Logowanie do CD-ACTION

Zamknij [X]
Załóż sobieNie masz konta?

Co daje konto w serwisie cdaction.pl?

Po założeniu konta otrzymujesz możliwość oceniania materiałów, uczestnictwa w życiu forum oraz komentowania artykułów i aktualności przy użyciu indywidualnego identyfikatora.

HITStarCraft II: Heart of the Swarm ? Pierwsze wyniki sprzedaży. Ale...

Piotrek66 czwartek, 21 marca 2013, 19:06 News
pc
StarCraft II: Heart of the Swarm
StarCraft II: Heart of the Swarm

Blizzard pochwalił się wynikami sprzedaży Heart of the Swarm, mającego premierę w ubiegłym tygodniu drugiego rozdziału StarCrafta II. Czy gra sprzedała się lepiej od Wings of Liberty? Niekoniecznie...

Przedstawiciele Blizzarda ujawnili, że Heart of the Swarm w ciągu dwóch dni od premiery sprzedało się w liczbie 1,1 miliona egzemplarzy. Dane te obejmują zarówno wersje cyfrowe, jak i pudełkowe i pochodzą z całego świata. Tyle samo widzów oglądało relacje w serwisie Twitch.tv z odbywających się w ubiegłym tygodniu rozgrywek na turnieju MLG Winter Championship.

Osiągnięty przez Heart of the Swarm wynik jest niższy od rezultatu Wings of Liberty, które w ciągu zaledwie doby od premiery znalazło aż 1,8 miliona nabywców. Czyżby fanom nie przypadła do gustu druga część StarCrafta II?

Dodaj komentarz ν
Podziel się:
Wasze komentarze, opinie, uwagi
Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy. Zaloguj się lub Załóż konto
piątek, 22 marca 2013, 15:04   Hyperion1989

HotS musi być co najwyżej tyle samo co WoL? HotS wymaga WoL do GRY a nie do zakupienia. Więc jak się komuś spodoba pudełko to kupi HotS, a WoL nie. Co, bogatemu zabronicie?^^

piątek, 22 marca 2013, 15:04   Dranicus

Przeraża mnie ogrom nierzetelności w wielu komentarzach do tego newsa. Ludzie przestańcie wypisywać pierdoły o HOTSie bo jeszcze ktoś uwierzy i się srogo zdziwi

piątek, 22 marca 2013, 15:03   Hyperion1989

@Foxfire Każde porównanie ma swoje ułomności. Miałbyś rację gdyby autor porównywał całość sprzedanych podstawek do całości sprzedawanych dodatków. Wtedy ciężko by sprzedanych dodatków było więcej. Ale chodzi o pewien wycinek czasowy w sprzedaży i tu może być różnie, zwłaszcza, że minęły prawie 3 lata i ilość kopii WoL różni się od liczby z daty premiery więc i liczba sprzedanych kopii HotS może być wyższa niż WoL w pierwszych dniach jego premiery. A poza tym (tak na upartego), kto powiedział, że sprzedanych

piątek, 22 marca 2013, 14:24   Foxfire

Hmm... może i macie rację, ale wciąż nie jestem zbytnio przekonany. @Quel bo wydaje mi się, że w przypadku dodaktów do gier MMO jest inaczej niż w przypadku niesamodzielnych dodatków do gier pokroju SC. W WoWie, nie możesz sie rozwinąć bez najnowszej wersji gry więc stoisz i gnuśniejesz. Dlatego dodatki do niego tak dobrze idą. Nie jestem też pewien czy porównanie do jabłek jest tutaj właściwe. Jednak software to nie żywność... Tak czy owak. Nie podoba mi się ton w jakim piotrek napisał tego newsa.

piątek, 22 marca 2013, 14:00   Hyperion1989

Omg czemu nie użyłem "ton" jako jednostek miary, to sam się teraz zastanawiam...

piątek, 22 marca 2013, 13:56   Quel

Wiec z SC2 moglo, teoretycznie, byc dokladnie tak samo.

piątek, 22 marca 2013, 13:55   Hyperion1989

@Foxfire Kolego nie używaj słowa "logika" bo je kalasz, a teraz proste stwierdzenie. W ciągu roku sprzedano 100k kg jabłek (20k kg w ciągu pierwszego miesiąca). 2 lata później ten sam sprzedawca opycha 90k kg jabłek w ciągu roku (tyle, że 30k kg w ciągu pierwszego miesiąca). Stwierdzenie prawdziwe czy fałszywe? Sprzedał początkowo więcej niż 2 lata temu, z HotS jest tak samo.
Tak, ostatnie zdanie wywołuje facepalm, ale nie mniejszy niż to co piszecie, bo po prostu nie rozumiecie czytanego tekstu.

piątek, 22 marca 2013, 13:55   Quel

@Foxfire - jestes tego taki pewien? Przyklad, inna gra Blizzarda, WoW - nie jestem pewien co do TBC, ale wszystkie pozostale dodatki sprzedawaly sie lepiej niz podstawka - Cataclysm byl najlepiej sprzedajaca sie gra na PC wszechczasow, paleczke po nim przejal dopiero Diablo - o, znowu Blizzard :)

piątek, 22 marca 2013, 13:42   Foxfire

@Quel To NIC nie zmienia. Tak czy owak każdy kto ma chociaż szczątkowe pojęcie o... )Miałem napisać ekonomii, ale pójdę krok dalej...) o ŻYCIU zdaje sobie sprawę, że dodatek nie będzie się sprzedawał lepiej od podstawki, ani przez pierwsze 24 godziny ani przez pierwszy tydzień. To jest tak logiczne, że aż boli. Nie broń go bo to failer jakich mało. Poza tym to ostatnie zdanie: "Czyżby fanom nie przypadła do gustu druga część StarCrafta II?" Litości...

piątek, 22 marca 2013, 13:40   Hyperion1989

@Quel Widzę, że do podobnych wniosków doszliśmy.
Prawdę mówiąc nigdy bym się nie podejrzewał, że będę bronić Piotrka66, źle się z tym czuję...

Podobne newsy

Najczęściej czytane

Najczęściej komentowane

Artykuły

W 1997 czterech erpegowych pasjonatów z niemieckiego Essen znudziło się pracą nad symulatorami ekonomicznymi. Już od roku szlifowali pomysł na trójwymiarowe RPG fantasy pod tytułem Orpheus i uznali, że najwyższy czas powołać wizję gry do życia. Dziś ich Orfeusza zna chyba każdy polski gracz, choć pod nieco inną nazwą.

Komentarzy:
8

Myśl na dziś: Najpotężniejszą organizacją świata są idioci. Wszędzie mają swoich ludzi.

Komentarzy:
0

Zamarzyło się wam kiedyś Eve Online z mieczami, muszkietami i magią? To świetnie się składa, bo tak chyba najkrócej można opisać nadchodzącego MMORPG Amazon Game Studios.

Komentarzy:
3

Twoja cotygodniowa dawka przekąsu.

Komentarzy:
0

Galerie zdjęć

Gry A-Z

Wyszukaj: Szukaj
0 - 9 A B C D E F G H I
J K L M N O P Q R S T
U V W X Y Z