122 schrony przeciwatomowe zwane kryptami. Oficjalnie miały one stać się schronieniem dla całej populacji USA, w praktyce dostali się do nich nieliczni wybrańcy, których szczęśliwcami bynajmniej nazwać nie można.

Komentarzy:
23

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z