10
23.03.2013, 18:56Lektura na 2 minuty

Awakened: Startuje druga zbiórka, będą dwie gry

Nie udało się zebrać pieniędzy na Kickstarterze na Awakened – bardzo ciekawą grę opartą na silniku Unreal Engine 4, w której gracz mógłby stworzyć dowolnego superbohatera. Developerzy się jednak nie poddali i ruszyli z planem B: uruchomili ankietę, w której zapytali fanów czy gotowi byliby wpłacić pieniądze w drugiej zbiórce. Jej wyniki okazały się pozytywne i właśnie wystartowała nowa akcja. Są jednak poważne zmiany!


Piotrek66

Nowa zbiorka już wystartowała i potrwa przez najbliższe sześć tygodni, do 5 maja. Tym razem twórcy z Phosphor Games potrzebują znacznie mniej – „tylko” 250 tysięcy dolarów. Poprzednim razem cel minimalny wynosił pół miliona dolarów. Tak jak obiecywano, akcja nie jest przeprowadzana na Kickstarterze, developerzy obiecują jednak, że jeśli nie uda im się zdobyć wymaganej kwoty, oddadzą darczyńcom wszystkie pieniądze, a swój projekt ostatecznie zawieszą.

Powinienem jednak napisać nie „projekt”, a „projekty”. Phosphor Games zmieniło nieco swoje założenia, czego efektem jest nie jedna, a aż dwie produkcje – Project Awakened: Danger Room oraz Project Awakened: Subject.

Danger Room będzie skoncentrowaną na „singlu” grą opartą jednak nie na Unreal Engine 4, a na poprzedniej wersji silnika Epic Games. Pojawi się w niej więcej umiejętności, ciuchów, przeciwników i przedmiotów. Nie jest to do końca jasne, ale z ujawnionych informacji wynika, że produkcja może nie oferować żadnej fabuły, a być tylko narzędziem, które pozwoli graczom stworzyć własną postać i przetestować ją w boju na arenach. Miałaby się ona ukazać w listopadzie tego roku, ale tylko jeśli udałoby się zebrać wspomniane 250 tysięcy dolarów.

Subject to już pełnoprawna produkcja z kampanią fabularną i w założeniach ma przypominać to, czym miało być pierwotnie Awakened – trafimy więc do świata rządzonego przez prywatne firmy, handlarzy bronią i kryminalne syndykaty. A wszystko oparte będzie na silniku Unreal Engine 4. Gra ma docelowo ukazać się pod koniec 2014 roku (albo szybciej jeśli uda się zebrać stosowną kwotę).

Developerzy przygotowali oczywiście cele dodatkowe, które zostaną zrealizowane po osiągnięciu konkretnych progów finansowych. I tak:

  • 300 tysięcy dolarów – multiplayer w Danger Room
  • 350 tysięcy dolarów – wsparcie dla modów w Danger Room
  • 400 tysięcy dolarówDanger Room w wersji na Linuksa
  • 450 tysięcy dolarówDanger Room w wersji na Maki
  • 500 tysięcy dolarówSubject zostanie wydanie nie pod koniec 2014 roku, a w czerwcu 2014
  • milion dolarów – otwarty świat w Subject
  • 1,5 miliona dolarów – obie gry zostaną stworzone na silniku Unreal Engine 4
  •  

    W chwili pisania newsa udało się już zgromadzić 26 tysięcy dolarów. Pieniądze możecie wpłacać TUTAJ. W zamian dostaniecie wiele bonusów, w tym m.in. obie produkcje.


    Redaktor
    Piotrek66
    Wpisów17556

    Obserwujących0

    Dyskusja

    • Dodaj komentarz
    • Najlepsze
    • Najnowsze
    • Najstarsze