Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITGRID 2: Godzina gameplayu z azjatyckimi wozami i torami [WIDEO]

Piotrek66 piątek, 17 maja 2013, 20:24 News
GRID 2
GRID 2

I jeszcze trochę GRID-a 2, w sam raz na weekend. Codemasters przeprowadziło kolejną - dziewiątą już - internetową demonstrację gry, tym razem skupiając się na ujawnionych niedawno wozach i torach z Azji. Rozsiądzcie się wygodnie i poświęćcie blisko godzinę na obejrzenie zapisu z pokazu.

Godzina gameplayu z GRID-a 2:

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
niedziela, 19 maja 2013, 22:09   MrSith

i jeszcze @borus213:
"Gra nawet nie wyszła, a wy [w skrócie mieszacie ją z błotem]". No tak, to teraz popatrz na to z tej strony - twórcy wrzucają miliony długich materiałów chwaląc się czymś, co na pierwszy rzut oka jest złe/przegięte/niedopracowane/etc. I widać to po samym filmiku, jeżeli grasz w ścigałki to doskonale zdajesz sobie sprawę, jaki jest w danej grze model jazdy. Dlatego np nie odpalam nawet nowych nfsów, bo nie mam ochoty na Burnouta [choć jest dobry, ale wolę nfs].

niedziela, 19 maja 2013, 22:04   MrSith

BRZYDZĘ się czymś takim jak godzinny gameplay...toż to tragedia. Po to są trailery, zwiastuny, żeby człowiekowi ślina ciekła i czekał ze zniecierpliwieniem. A tu co, odpali sobie filmik i 1/4 gry obejrzy....suuuper. A gdzie zastanawianie się nad modelem jazdy, wyczekiwanie na odkrycie nowego toru czy wozu? Może nie wszystko, ale stanowczo zbyt wiele wiadomo po obejrzeniu GODZINNEGO (sic!) gameplayu. Rozumiem 5 minut, które pokazuje mechanikę gry i robi właśnie smaczka, ale nie godzina.

niedziela, 19 maja 2013, 21:50   janken

mógłby być widok z cockpitu

niedziela, 19 maja 2013, 17:37   EastClintwood

Zamiast czepiać się mnie jak kolejny internetowy kozak to może napisz co w tym drifcie z filmiku jest zrobione dobrze - ja nie widzę nic.

niedziela, 19 maja 2013, 17:36   EastClintwood

@borus213
Kolo, chyba widzę na gameplaju jaki jest ten drift, samochód bierze ciasne zakręty przy 100mph co już dla mnie wyklucza ten tryb, był zrobiony lepiej nawet w starym NFSU2. Skończ się pienić, a co do dostępu do bety - dziś beta mało co różni się od finalnego produktu, to bardziej forma marketingowa.

niedziela, 19 maja 2013, 14:23   yojo2

Wiadomo że beta nie jest finalną wersją, niemniej chyba po becie już chyba się z grubsza wie, jakiego produktu końcowego można oczekiwać (jeśli chodzi o np. styl rozgrywki)

niedziela, 19 maja 2013, 12:14   borus213

@yojo2 sam sobie odpowiedziałeś. Do BETY, a nie finalnej wersji. A po drugie te osoby zapewne dostępu do bety nie mają.

niedziela, 19 maja 2013, 10:09   yojo2

@borus213: niektórzy mają dostęp do bety.

sobota, 18 maja 2013, 23:41   borus213

jak czytam Wasze wypowiedzi to aż mi nie dobrze. "ale beka"/"żenada"/"co za żal" . Gra nawet nie wyszła, a wy widzę znacie ją lepiej niż osoby które ją tworzą. Gra wygląda naprawdę dobrze, a komentarze typu "żal" to wypowiedzi osób pokroju 12-latka rozpieszczanego przez nadzianych rodziców.

sobota, 18 maja 2013, 21:31   EastClintwood

Drift w obecnej formie to żenada

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W tym tygodniu zostawiam jeden długi sygnał i dwa krótkie.

Komentarzy:
1

W dobrze strzeżonym podziemnym kompleksie, w murach więzienia, w ścianach starego domu?

Komentarzy:
5

Tradycja i nowoczesność, Japonia i Wielka Brytania. Tak jak wędrówka Jina Sakaiego, który odrzuca samurajskie wartości i staje się duchem, tak ścieżka dźwiękowa Ghost of Tsushima łączy odmienne światy.

Komentarzy:
8

Kiedy myślisz o kinie samurajskim, automatycznie przychodzi do głowy jedno nazwisko – Kurosawa. Jeśli więc ktoś ma ambicję stworzyć olbrzymiego sandboxa z akcją osadzoną w XIII-wiecznej Japonii, z konieczności będzie musiał szukać inspiracji w obrazach mistrza. Nie inaczej było w przypadku Ghost of Tsushima.

Komentarzy:
5

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z