Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

GRID 2: Pościgajmy się w Yas Marina [WIDEO]

spikain poniedziałek, 20 maja 2013, 11:57 News
GRID 2
GRID 2

Twórcy GRID 2 podzielili się z nami nową porcją gameplayu. Tym razem obejrzeć możemy wyścig po torze znajdującym się na wyspie Yas Marina w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.

Nowe wideo z GRID 2 możecie zobaczyć tutaj:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
poniedziałek, 20 maja 2013, 22:22   RyanSS

Jak w samochodówce można zepsuć model jazdy? To jest tak przykre, że aż zabawne :D Fizyka jazdy chyba nawet w TDU2 wyglądała lepiej -_-

poniedziałek, 20 maja 2013, 22:01   borus213

Gra zapowiada się rewelacyjnie, ale przyznam... tych gameplay&039;ów am już dość, nawet już nie oglądam, bo tylko grę sobie zepsuję.

poniedziałek, 20 maja 2013, 20:47   sasek88

Latają po tym torze bokami jak by to szuter był. Dla mnie to jest nic jak kolejny DIRT pod inną nazwą, z trochę zmienioną koncepcją, bo ścigamy się na asfalcie i tyle w temacie. Mogliby w końcu zmienić ten styl jazdy... Bo DIRT 2 i 3 miały ten sam tak samo Showdown. Padaka jakich mało ten GRID. Sukcesu pierwowzoru nie powtórzy.

poniedziałek, 20 maja 2013, 20:04   Prexxxx

Ludzie narzekają na brak takiego widoku bo to dość kontrowersyjna zmiana. Twórcy idą na łatwiznę i wmawiają nam, że tak nie jest. W COD matchmaking zabrał możliwość wyboru trybów gry i map, ostatnie części oferują mało trybów hardcore, w dodatku dostępne zmieniają się co jakiś czas - ułatwienie? Tak, dla twórców. Muszą zrobić tylko jeden zunifikowany system wyszukiwania gier, żeby nie robić dla pecetów osobnego. A to że nie ma prawie trybów hardcore? Przecież gracze w nie nie grają. Nie chcesz, nie kupuj.

poniedziałek, 20 maja 2013, 19:58   Prexxxx

Brak kokpitu to lenistwo twórców i wielki minus, jeśli mądralom to nie przeszkadza, to niech grają w enefesy (w pierwszych był widok ze środka), w których z każdą kolejną częścią zmniejsza się ilość dostępnych widoków - w tegorocznym będzie tylko widok zza samochodu. Tak ważna rzecz jak kokpit w samochodach to nie pierdółka w stylu możliwości tuningu wizualnego aut (bo zapewne dla niektórych naklejka na masce w kształcie czaszki jest ważniejsza niż odpowiednia ilość kamer do ustawienia).

poniedziałek, 20 maja 2013, 18:14   lubro

Wnętrza są w miarę wymodelowane. Wystarczy jeden mod na dodatkową pozycję kamery i będą kokpity.

poniedziałek, 20 maja 2013, 17:52   EastClintwood

@Qvist91
Dajmy NFS był NFS&039;em, Race Driver (dawna seria TOCA) powinien być Race Driverem - i tak dla poinformowania - w starych nfs był widok ze środka

poniedziałek, 20 maja 2013, 16:15   RadoxX

Nie za dużo tych gameplay&039;ów?

poniedziałek, 20 maja 2013, 16:10   Qvist91

Obecnie to jest najbardziej wyczekiwana przez mnie gra. Co do widoku z kokpitu to oczywiście jestem rozczarowany że go nie ma choć tylko czasami go używałem. Ale nie ma co narzekać np. NfS nigdy nie było kokpitu i nikt nie narzekał

poniedziałek, 20 maja 2013, 15:33   KB1

Wprawdzie w pierwszym GRID-zie widok z kokpitu nie był u mnie najczęstszy (trochę trudniej się wtedy prowadzi), ale taka kamera zawsze dodaje grze klimatu i wykończenia. Codies tylko pokazują, że jadą na fali popularności, nie chcąc nawet wymodelować wnętrz samochodu. Jak dla mnie - duży minus.

O autorze

Dawid 'spikain' Bojarski
Dawid 'spikain' Bojarski

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
1

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z